Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2019

Οι παρατηρήσεις ενός επισκέπτη της Σκοπέλου

Αγαπητέ blogger της εφημερίδας Βόρειες Σποράδες,
αγαπητοί άνθρωποι της Σκοπέλου,

Με όλο τον σεβασμό και την αγάπη μου, παρακάτω θα ήθελα να δείξω την ενόχληση μου, με όλο τον σεβασμό μου επαναλαμβάνω, σε κάποια πράγματα της κοινωνίας της Σκοπέλου.
Αρχικά να πω ότι το νησί σας είναι υπέροχο και ειδικά για μια οικογένεια που ψάχνει καλοκαιρινές διακοπές είναι ό,τι πρέπει.

Κατά δεύτερον να προσθέσουμε ότι εγώ ήρθα σαν τουρίστας στο νησί φέτος για πρώτη φορά με την γυναίκα μου και το ενός χρονών παιδί μας. Είχαμε αποφασίσει ότι για την μια εβδομάδα που θα μείνουμε να νοικιάσουμε ένα όχημα μόνο για τις πέντε μέρες. Πήγαμε λοιπόν την πρώτη μέρα σε μια παραλία να κολυμπήσουμε, χρησιμοποιώντας το ΚΤΕΛ (Εδώ να προσθέσουμε ότι για μια τριμελής οικογένεια που είχε μόνο μέσο μεταφοράς το ΚΤΕΛ στις διακοπές της ήθελε 15€ πήγαινε - έλα καθημερινά). Αφού λοιπόν κάνουμε το μπάνιο μας, παίρνουμε το ΚΤΕΛ για να γυρίσουμε στο δωμάτιο. Μπαίνουμε μέσα, πληρώνουμε και βρίσκουμε μια θέση, ίσα ίσα να κάτσει η γυναίκα μου με τον γιο μας και εγώ δίπλα όρθιος, γιατί όλες οι υπόλοιπες ήταν πιασμένες. Αυτό πού μου έκανε όμως εντύπωση ήταν ότι όσο περνούσε τις παραλίες το λεωφορείο φόρτωνε κόσμο, με αποτέλεσμα το λεωφορείο να γεμίσει, ο κόσμος να έχει εκνευρισθεί και να υπάρχει μια άβολη κατάσταση. Ειδικά στην τελευταία παραλία πριν το λιμάνι της Σκοπέλου μπήκε αρκετός κόσμος. Εκείνη την στιγμή λέει μια γυναίκα στον οδηγό:

Αν αυτή τη στιγμή εσείς φρενάρετε απότομα, όλοι εμείς οι όρθιοι πού θα βρεθούμε; Η απάντηση του οδηγού ήταν:

Ας μην ανεβαίνατε!
Τελειώνει αυτό, το απόγευμα λέμε να δούμε το λιμάνι και να κάτσουμε αργότερα κάπου να φάμε κάτι. Επειδή ο μικρός ήταν λίγο κουρασμένος όμως και βλέπαμε ότι δεν θα πήγαινε πολύ αργά αποφασίσαμε να κάτσουμε σε μια καφετέρια στο λιμάνι. Η παραγγελία μας άργησε 1 ώρα και 10 λεπτά γιατί είχε τελειώσει το αέριο της κρεπιέρας και δεν το είχαν καταλάβει (τουλάχιστον έτσι μας είπαν) και όταν ήρθε η ώρα να πληρώσουμε μας λέει ο σερβιτόρος είναι Χ€ και του λέω φέρε μου σε παρακαλώ την απόδειξη και έλα σε πέντε λεπτά να σου δώσω τα λεφτά. Μόνο που δεν μου είπε σήκω να παίξουμε ξύλο ο σερβιτόρος μόλις το άκουσε. Τελικά έφερε την απόδειξη, όσο όμως την κοιτούσα έβλεπα ότι πέρα από τις κρέπες είχε χρεωθεί και ένας χυμός βύσσινο και μια μπάλα παγωτό. Μετά από δέκα λεπτά συζήτησης και αφού ο σερβιτόρος βρήκε από το σύστημα των παραγγελιών ότι έχω δίκιο πλήρωσα αυτό που έπρεπε να πληρώσω. Η γυναίκα μου είναι δικηγόρος και μετά από αυτό το σκηνικό κρατιόταν με τα χίλια ζόρια να μην κάνει μήνυση στο μαγαζί και στον σερβιτόρο επί προσωπικού, μετά όμως από αρκετή συζήτηση και αφού της είπα ότι έχουμε έρθει για διακοπές και όχι για να τσακωθούμε ηρέμησε.

Την επόμενη μέρα η ίδια ιστορία με το ΚΤΕΛ, αυτή τη φορά όμως το στρίμωγμα βοήθησε κάτι πονηρούς να μας κλέψουν προσωπικά αντικείμενα. Κάτι παιχνίδια του μικρού και μια μικρή τσάντα με πράγματα για την θάλασσα όπως αντηλιακό κ.τ.λ. Δεν με νοιάζει που πήρε τα αντικείμενα ο τύπος, ας πούμε ότι τα έκανα δώρο. Με νοιάζει η πράξη όμως.

Από την στιγμή που νοικιάσαμε το όχημα υπήρχε περισσότερη άνεση και μεγαλύτερη οικονομία.

Δεν θέλω να πω περισσότερα, ούτε να ρίξω ευθύνες σε κανέναν εγώ από τα δέκα σκηνικά που με ενόχλησαν (δέκα τρόπος του λέγειν) ανέφερα τα δύο, αυτό που θέλω είναι να προωθηθεί αυτό το μήνυμα και να δώσετε βάση στα παραπάνω γιατί θεωρώ ότι είναι βασικά στοιχεία φιλοξενίας και συμπεριφοράς εάν θέλετε το πανέμορφο αυτό νησί σας να συνεχίσει να έχει τουρισμό.

Με συγχωρείτε εάν σας κούρασα, απλά ήθελα να μοιραστώ κάποια πράγματα μαζί σας ελπίζοντας ότι θα ήμουν χρήσιμος. Ελπίζω τού χρόνου που θα έρθουμε στο νησί πάλι να έχουν αλλάξει αρκετά πράγματα σε ορισμένους τομείς

Καλή συνέχεια σε όλους. Να έχετε ένα πανέμορφο υπόλοιπο του καλοκαιριού

Υ.Γ. Ψάχναμε όλο το βράδυ με την γυναίκα μου ένα τρόπο να αφήσουμε μια ανώνυμη ανοιχτή επιστολή για τα παραπάνω θέματα. Η εφημερίδα αυτή νομίζω είναι το καλύτερο μέρος.
Δεν ψάχνω ούτε να δοξαστώ, ούτε να τσακωθώ με κανέναν, γι'αυτό θέλω να παραμείνω ανώνυμος όταν και αν αναρτηθεί το email αυτό στην εφημερίδα.