Η
εταιρεία KANTOR σε συνεργασία με το Κέντρο
Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης
έχουν συντάξει ολοκληρωμένη μελέτη για
την εφαρμογή του μεταφορικού ισοδύναμου
στην ελληνική ακτοπλοΐα, στο πλαίσιο
των επιχειρησιακών προγραμμάτων του
ΕΣΠΑ.
«Μεταφορικό
ισοδύναμο» σημαίνει η εναρμόνιση των
τιμών των...
εισιτηρίων των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών με αυτές των χερσαίων με κριτήριο την χιλιομετρική απόσταση. Με την εφαρμογή των κατάλληλων πολιτικών στη βάση της διαχείρισης των κοινοτικών πόρων, σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει σε σύγκριση πάντα με χώρες της ΕΕ, όπου έχει ήδη εφαρμοστεί το μέτρο, υπολογίζεται πως το κόστος μεταφορών για τους νησιώτες μπορεί να φτάσει ακόμα και στο 1/10 του σημερινού!
εισιτηρίων των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών με αυτές των χερσαίων με κριτήριο την χιλιομετρική απόσταση. Με την εφαρμογή των κατάλληλων πολιτικών στη βάση της διαχείρισης των κοινοτικών πόρων, σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν γίνει σε σύγκριση πάντα με χώρες της ΕΕ, όπου έχει ήδη εφαρμοστεί το μέτρο, υπολογίζεται πως το κόστος μεταφορών για τους νησιώτες μπορεί να φτάσει ακόμα και στο 1/10 του σημερινού!
Ειδικότερα,
με το «μεταφορικό ισοδύναμο» δίνεται η
δυνατότητα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή
όπως ήδη έγινε στην Κορσική, στη Γαλλία
και στην Πορτογαλία να χρησιμοποιηθούν
κοινοτικοί πόροι για να επιδοτηθεί το
κόστος μεταφοράς στα νησιά, καθώς
θεωρείται δικαίωμα του κάθε νησιώτη να
απολαμβάνει μεταφορικές υπηρεσίες με
το ίδιο κόστος που το απολαμβάνει ο
κάτοικος της χερσαίας Ελλάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.