Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Απάντηση του Ευάγγελου Ι. Κορέντη, αντιπρόεδρου Σωματείου Οικοδόμων και συναφών επαγγελμάτων Σκοπέλου στην επιστολή Μπακόπουλου

Απαντήσεων συνέχεια, με αυτή τη φορά να παίρλει τον γραπτό λόγο ο αντιπρόεδρος του Σωματείου Οικοδόμων Σκοπέλου Ευάγγελος Κορέντης. Ο κ. Κορέντης γράφει ως απάντηση στη σχετική επιστόλη (κλικ) Μπακόπουλου:
«Κύριε Μπακόπουλε, ποιους αποκαλέσατε κακόβουλους; Τους ταξικούς Συνδικαλιστές; Αυτούς που είναι εκλεγμένοι από τους συναδέλφους τους μέλη του Σωματίου εκπροσωπώντας ένα θεσμό που είναι Συνταγματικά κατοχυρωμένος στο αρθ.23 παρ. 1 του Συντάγματος.

Εγώ κ. Μπακόπουλε στην γκεμπελική συκοφάντησή σας προς το πρόσωπό μου έχω να δηλώσω τα εξής:

Τον βοηθό, που έχω στη δουλειά μου δεν τον αποκαλώ "Αλβανό μου"! Γιατί δεν είναι ιδιοκτησία μου. Γιατί για μένα κύριε δεν υπάρχουν Έλληνες, Αλβανοί, Πακιστανοί κτλ… Υπάρχουν εργαζόμενοι άνθρωποι που μαζί με μένα παρέχουμε τις υπηρεσίες μας επί της ειδικότητάς μας. Γιατί  κύριε Μπακόπουλε εγώ, όπως είναι γνωστό, δεν διακατέχομαι από την εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία. Αντιθέτως η ιστορία μου στα 21 χρόνια πάλης στο Ταξικό κίνημα έχει αποδείξει τις κοινωνικές μου ευαισθησίες και τις Δημοκρατικές μου πεποιθήσεις. Και αυτό δεν μπορεί κανένας γκεμπελίσκος να το διαστρεβλώσει.

Όσο για τις παροχες οικονομικές και ασφαλιστικές που προσφέρω στον βοηθό μου που για σας είναι "ο Αλβανός μου, αν δεν απατώμαι κ. Μπακόπουλε απέναντι από...
το γραφείο σας είναι το υποκατάστημα του ΙΚΑ Σκοπέλου. Η καρτέλα μου αλλά και των συνεργατών μου βρίσκονται σε πλήρη δια΄φάνεια για τον κάθε κακόβουλο συκοφάντη.

Γιατί κύριε την παροχή υπηρεσιών που προσφέρω στα ιδιωτικά έργα διακατέχεται από πλήρη διαφάνεια και πλήρους ενημέρωσης προς τους προϊστάμενους μου είτε είναι πολιτικοί Μηχανικοί, είτε ιδιοκτήτες και πάντα βγάζω εις πέρας, χωρίς καθυστερήσεις στα έργα μου. Αυτό είναι κοινά αναγνωρισμένο. 

Κλείνοντας, για τη συκοφαντική δυσφήμηση προς το πρόσωπό μου… 
ΑΠΟ  ΕΣΑΣ  Δ Ε Ν  ΕΚΠΛΗΣΟΜΑΙ !

Γνωρίζετε καλύτερα από μένα το γιατί κύριε Χρήστο Μπακόπουλε! 

Στα 38 μου χρόνια έχω δείξει το ήθος και το ακέραιο του χαρακτήρα μου! Δεν χρειάστηκε ποτέ να προκαλέσω κούφιες εντυπώσεις και ντόρο, κατά τα λεγόμενά σας! 

Αυτά είναι προνόμιά σας!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.