Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019

Μόνιμος καρδιολόγος στο Κέντρο Υγείας Σκόπελου | Μια ευχάριστη έκπληξη για κατοίκους και επισκέπτες!

Σήμερα το πρωί περνώντας από το Δημοτικό Καφενείο έμαθα ότι στο νησί υπάρχει και προσφέρει τις υπηρεσίες του στο Κέντρο Υγείας μόνιμος καρδιολόγος! Επειδή αυτό συμβαίνει πρώτη φορά στη Σκόπελο, για τη συγκεκριμένη ειδικότητα  δεν το πολυπίστεψα και ξεκίνησα για το Κέντρο Υγείας. Στην υποδοχή ρώτησα, με επιφύλαξη, αν υπάρχει καρδιολόγος και η ευγενική κυρία με οδήγησε στο γραφείο του γιατρού. Εκεί με δέχθηκε ένας παλιός γνώριμος στο Κ.Υ., ο κ. Χάρης Χατζηνικολάου, ο οποίος είχε κάνει τη θητεία του στο νησί ως αγροτικός γιατρός, ειδικός καρδιολόγος πλέον, ο οποίος μου είπε:

«Βρίσκομαι εδώ για να προσφέρω τις ιατρικές υπηρεσίες μου, ως ειδικός καρδιολόγος, στο νησί, που διάλεξα για μόνιμη κατοικία για εμένα, τα παιδιά μου και φυσικά τη σύζυγό μου που είναι από τη Σκόπελο.

Στο ιατρείο του Κέντρου Υγείας βρίσκομαι καθημερινά, εξετάζω και παρακολουθώ ασθενείς με καρδιολογικά προβλήματα, για τους οποίους μπορούμε πλέον και στη Σκόπελο να έχουμε εμπεριστατωμένη διάγνωση και θεραπεία με μηχανήματα Δοκιμασίας Κόπωσης, υπέρηχου Καρδιάς, Αορτής, Αορτικού Τόξου, Holter ρυθμού, Holter Πίεσης...»
Φεύγοντας από το Κ.Υ. ευχηθήκαμε στον κ. Χατζηνικολάου καλή δύναμη και γερό στομάχι και μείναμε με την απορία γιατί η πρόσληψη ενός ειδικού γιατρού δεν έγινε ευρύτερα γνωστή με σχετική ανακοίνωση…

Τηλ. Κέντρου Υγείας Σκοπέλου 2424022222