Φίλε Γιώργο αν θέλεις μπορείς να το αναρτήσεις.
Σου μεταφέρω ακριβώς το άρθρο της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ σήμερα 23/6/2011.
Ένα φτωχό Δημόσιο Σχολείο γεννάει αρίστους
Ένα συνηθισμένο Δημόσιο σχολείο, το 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης, έδωσε τους περισσότερους αρίστους των φετινών Πανελλαδικών εξετάσεων. Καθηγητές και μαθητές δούλεψαν μαζί, εκτός ωραρίων και συμβατικού πλαισίου, εκτός φροντιστηρίων, τα σαββατοκύριακα και τις διακοπές και έδωσαν ένα λαμπρό παράδειγμα βίου στη δοκιμαζόμενη Ελλάδα.
Αξίζουν ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ και οι καθηγητές και οι μαθητές.
Ν.Τ
αν γινοταν αυτο παντου θα ειχε μειωθει και το κοστος ζωής μας, αφου δεν θα πληρωναμε φροντιστηρια, αλλα και οι εκπαιδευτικοι θα εννιωθαν παρηφανοι για τα παιδια που διδασκαν
ΑπάντησηΔιαγραφήευχαριστω
Συγχαρητήρια στους καθηγητές που εργάστηκαν εκτός συμβατικού πλαισίου και εκτός ωραρίου. Εκτός από τις επιτυχίες που είχαν οι μαθητές τους, το σπουδαιότερο είναι ότι έμαθαν να δουλεύουν συλλογικά επικεντρωμένοι σε ένα στόχο. Βίωσαν το όραμα, το ενδιαφέρον και όχι το συμφέρον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτοί είναι γνήσιοι παιδαγωγοί και εκπαιδευτικοί. Μπράβο και σ' αυτούς και στους μαθητές. Ας παραδειγματιστούν μερικοί από τους δικούς μας (πολύ αμφιβάλω βέβαια) που τη λέξη αυταπάρνηση δεν συμφέρει να την γνωρίζουν και συνεχίζουν ακάθεκτοι προκαλώντας κιόλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά ας τα βλέπουμε όλοι μας και κυρίως κάποιοι αυτόχθονες εκπαιδευτικοί που κόπτονται για δωρεάν παιδεία...φυσικά με το αζημίωτο!..
ΑπάντησηΔιαγραφήTo αζημίωτο για τους εκπαιδευτικούς, είναι ζημιά για τους γονείς και αδιάφορο για τους μαθητές.
ΑπάντησηΔιαγραφή