Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Επιπόλαιη πράξη που υποδείχθηκε από άλλους...

Η κα Ξυλοποδάρου, όπως είναι γνωστό, απομακρύνθηκε από πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Σκιάθου και διεγράφη από τη δημοτική ομάδα πλειοψηφίας, μετά τη θετική της ψήφο, σε αίτημα επαγγελματιών που εκμεταλλεύονται ομπρελοκαθίσματα, οι οποίοι ζητούσαν να πληρώσουν  20% λιγότερα στο Δήμο, παρά τη σχετική αρνητική γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου κ. Στεφ. Καραγιώργου ο οποίος πριν την έναρξη της συνεδρίασης του Δ.Σ. ενημέρωσε τους συμβούλους ότι κάτι τέτοιο είναι παράνομο...
Μετά την εξέλιξη αυτή η κα Ξυλοποδάρου έστειλε προς τον Δήμαρχο κ. Πλωμαρίτη  την παρακάτω επιστολή:
«Κε Δήμαρχε,
Από πότε η ελεύθερη έκφραση της γνώμης ποινικοποιήθηκε
Από πότε χειραγωγείται η ψήφος
Από πότε ο Δήμαρχος έγινε Εισαγγελέας
Στους ψηφοφόρους μου απολογούμαι καθημερινά με τις πράξεις μου.
Σε σας κε Δήμαρχε ουδέποτε...απολογήθηκα για την πολιτική - δημοκρατική ψήφο μου. Στο Δ.Σ. της 24/08/2010 ήταν καθαρή πολιτική θέση η ψήφος μου σε θέμα του πινακίου και αφορούσε ομάδα συμπατριωτών μου επιχειρηματιών, και δεν έχω να απολογηθώ πουθενά, όπως επίσης δεν δέχομαι εκβιαστικά διλήμματα.
Στην εικοσαετή διαδρομή μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση έδωσα δείγματα γραφής σεβασμού, συνέπειας, ειλικρίνειας, εργατικότητας, συναδελφικής αλληλεγγύης, ήθους και αξιοπρέπειας. Πάντα με πολιτικό λόγο και θέσεις στα όποια ζητήματα προέκυπταν. Έτσι γνωρίζω να τιμώ την ψήφο του κάθε ψηφοφόρου.
Πάντα με συνέπεια, στα καθήκοντα που μου ανατίθεντο εκάστοτε, πέραν βέβαια της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου. Ουδέποτε ολιγώρησα ή κάμποσα για κάτι.
Βιώναμε στο Δήμο ένα ήπιο πολιτικό κλίμα (έτσι φαινόταν).
Εκπλήσσομαι, δύο μήνες πριν τις Δημοτικές Εκλογές, πώς ανατράπηκαν όλα τόσο απρόσμενα. Άρα, πρέπει να απολογηθεί όποιος ή όποιοι πυροδότησαν το κλίμα.
Υπήρχε λοιπόν οργανωμένο σχέδιο εξουδετέρωσης κάποιων προσώπων συγκεκριμένου χρώματος και ειδικού βάρους - εκτοπίσματος.
Επειδή ουδέποτε συμμετείχα σε ομαδούλες και δολοπλοκίες και δεν επιθυμώ να τις γνωρίσω, ας σκεφθείτε κε Πλωμαρίτη ποιοι σας εκμεταλλεύθηκαν οδηγώντας σας στο σημείο αυτό.
Επειδή η παιδεία μου και η αξιοπρέπεια μου επιβάλει να κρατάω τον πήχη ψηλά, θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους μου που με τίμησαν ή όχι με την ψήφο τους στην εκλογή της Προεδρίας του Δημοτικού Συμβουλίου.
Επίσης, να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου την οικογένεια μου, συγγενείς, φίλους, συμπατριώτες, που όλα αυτά τα χρόνια περπατήσαμε μαζί σε πολιτικά μονοπάτια για τη ΣΚΙΑΘΟ ΜΟΝΟ. Μια ειλικρινή συγγνώμη αν σε κάτι τους πίκρανα παρά τη θέληση μου.
Υπόσχομαι ότι θα είμαι ο7 όλους πάντα κοντά για κάθε προσωπικό - οικογενειακό πρόβλημα.
Η παραίτηση μου είναι δεδομένη από Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και η ανεξαρτητοποίηση μου από την πλειοψηφική παράταξη και εύχομαι η επιπόλαιη πράξη που υποδείχθηκε από άλλους και παίχτηκε κακότεχνα να μην είναι η τελευταία της παρούσας Δημοτικής Αρχής.
Γιατί και η ψηφοφορία κε Δήμαρχε της σύσκεψης της 11.00 σήμερα Κυριακή στο Δημαρχείο έγινε εκβιαστικά: «ή ψηφίζετε ή διαγράφεστε»!.. Δημοκρατικότατα, όπως διέρρευσε από τους ίδιους!..
Δάφνη Ξυλοποδαρου 
Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος Σκιάθου»

4 σχόλια:

  1. Εξαιρετική η τοποθέτησή σας.
    Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακομα δεν καταλαβαινω το σκεπτικο γιατι να χαριστει το 20% στους ομπρελάδες. Αυτοί δεν εφτασαν τα νούμερα σε τέτοια ύψη όταν ακούγοταν πτώση τουρισμού 20-30%? Αυτές οι προσφορές που έκαναν έβγαλαν από τη μέση συντοπίτες μας κι άλλα άτομα που είχαν μεγαλύτερη ανάγκη να δουλέψουν και με τα ποσά που έφτασαν οι ξαπλώστρες δεν μπόρεσαν να κάνουν προσφορά.Επιτέλους σε αυτό το νησί πότε θα ασχοληθούμε με το συμφέρον των πολλών και των επισκεπτών που μας δυσφημούν για τις τιμές και όχι για τους 20 μεγάλους που θέλουν και τα ρέστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολιτικός ελιγμός(!) ήταν (έτσι το δικαιολογεί τώρα) για να μην πάρει ο Πρεβεζάνος τους ομπρελάδες με το μέρος του και νά εξαργυρώσει η κυρία την θετική ψήφο στο συγκεκριμένο θέμα με αντίστοιχα ψηφαλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πραγματικά ΚΡΙΜΑ, όταν ένας Δήμος πάει καλά ή ακόμα-ακόμα σχετικά καλά, κάποιοι να πυροδοτούν το ήπιο πολιτικό κλίμα, με σκοπό την εξουδετέρωση ικανών δημοτικών συμβούλων.
    ---
    Επίσης είναι πραγματικά ΚΡΙΜΑ ο δήμαρχος να παρασύρεται από ομαδούλες με σκοτεινές διαθέσεις, να επηρεάζεται από κάποιους που σκοπό έχουν να πριονίσουν τις διαθέσεις του, και να καταλήγει στο τέλος να τον εκμεταλλεύονται οι δολοπλόκοι.
    ---
    Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ σας κε δήμαρχε έγκειται απλά και μόνο στις παραιτήσεις / ανεξαρτητοποιήσεις ΔΥΟ δημοτικών σας συμβούλων, αυτών που σας στήριξαν για να εκλεγείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.