Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Σύσκεψη της Επιτροπής Τουριστικής Πολιτικής της Περιφέρειας Θεσσαλίας

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων η σύσκεψη της επιτροπής τουριστικής πολιτικής της Περιφέρειας Θεσσαλίας υπό τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό, όπου παρουσιάστηκε στους άμεσα εμπλεκόμενους φορείς το σχέδιο μάρκετινγκ και το σχέδιο προβολής της Θεσσαλίας για τα επόμενα δύο χρόνια. Κατά τη σύσκεψη διατυπώθηκαν απόψεις και έγινε συζήτηση στο κομμάτι της υλοποίησης του σχεδίου τουριστικής προβολής, με κοινή θέση ότι...
όλοι θα σταθούν συμπαραστάτες σε αυτό το σχέδιο της Περιφέρειας Θεσσαλίας, ώστε με την ύπαρξη πανθεσσαλικής συνείδησης, να υπάρξει συγκεκριμένη στρατηγική και στοχοποίηση του τουριστικού προϊόντος.
Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός ανέφερε:
«Στο πλαίσιο των τακτικών συσκέψεων της επιτροπής τουριστικής πολιτικής της Περιφέρειας Θεσσαλίας είμαστε εδώ στα Τρίκαλα για να επικαιροποιήσουμε το σχέδιο μάρκετινγκ, το σχέδιο προβολής της περιφέρειας Θεσσαλίας για τα επόμενα δύο χρόνια. Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες καλούμαστε να κάνουμε ένα άλμα πολιτικής προσέλκυσης τουριστών από όλο τον κόσμο. Ως Θεσσαλία έχουμε συγκριτικά πλεονεκτήματα: τα Μετέωρα, τον ορεινό όγκο, τα νησιά, το Πήλιο, τον Όλυμπο, τα χιονοδρομικά κέντρα, τη Λίμνη Πλαστήρα. Πρόκειται άμεσα να κάνουμε ενέργειες για τον ορειβατικό και τον καταδυτικό τουρισμό, καταθέτοντας προτάσεις στα Προγράμματα του ΕΟΤ. Εδώ στα Τρίκαλα θα δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στα Μετέωρα, καθώς μέσω της ψηφιακής σύγκλισης έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε ένα μεγάλο εγχείρημα, όπου θα μπορεί κάποιος να βλέπει τρισδιάστατα την εξέλιξη δημιουργίας των βράχων των Μετεώρων. Μέσα από συντονισμένες δράσεις ενισχύουμε τα έργα πολιτισμού σε όλη τη Θεσσαλία, ενισχύουμε το αεροδρόμιο της Αγχιάλου, ενισχύουμε το λιμάνι του Βόλου για ακόμη μεγαλύτερη προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων, προωθούμε την προβολή σε λιμάνια και μαρίνες και συνεχίζουμε με ενέργειες προς όλες τις κατευθύνσεις που είναι εξελισσόμενες, δυναμικές και αναπροσαρμοζόμενες ανάλογα με τις συνθήκες».
Αναλυτικότερα:
Στον τομέα των ενεργειών τουριστικής προβολής η Περιφέρεια Θεσσαλίας υλοποίησε κατά το 2011 δύο κύριες δέσμες δράσεων. Η πρώτη δέσμη αφορά στην παρουσία της Περιφέρειας σε δεκατέσσερις συνολικά εκθέσεις εξωτερικού (Ουτρέχτη, Βιέννη, Ντίσελντορφ, Αμβούργο, Πράγα, Μιλάνο, Σόφια, Βελιγράδι, Νυρεμβέργη, Βουκουρέστι, Βερολίνο, Λονδίο, Λευκωσία, Βαρσοβία) και σε μία έκθεση εσωτερικού (στο Μετρό Συντάγματος στην Αθήνα). Τον Νοέμβριο αναμένεται επίσης η συμμετοχή της Περιφέρειας Θεσσαλίας στην διεθνή έκθεση του Λονδίνου και στην έκθεση Philoxenia στη Θεσσαλονίκη.
Σε ό,τι αφορά το σχέδιο μάρκετινγκ τουριστικής προβολής, αυτό έχει ως σκοπό τη δημιουργία μιας ξεκάθαρης και στοχευμένης στρατηγικής προβολής του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κεντρικός στόχος του σχεδίου είναι: Να γίνει γνωστή και να καθιερωθεί («επανατοποθετηθεί») η περιοχή της Θεσσαλίας ως μια μικρογραφία της Ελλάδας με μοναδικά νησιά, αξιόλογες παραλίες, ορεινούς όγκους, θρησκευτική κληρονομιά , σύγχρονα αστικά κέντρα, πλούσιο πολιτισμό όπως αποτυπώνεται στους παραδοσιακούς οικισμούς, τις ποικίλες γιορτές και εκδηλώσεις, τα τοπικά εδέσματα και τα μνημεία.
Για την υλοποίηση του στόχου η στρατηγική προβολής θέτει δύο κατευθύνσεις: πρώτον, να αξιοποιηθούν οι πιο γνωστοί προορισμοί (Πήλιο, Σκιάθος, Μετέωρα, Όλυμπος, Λίμνη Πλαστήρα) για να προβληθεί η Θεσσαλία στο εξωτερικό και δεύτερον να μην προβάλλονται «αξιοθέατα» της περιοχής αλλά ιδιαίτερες εμπειρίες που σχετίζονται με τα προϊόντα που μπορεί να προσφέρει. Αυτά είναι:
  • Παραθεριστικός τουρισμός (το κυρίαρχο προϊόν ήλιου, παραλίας και θάλασσας, εμπλουτισμένο με εκδηλώσεις, ειδικές δραστηριότητες, τοπικές γεύσεις)
  • Θαλάσσιος τουρισμός (γιώτινγκ, ιστιοπλοΐα, καταδύσεις, κρουαζιέρα)
  • Θρησκευτικός τουρισμός (με επίκεντρο τα Μετέωρα, δικτύωση θρησκευτικών τόπων λατρείας και εμπλουτισμός με τοπικά πανηγύρια, προϊόντα, εκδηλώσεις κ.ά)
  • Τουρισμός υπαίθρου (περιηγητικός τουρισμός και εναλλακτικές δραστηριότητες στους ορεινούς όγκους αλλά και στη λίμνη Πλαστήρα, στον Ασπροπόταμο κ.τ.λ.)
  • Πολιτιστικός τουρισμός (αξιόλογοι οικισμοί, πολιτιστικές εκδηλώσεις, ντόπια εδέσματα, χώροι πολιτιστικού και ιστορικού / αρχαιολογικού ενδιαφέροντος )
  • Αστικά Κέντρα (City-Breaks, συνεδριακός, αθλητικός τουρισμός)
  • Συνεδριακός Τουρισμός
Αντίστοιχα οι κύριες αγορές στις οποίες στοχεύουν οι ενέργειες προβολής είναι:
  • Εγχώρια Αγορά: Αθήνα, Θεσσαλονίκη
  • Γειτνιάζουσες περιοχές (Δυτική & Κεντρική Μακεδονία, Ήπειρος, Στερεά Ελλάδα)
  • Διεθνής Αγορά: Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Ρωσία, Ιταλία, Ολλανδία, Αυστρία, Κύπρος, Γαλλία, Βαλκανικές χώρες (Βουλγαρία - Ρουμανία), Χώρες της Κεντρικής Ευρώπης (Πολωνία – Τσεχία), Σκανδιναβικές χώρες (Φινλανδία), ΗΠΑ, Κίνα, Ισραήλ, Τουρκία
Το σχέδιο δράσης διαρθρώνεται σε 5 άξονες κάθε ένας από τους όποιους εξειδικεύεται σε συγκεκριμένες ενέργειες. Ο προϋπολογισμός του σχεδίου δράσης για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας για την περίοδο 2012-2013 (διετής) ανέρχεται σε 1.000.000 € (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.) Συνοπτικά οι πέντε άξονες του Σχεδίου είναι οι εξής:
ΑΞΟΝΑΣ 1: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
ΑΞΟΝΑΣ 2: ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
2.1. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
2.2. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΑΞΟΝΑΣ 3: ΕΚΘΕΣΕΙΣ
3.1. ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
3.2. ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
3.3. ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ή εναλλακτικά
3.4. ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΞΟΝΑΣ 4: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
4.1. ΣΥΝΕΔΡΙΑ & ΗΜΕΡΙΔΕΣ
4.2. ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
4.3. ΦΙΛΟΞΕΝΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ, TOUR OPERATOR & OPINIOΝ LEADERS
ΑΞΟΝΑΣ 5: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΛΙΚΟΥ
5.1. ΛΟΓΟΤΥΠΟ
5.2. ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΠΟΤ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
5.2. ΓΕΝΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ
5.3. ΕΝΤΥΠΟ ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ
5.4. ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
5.5. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΛΙΚΟΥ
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων Χρήστος Μιχαλάκης, οι θεματικοί αντιπεριφερειάρχες Ζήσης Γρηγορίου και Ευθύμης Ρεντζιάς, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Τρικάλων, Γιώργος Τσίγκας, Ντίνος Μπάρδας, Ελένη Αργυροπούλου, Χρήστος Γακόπουλος, ο Δήμαρχος Καλαμπάκας και εκπρόσωπος της ΠΕΔΘ κ. Δημήτρης Σακελαρίου, η Μαρία Καραμπίνα από την Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων Βασίλης Γιαγιάκος, ο πρόεδρος και ο ταμίας της Ομοσπονδίας ΕΒΕ Τρικάλων κ.κ. Αγγελάκης και Ιωάννου, ο πρόεδρος του Σωματείου Εστιατόρων και Συναφών Επαγγελμάτων Τρικάλων κ. Δημήτρης Παναγιωτόπουλος, ο κ. Βασίλης Γαλάνης από την ΕΔΑ Θεσσαλίας, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Τρικάλων Γιάννης Κουρούπας, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λάρισας κ. Ειρήνη Παπαϊωάννου, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων κ. Χρήστος Καλέας, η αντιδήμαρχος Μουζακίου κ. Φανή Τσιρογιάννη, ο πρόεδρος του Συλλόγου Επαγγελματιών ορεινού όγκου Τρικάλων Ξένιος Ζευς κ. Ηλίας Φιλοκώστας, ο πρόεδρος του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Λάρισας κ. Κώστας Ζαφείρης, η κ. Κερασία Σεραγάκη από την ΕΔΑΠΘ, η κ. Μερόπη Φαργκάνη από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, ο κ. Θεμιστοκλής Κατσέμης από την Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας κ. Κώστας Λεβέντης και το μέλος του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Μαγνησίας κ. Ειρήνη Δοδούδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.