Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Οι δικές σας καλές προθέσεις «πριονίστηκαν» από ένα στενό «σκοτεινό» πολιτικό κύκλο συνεργατών

  • Από τον πρώην αντιδήμαρχο Σκιάθου και νυν ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο κ. Παύλο Τασιόπουλο, λάβαμε και δημοσιεύουμε την επιστολή παραίτησης που έστειλε προς τον Δήμαρχο Σκιάθου κ. Νίκο Πλωμαρίτη.

Ο κ. Παύλος Τασιόπουλος,
ανεξάρτητος
δημοτικός σύμβουλος
Κύριε Δήμαρχε
υπήρξα πρωτεργάτης της κοινής μας προσπάθειας, πριν από 6 χρόνια, για τη διαμόρφωση μιάς νέας πολιτικής και προοπτικής για τη Σκιάθο. Και είναι αλήθεια πως πιστέψαμε και επιτύχαμε πολλά τα δύο πρώτα χρόνια.
Μετά όμως από τις εκλογές του 2006 και καθ΄όλη της διάρκεια της τετραετίας οι δικές σας καλές προθέσεις «πριονίστηκαν» από ένα στενό «σκοτεινό» πολιτικό κύκλο συνεργατών με προσωπικές στρατηγικές και κάθε ουσιαστική μου απόπειρα και πρωτοβουλία για έργο και δημιουργία, προσέκρουε σε ένα κλίμα ασυνεννοησίας, στην έλλειψη στοιχειώδους πολιτικού σχεδιασμού και συντονισμού (δεν θέλω να πιστέψω ότι υπονομευόμουν, με ένα συντονισμένο σχέδιο, για την πολιτική μου αποδυνάμωση), αλλά και την παντελή απουσία συνεργασίας - ούτε μία φορά δεν συγκληθήκαμε επίσημα...
και σοβαρά ως ομάδα της δημοτικής πλειοψηφίας, εξαιρουμένων, βεβαίως των προσυμβουλίων, στα οποία όμως δεν μπορούμε να αποδώσουμε καμία επισημότητα ή σοβαρότητα. Η απουσία μου από αυτά ήταν στάση πολιτική.
Εξάλλου, πολλές φορές, κύριε Δήμαρχε, προβληματίστηκα συνειδησιακά με το δίλημμα της παραίτησής μου από τη θέση του αντιδημάρχου, αλλά πάντα ήλπιζα ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί και πάντα εισέπραττα μία ακόμα διάψευση. Θεωρούσα κια θεωρώ ότι η κατάσταση βελτιώνεται μόνο από μέσα και με συνεχή προσπάθεια. Κι αυτό επίσης ήταν στάση πολιτική.
Τώρα όμως «ό κόμπος έφθασε στο χτένι». Στο τέλος της τετραετίας και δύο μήνες προ των εκλογών, εκτός των άλλων προσχηματικών διλημμάτων, μου τίθενται από την πλευρά σας και εκβιαστικά ψευτοδιλήμματα για ενδεχόμενη υποψηφιότητά μου, εκπορευόμενα από μία πολιτική «συνεχνεία» πολιτικών προσωπικών συμφερόντων (Κύριε Δήμαρχε, ο κάθε άνθρωπος είναι οντότητα ξεχωριστή, προσωπικότητα σεβαστή).
Επειδή, λοιπόν, σέβομαι την πολιτική μου πορεία κατά τα δώδεκα συναπτά έτη στα δημοτικά πράγματα της Σκιάθου και επιθυμώ να διατηρήσω την προσωπική μου αξιοπρέπεια, σας υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του αντιδημάρχου, με την οποία με τιμήσατε και για την οποία σας ευχαριστώ θερμά, όπως επίσης και για την εν γένει συνεργασία μας.
Τέλος, κύριε Δήμαρχε, μέσω της παρούσης θα επιθυμούσα να ζητήσω συγγνώμη για τα ενδεχόμενα λάθη, παραλήψεις ή αδυναμίες μου από όλους ανεξαιρέτως τους συμπολίτες μου και να τους ευχαριστήσω με ιδιαίτερη συγκίνηση για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια και με εξέλεξαν κατ' εξακολούθηση, πρώτο δημοτικό σύμβουλο με ρεκόρ ψήφων. Θέλω, εν τούτοις, να πιστεύω πως όλα αυτά τα χρόνια αφιέρωσα όλες μου τις δυνάμεις και κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια -με μέγιστο προσωπικό κόστος- για το συμφέρον του νησιού και όλων, χωρίς εξαίρεση, των συμπολιτών μου.
Με τιμή
Παύλος Χρ. Τασιόπουλος
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.