Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ανακοινώνω την πρόθεση μου να πολιτευθώ στις επερχόμενες περιφερειακές εκλογές

Μετά από 4 χρόνια παρουσίας μου στα κοινά, σας ανακοινώνω την παραίτηση μου από Δημοτικός Σύμβουλος. Σε αυτό το ταξίδι έμαθα πολλά και πιστεύω πως υπηρέτησα με όλες μου τις δυνάμεις τον τόπο μου και τον συνδυασμό μου, αν και η ομοιογένεια και η συσπείρωση του συνδυασμού ήταν τις περισσότερες φορές το ζητούμενο παρά το αυτονόητο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΗ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ

1 σχόλιο:

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.