Οι δήμαρχοι Σκοπέλου και Σκύρου |
Θερμή
υποδοχή επεφύλαξαν ο Δήμαρχος Σκύρου
Μιχάλης Χατζηγιαννάκης και πολλοί
Σκυριανοί στους υπόλοιπους Βορειοσποραδίτες,
που επισκέφθηκαν το νησί την Κυριακή
11 Νοεμβρίου. Οι αντιπροσωπείες, που
είχαν επικεφαλής τους δημάρχους Σκιάθου,
Σκοπέλου και Αλοννήσου, συζήτησαν με
τους Σκυριανούς για την ακτοπλοϊκή
συγκοινωνία, την αξιοποίηση και των 2
αεροδρομίων (Σκύρου και Σκιάθου), την
κοινή τουριστική προβολή και τον
πολιτισμό.
Για
την ακτοπλοϊκή σύνδεση θα υπάρξει μια
οικονομοτεχνική επιτροπή, η οποία θα
εξετάσει ποιος θα είναι ο ικανός αριθμός
επιβατών / οχημάτων ο οποίος θα
δικαιολογήσει τα όποια δρομολόγια, ενώ
συζητήθηκε και η ενεργοποίηση της
ανενεργής ναυτιλιακής εταιρίας για
εκμίσθωση ή αγορά δεύτερου πλοίου.
Στη
συνάντηση της Κυριακής δημιουργήθηκαν
3 επιτροπές (ακτοπλοΐας, τουριστικής
προβολής και πολιτισμού) με μέλη από τα
4 νησιά των Βορείων Σποράδων, που θα
έχουν συνεχή επικοινωνία και συνεργασία,
ώστε στο τέλος του 2012 να παρουσιάσουν
προτάσεις, η κάθε μία στο θέμα της, για
τη νέα τουριστική σεζόν.
"όπου ακούς πολλές επιτροπές αργεί να ξημερώσει" λέει ο σοφός βορειοσποραδίτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντες να δούμε τι θα γίνει αυτή τη φορά και ας ξημερώσει πάντως κάποια στιγμή!
Ας ελπίσουμε αυτή τη φορά να ξημερώσει και όχι να ξενερώσει.
Διαγραφήδεν θα γινει τιποτα πάλι κριμα τοσο όμορφα νησια να μενουν έτσι
ΑπάντησηΔιαγραφήλσδια πολλά και τηγανίτες τίποτα
και του χρόνου πάλι νεα συμβούλια και πάει λέγοντας
Και όμως κάτι ...κινείται. Είναι η πιο σοβαρή κίνηση μέχρι τώρα. Ας ενθαρρύνουμε τη προσπάθεια έστω και με λόγια. Ας αφήσουμε αυτή την απαισιοδοξία και ας σταθούμε δίπλα στους συμπολίτες μας που θα προσπαθήσουν. Μη χαλάτε το κλίμα. Δεν ξέρεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε παιδια καλα κανει και κινειται κουνιεται οπως θελετε πεστε τα.Απαντηση υπαρχει αν θα εχουμε συνεχες δρομολογια με καράβι απο αυτη την κινηση ή θα φαμε παλι το γνωστο κουτοχορτο???
Διαγραφήτιποτα δεν θα γινει παλι παιδια. Και δεν ειναι αυτο μονο.Αποκαρδιώνουμε και όσους θα ηθελαν καποιους να ασχοληθουν με αυτη την γραμμη. Μακαρι βεβαια το καλοκαιρι του 2013 να εχουμε το πολυποθητο καραβι.Ποιος αυτη την στιγμη μας το διαβεβαιώνει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΜΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΠΕ ΤΟΠΕ Κ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ Ο ΤΑΒΕΡΝΙΑΡΗΣ....
ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ Κ ΣΤΑ ΚΑΡΤΕΛ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΟΙΩΜΑΣΤΕ
ΚΑΠΤΕΝ ΤΖΩΡΤΖ ΠΡΟΧΩΡΑ
ΜΕΛΙΣΣΟΚΗΠΟΣ
Το ανταγωνιστικό Λιμάνι του Αγ , Κωνσταντίνου απέχει από την Σκιάθο τα ιδία μίλια από αυτό της Κύμης με την Σκιάθο (46 μίλια )
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ οδική απόσταση από την Αθήνα στον Αγ. Κωνσταντίνο είναι 165 χλμ και η απόσταση Αθήνας Κύμης 170 χλμ.
Το εισιτήριο του συμβατικού πλοίου από Αγ Κων/νο –Σκιάθο είναι 32 ευρώ.
Είναι σαφές ότι το κριτήριο επιλογής μετάβασης στην Σκιάθο θα είναι το ύψος του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου και η ποιότητα του πλοίου .
Οι ταχύτητες των περισσότερων συμβατικών πλοίων θα είναι παρόμοιες , «προς τα κάτω» γύρω στα 15-16,5 μίλια την ώρα.
Είναι προφανής η κατακόρυφη αύξηση των καταναλώσεων τροφίμων –ποτών εντός του πλοίου λόγω της διάρκειας των δρομολογίων.
Η προβολή της Σκύρου με DVD και έντυπο διαφημιστικό υλικό μέσα στο πλοίο κατά την διάρκεια των ταξιδιών, κρίνεται επιτακτική
Πρέπει να γίνει εκτίμηση του οφέλους , των εξόδων και των εσόδων τόσο σε επίπεδο εταιρείας όσο και σε επίπεδο Νησιού.
Μετά την αμμοβολή του πλοίου κατά τον τελευταίο δεξαμενισμό του και την βαφή της γάστρας του με νέας τεχνολογίας υφαλόχρωμα, επί πλέον ταχύτητα και η οικονομία προστεθήκαν στα στρατηγικά πλεονεκτήματα του «Αχιλλέα».
Δεν έχουν υπολογιστεί σε χρονικό και οικονομικό όφελος, αλλά μπορούν θα προσδώσουν επί πλέον άνεση και απόδοση στα προτεινόμενα δρομολόγια.
Κοι σύμβουλοι της ΣΝΕ, η αεροπορική εταιρεία ΑEGEAN κατάφερε να «ανεβάσει» την Σκύρο ένα παραπάνω επίπεδο σε περίοδο δραματικής οικονομικής συρρίκνωσης. Και την θαυμάσαμε, θεωρήσαμε την κίνηση με τα φθηνά εισιτήρια πανέξυπνη- αναπτυξιακή κτλ.
Εμείς ως Σκυριανοί και ΣΝΕ έχουμε ένα πολυεργαλείο στα χέρια μας τον «Αχιλλέα» που υπερέχει ποιοτικά στην ευρύτερη περιοχή των Σποράδων και όχι μόνο και είναι πλέον υπεράνω του ανταγωνισμού.
Το «Αχιλλέας» καθορίζει πλέον το επίπεδο και τον τρόπο των θαλασσίων συγκοινωνιών στην περιοχή.
Τα ταχύπλοα «τελείωσαν» πριν καν αρχίσουν να επιβάλλονται.
Είναι η ευκαιρία μας να κάνουμε τους άλλους να μας θαυμάζουν όπως κάναμε εμείς για την Αegean.
Η Σκύρος για πρώτη φόρα έχει τον πρώτο λόγο απέναντι στον ανταγωνισμό και την ευκαιρία για την διάσωση της και με τις δικές της δυνάμεις.
Κε πρόεδρε και σύμβουλοι της ΣΝΕ, έχετε την απόλυτη ευθύνη για μεγάλο τμήμα της αναπτυξιακής η μη πορείας της Σκύρου ως διαχειριστές του μεγαλύτερου οικονομικού και αναπτυξιακού παράγοντα που είναι η ΣΝΕ.
Μη διορατικές αποφάσεις, έλλειψη πρόθεσης η δυνατοτήτων που περιορίζουν τις δυνατότητες του πλοίου και της εταιρείας, δεν είναι αποδεκτά από την δοκιμαζομένη κοινωνία. Δεν ενδιαφέρει να μειώνονται τα έξοδα και να γίνεται οικονομία στο φωτοτυπικό χαρτί του γραφείου. Ενδιαφέρει να «φέρετε» επί πλέον έσοδα και ανάπτυξη.
Δοκιμάστε και θα λάβετε απαντήσεις, Δοκιμάστε και ας αποτύχετε, δεν έχει σημασία, πάντως δοκιμάστε. Η απραξία είναι καταδικαστέα.
Με τιμή
Κυριάκος Αντωνόπουλος
Επιχειρηματίας – Πρόεδρος Λ.Τ Σκύρου