Φωτό αρχείου |
Αγανακτισμένοι κάτοικοι αναζητούν λύση στο χρόνιο αυτό πρόβλημα και εκφράζουν τη δυσαρέσκεια τους για την πολιτική ενημέρωσης που ακολουθεί ο ΔΕΔΔΗΕ.
«Δεν ξέρουμε τι να κάνουμε πλέον. Τηλεφωνήσαμε στον Βόλο για να δούμε αν υπάρχει βλάβη και αργότερα μας κάλεσε ο ΔΕΔΔΗΕ για να μας πληροφορήσει -εκ των υστέρων- ότι γίνετα άλλαγη κολώνας! Σήμερα και ενώ δεν είχαμε ειδοποίηση για προγραμματισμένη διακοπή, στην οικία μας δούλευε συνεργείο με εργάτες, το οποίο δεν κατάφερε να τελειώσει την εργασία του και θα συνεχίσει αύριο, με αποτέλεσμα καθυστέρηση και νέα μεροκάματα…
Σε σχετικό παράπονο μου σε υπάλληλο τού συνεργείου η απάντησή του ήταν “Κάνε μας μήνυση…”» μας αναφέρει κάτοικος της περιοχής...