Οι
δυνατότητες ακτοπλοϊκής σύνδεσης της
Θεσσαλονίκης με το νησί της Σκοπέλου
και τις Βόρειες Σποράδες γενικότερα,
συζητήθηκαν διεξοδικά κατά τη διάρκεια
συνάντησης εργασίας που είχαν σήμερα
ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης Θεόδωρος
Καράογλου, με τον Δήμαρχο Σκοπέλου
Γεώργιο Μιχελή και τον αντιδήμαρχο Κων.
Σκούρα παρουσία και άλλων παραγόντων
της οικονομίας και του τουρισμού στη
Βόρεια Ελλάδα.
«Θεσσαλονίκη
και Σκόπελος βρίσκονται τόσο κοντά και
ταυτόχρονα τόσο μακριά» δήλωσε αμέσως
μετά τη συνάντηση ο κ. Καράογλου,
προσθέτοντας πως «δεν είναι δυνατόν η
Θεσσαλονίκη και κατ’ επέκταση η Βόρεια
Ελλάδα να είναι αποκομμένη από τις
Σποράδες.
Ως
Υπουργός δεσμεύομαι ότι σε συνεργασία
με τα αρμόδια Υπουργεία και βρισκόμενοι
σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας και
συνεργασίας με τον Δήμαρχο Σκοπέλου,
θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε
να...
τονωθεί το ρεύμα εσωτερικού τουρισμού. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το δεύτερο μεγαλύτερο της χώρας. Αυτό όμως πρέπει να το αποδεικνύουμε στην πράξη, προσφέροντας στο επιβατικό κοινό των Σποράδων και όχι μόνο, τη δυνατότητα ουσιαστικής προσβασιμότητας στη Μακεδονία και τη Θράκη».
τονωθεί το ρεύμα εσωτερικού τουρισμού. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το δεύτερο μεγαλύτερο της χώρας. Αυτό όμως πρέπει να το αποδεικνύουμε στην πράξη, προσφέροντας στο επιβατικό κοινό των Σποράδων και όχι μόνο, τη δυνατότητα ουσιαστικής προσβασιμότητας στη Μακεδονία και τη Θράκη».
Ο
κ. Μιχελής από την πλευρά του ευχαρίστησε
τον Υπουργό για το προσωπικό του
ενδιαφέρον, προτάσσοντας μεταξύ άλλων
την ένταξη της Σκοπέλου στα προγράμματα
κρουαζιέρας των ξένων ακτοπλοϊκών
εταιρειών που σταθμεύουν στο λιμάνι
της Θεσσαλονίκης.
Όπως είπε:
«Ελπίζουμε
και προσδοκούμε στη στήριξη του ΥΜΑΘ,
διότι η απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση
της Σκοπέλου με τη Θεσσαλονίκη αφενός
θα αυξήσει το τουριστικό ρεύμα προς τα
νησιά των Βόρειων Σποράδων και αφετέρου
θα ενισχύσει σημαντικά την τοπική μας
οικονομία».
Συνάντηση
Μιχελή - Μπουτάρη
Με
τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη
συναντήθηκε σήμερα, ο Δήμαρχος Σκοπέλου
Γιώργος Μιχελής. Κατά τη διάρκεια της
συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε στο
γραφείο του Γιάννη Μπουτάρη στο Δημαρχείο,
συζητήθηκε το ζήτημα της θαλάσσιας
σύνδεσης της Σκοπέλου με τη Θεσσαλονίκη.
Οι δύο πλευρές εξέφρασαν την κοινή τους
βούληση για τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης
με τις Βόρειες Σποράδες και την διάθεση
να καταβάλουν κάθε προσπάθεια προς αυτή
την κατεύθυνση.
Παρόντες
στη συνάντηση ήταν επίσης ο Αντιδήμαρχος
Σκοπέλου και Πρόεδρος της Επιτροπής
Τουριστικής Προβολής Κώστας Σκούρας
και ο εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου
Θεσσαλονίκης για θέματα Τουρισμού και
Διεθνών Σχέσεων Σπύρος Πέγκας.
πρεπει το νησι να αποδεσμευτει απο τον βολο.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλυτερα να υπαρχουν πλοια απο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ισως γραμμη
ΚΥΡΙΑ ΓΡΑΜΜΗ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΣΠΟΡΑΔΕΣ - ΚΥΜΗ
και κάποιες μέρες για ποικιλία στις μετακινήσεις κυριως το καλοκαιρι
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ( &ΠΙΕΡΙΑ ή παράλια Λάρισσας ) - (& ή ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ - ΣΠΟΡΑΔΕΣ - ΚΥΜΗ
μονιμα σταθερα χειμωνα καλοκαιρι
για να αντεξει η γραμμη και να ειναι βιωσιμη πρεπει ολες οι μεταφορες να μεταφερθουν σε αυτη την γραμμη
προς Βορρα θεσσαλονικη , προς νοτο (αθηνα) κύμη
ας εχει και βολο γραμμη , αλλα με μικρο πλοιο
και ενα ακομη καλυτερα 2 μεγαλυτερα πλοια στην ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΡΙΑ ΓΡΑΜΜΗ
νομιζω οτι ετσι το νησι θα εχει προσβαση σε 2 ΚΕΝΤΡΙΚ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΔΙΟΔΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ, ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ με οτι συνεπαγεται αυτο για το ανοιγμα της αγορας.
επειτα με ιδιοκτητα λεοφωρεια ή συνεργασια για ΚΥΜΗ - ΑΘΗΝΑ (ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ) ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ σε συγχρονισμο με τα πλοια της γραμμης και ΚΥΜΗ - ΠΑΤΡΑ
Επισης ιδιοκτητα λεωφορεια ή συνεργασια για ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΙΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ σε συγχρονισμο με τα πλοια
πρεπει να το δουν ολοι σοβαρα μεταφορεις, κατοικοι,
Μεγάλο βήμα για τη Σκόπελο και ο Δήμαρχος απέδειξε οτι μόνο αυτός είναι ικανός για τέτοιου επιπέδου συζητήσεις και προτάσεις.....
ΑπάντησηΔιαγραφή"ας εχει και βολο γραμμη αλλα με μικρο πλοιο "
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν θέλουμε να γράψουμε ένα σχόλιο, πριν από την διατύπωσή του και την δημοσίευσή του, φρόνιμο είναι να σκεπτόμαστε αν αυτά που γράφουμε μπορούν να γίνουν αφενός και αφετέρου τα αποτελέσματα μιας τέτοιας υλοποίησης προγράμματος ποια θα ήταν.