Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

Προβολή της Αλοννήσου σε κορυφαίο workshop Τουρισμού στο Βέλγιο

Σημαντική προβολή αποκόμισε η Αλόννησος στο Βέλγιο, εν όψει του νέου επισκέψιμου ναυαγίου της Περιστέρας, που αναμένεται να λειτουργήσει  στο άμεσο μέλλον το πρώτο υποβρύχιο μουσείο της Ελλάδας. 
Στο πλαίσιο της άριστης συνεργασίας του Δήμου Αλοννήσου με το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών και με προσωπική φροντίδα της Προϊσταμένης του Γραφείου, κας Ελένης Σκαρβέλη, η Αλόννησος με τον καταδυτικό πλούτο της παρουσιάστηκαν επίσημα στο έγκριτο workshop που διοργανώθηκε από την έγκυρη εταιρία «Destination X» στη Γάνδη. 

Το workshop  απευθύνεται σε 300 εκπροσώπους από εθνικές και τοπικές εφημερίδες, επαγγελματικό Τύπο, ΜΜΕ με ταξιδιωτικό ή lifrestyle περιεχόμενο και Μέσα που αφορούν ειδικές μορφές Τουρισμού περιοδικά, καθώς και  bloggers και επηρεαστές της Βελγικής αγοράς. Η παρουσία στο εν λόγω workshop εξυπηρετεί ως σημαντική πλατφόρμα επικοινωνίας για την πραγματοποίηση δημοσιογραφικών αποστολών, καθώς και αφορμή για επαφή και συνεργασίες με κορυφαίους παράγοντες των Βελγικών media. Τονίζεται πως τα κριτήρια παρουσίας στο workshop είναι αυστηρά και συνδέονται με την εξειδίκευση και το μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα που επιχειρεί να αναδείξει ο κάθε συμμετέχων. Χωρίς αμφιβολία, το έργο-«σταθμός» για το καταδυτικό μέλλον της Ελλάδας που αφορά στην αξιοποίηση του Ναυαγίου της Περιστέρας και για το οποίο ο Δήμος Αλοννήσου εργάζεται συστηματικά επί σειρά ετών, αποτελεί μια πολύτιμη προσθήκη στη «φαρέτρα» του προορισμού. Πιο συγκεκριμένα, ένα από τα μεγαλύτερα αρχαία ναυάγια πλοίων ανακαλύφθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1990 εντός του Εθνικού Θαλασσίου Πάρκου Αλοννήσου - Βορείων Σποράδων. Το εμπορικό πλοίο που μετέφερε πάνω από 4.000 αμφορείς, ναυάγησε κοντά στο νησάκι Περιστέρα χαρίζοντας σήμερα, μία μοναδική υποβρύχια εμπειρία στο κόσμο. 

Ταυτόχρονα με την παρουσία στο σημαντικό workshop, η Αλόννησος προβλήθηκε από την αντίστοιχη δημοφιλή ηλεκτρονική εφαρμογή (app), από όπου και στάλθηκε ενημερωτικό σε 2.000 επιλεγμένους συνδρομητές. 
«Ο Δήμος Αλοννήσου με την στήριξη και κινητοποίηση της εταιρίας συμβούλων Marketing Remake έχει ξεκινήσει έγκαιρα και «τρέχει» πρόγραμμα διεθνών δράσεων προβολής του νέου «προϊόντος» μας σε συνεννόηση με κορυφαία ΜΜΕ και έγκριτους φορείς του Τουρισμού, με στόχο ο προορισμός να πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια στο πεδίο του καταδυτικού Τουρισμού»,
δήλωσε ο Δήμαρχος Αλοννήσου κ. Πέτρος Βαφίνης που ευχαρίστησε και συνεχάρη στη συνέχεια την κυρία Σκαρβέλη για την αμεσότητα της αλλά και το  αξιόλογο έργο που  επιτελεί το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών για την προβολή της Ελλάδας.