Πρόταση
δρομολογίων προς το Δ.Σ. της Σκύρος Ν.Ε.
έκανε ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου
Σκύρου, Κυριάκος Αντωνόπουλος, για την
εμπορική εκμετάλλευση του Πλοίου
«Αχιλλέας» στο άμεσο μέλλον.
Ο
κ. Αντωνόπουλος προτείνει την αλλαγή
της δρομολογιακής πολιτικής της εταιρείας
σε άμεσο συσχετισμό με την οικονομική
κατάσταση της Χώρας και τις αναπτυξιακές
πρωτοβουλίες που απαιτούνται από την
ΣΝΕ για το όφελος της Σκύρου.
Η
πρόταση θα πρέπει, κατά τον κ. τον κ.
Αντωνόπουλο να αποτελεί τη βάση για την
θερινή δρομολογιακή και τιμολογιακή
πολιτική σε όφελος του Νησιού και την
επιβίωση της εταιρείας, η οποία,
επιπροσθέτως, θα δημιουργήσει και
αναπτυξιακές προοπτικές για τα νησιά
των Σποράδων.
Ο
πρόεδρος του Λ.Τ. Σκύρου προτείνει,
μεταξύ άλλων, τη δραστηριοποίηση του
πλοίου σε γραμμές εκτός Σκύρου από την
8η Ιουλίου έως την 31η Αύγουστου 2013, την
επέκταση των δρομολογίων στον Βόλο και
την Σκιάθο με μείωση των δρομολογίων
προς την Σκόπελο - Αλόννησο. Με αυτό τον
τρόπο καθίσταται δυνατή και η δυνατότητα
αύξησης των δρομολογίων στο Κύμη Σκύρος
εφ' όσον απαιτηθεί, ο οποίος τονίζει ότι
τα δρομολόγια εκτός του Σκύρου – Κύμης
πρέπει να περιοριστούν στο «ζουμερό»
χρονικό διάστημα Ιουλίου -Αυγούστου.
Η
γραμμή Κύμη- Σκόπελος - Αλόννησος τρεις
φορές την εβδομάδα θα πρέπει να περιοριστεί
στη μια προσέγγιση. Προτείνεται ο
περιορισμός του δρομολογίου Κύμη -
Αλόννησος Σκόπελος – Κύμη σε μια φορά
την...
εβδομάδα σε ελκυστική ημέρα (Σάββατο) και η επέκταση των δρομολογίων σε πιο δυναμικούς για την ΣΝΕ και την Σκύρο προορισμούς με αναπτυξιακό άρωμα όπως ο Βόλος και η Σκιάθος .
εβδομάδα σε ελκυστική ημέρα (Σάββατο) και η επέκταση των δρομολογίων σε πιο δυναμικούς για την ΣΝΕ και την Σκύρο προορισμούς με αναπτυξιακό άρωμα όπως ο Βόλος και η Σκιάθος .
Προτείνεται
η επανασύνδεση όλων των Σποράδων, με
την Σκύρο να «μπαίνει» στον χάρτη και
την αγορά της Θεσσαλίας και της Βόρειας
Ελλάδας. Κίνηση που θα «τραβήξει» το
καθολικό ενδιαφέρον της περιοχής και
θα ανοίξει και τον δρόμο για περαιτέρω
πρωτοβουλίες η συνεργασίες.
Η
Σκύρος μπορεί να αποτελέσει γέφυρα για
τους επισκέπτες από τις Σποράδες που
θα κάνουν χρήση των φθηνών εισιτήριων
της Aegean για την περαιτέρω μετακίνηση
τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ
ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
ναι να ερθει το πλοιο στις σποραδες αλλα αν ειναι εφικτό απο μαιο ιοθνιο εως τελη σεπτεμβριου ωστε να γινουν και προσφορες απο τα νησια και να προσελκυσουμε εσωτερικο τουρισμό .
ΑπάντησηΔιαγραφήο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σκύρου, Κυριάκος Αντωνόπουλος μου φαίνεται πως απο εκεί που παει για τα πολλά θα χάσει και τα λίγα. 'Άτυχη η πρόταση του κατά την γνώμη μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αναρωτιέμαι. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα της συνάντησης των δημάρχων που έγινε πρόσφατα; μείωση των δρομολογίων του Αχιλλέα για Σκόπελο και Αλόννησο με ταυτόχρονη ενίσχυση της Σκιάθου;
Απ'οτι φαίνεται έτσι είναι. Πήγαμε να πετύχουμε περισσότερα δρομολόγια και μας μειώσαν και αυτά που είχαμε πέρυσι. Αν μη τι άλλο, τους ανοίξαμε και την όρεξη για περισσότερα δρομολόγια προς Σκιάθο και Βόλο. Β
ΔιαγραφήΒέβαια, αυτοί το συμφέρον τους κοιτάν, όπως πρέπει κάθε σωστός επιχειρηματίας να κάνει. Εμείς τι επιτύχαμε μ'αυτό, και τι θα κάνουμε...? Αν δεν μπεί ΔΙΚΟ μας πλοίο, δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα. 'Οπως λέγαν οι παλοί μας.."αν δεν έχεις νύχια να ξυστείς..."
δεν γίνανε και τρεις επιτροπές τότε;
Διαγραφήκαλά έλεγα "όπου ακούς πολλές επιτροπές αργεί να ξημερώσει"
θα την παραφράσω για την περίσταση (μιας και είναι δικιά μου) με ρίμα αυτή τη φορά.
.. "όπου ακούς επιτροπή το πρωί αργεί να 'ρθει,
όπου ακούς επιτροπές δεν θα ξημερώσει εδώ ποτές"
προς ανώνυμο 22/11/ 5:11 μμ ... η ιδέα για τις "πολλές επιτροπές" ξέρεις ποιανού ήτανε ???
Διαγραφήαν δεν ξέρεις, ρωτα και θα μάθεις.
Τρέξε να κατηγορήσεις ή να υποστηρίξεις κάποιον μη τυχών και (σε) θίξαμε (ή) κάποιον δικό σου.
Διαγραφήκαι τι με νοιάζει ποιανού ιδέα ήτανε;
Εγώ το αποτέλεσμα βλέπω. και οι 4 για τα μπάζα.
Ένας είπε την ιδέα και άλλοι τρεις συμφωνήσανε.
Να δεις τι μου θυμίζει..
Η πρόταση είναι αρνητική για 2 νησιά που στήριζοθν την σνε (αμφίδρομη σχέση )
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αντί για Ιούνιο το πλοιο έρθει Ιούλιο και αντί για 3 φορές 1... Το δρομολόγιο θα είναι ανύπαρκτο και θα χάσει κάθε δυναμική
Η πρόταση φαίνεται ότι η Σκύρος έχει σκοπό με το εργαλείο που διαθέτει (το πλοίο) να βάλει χέρι στην είδη μικρή πίτα της Αλοννήσου και της Σκοπέλου. Αληθωρεί προς Βόλο και Σκιάθο αυξάνοντας τα δρομολόγια και αποκλείει αριστουργηματικά τα δύο νησιά. Κατηγορεί τις υπόλοιπες εταιρείες και αυτή με την ταμπέλα της Λαϊκής Βάσης θέλει να γίνει ο ρυθμιστής των θαλάσσιων δρομολογίων της περιοχής. Η τεχνοοικονομική μελέτη έχει σκοπό μόνο την ανάπτυξη της Σκύρου. Έχοντας δεδομένη την αγορά της Αθήνας, γιατί να μην πάρει και αυτή της Θεσσαλίας και Β. Ελλάδος μέσω Βόλου και Σκιάθου? Που εξυπηρετούν τα προαναφερόμενα δρομολόγια τα άλλα δύο νησιά? Που φαίνεται ότι επιδιώκεται παράλληλη εξυπηρέτηση και ανάπτυξη όλων των Β. Σποράδων? Διαβάζοντας κανείς προσεκτικά την ανωτέρω Πρόταση του Προέδρου - επιχειρηματία θα διαπιστώσει τις αγαστές σκέψεις του. Ο συνδυασμός αεροπλάνων και πλοίων των δύο ευνοούμενων γεωγραφικά και όχι μόνο νησιών σε συνδυασμό με τον αποκλεισμό των δύο άλλων νησιών, δημιουργεί αμφιβολίες για την καθαρότητα της πρότασης. Οι αγαπητοί μας συμπατριώτες Σκυριανοί συμπεριφέρονται βασιληκότερα του Βασιλέως. Τι διαφορά θα έχουν απο το μονοπώλειο της HELLENIC? Ποιά η προσφορά στα υπόλοιπα νησιά? Ποιά η αλληλεγγύη? Κρίμα γιατί πιστέψαμε ότι επιτέλους κάτι θα καταφέρναμε εκ των ενόντων. Άνθρακες ο θησαυρός.
ΑπάντησηΔιαγραφήβρηκα αυτην την αναρτηση χτες αγαπαω και λατρευω το νησι μου αλλα τερμα η κοροιδεια πριν τρια χρονια μεγαλομετοχος της σκυριανης εταιρειας μας ευχαριστουσε για το δρομολογειο σκοπελου σκυπου γιατι αυτο βοηθησε στην ξεχρεωση του πλοιου αλοιως τους το επαιρνε η τραπεζα και να τα αποτελεσματα παλι εμεις στην παντα τα ιδια με τον ΝΟΜΙΚΟ τον ΓΟΥΤΟ τον ΑΓΟΥΔΙΜΟ που δεν ηξερε που να παει τα παλιοκαραβα του παλι εμεις με το δαχτυλο στο ΣΤΟΜΑ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΜΑΣ p/s διαβαστε καλυτερα την σκυριανη αναρτηση να καταλαβετε τι εννοει ο κ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΜΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι πλοιο βρε θέλετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠατε καλα?
Ειστε αξιοι ως δημοτική αρχή να διοικησετε μια Ν.Ε ή ενα πλοίο?
Ο κάθε ένας θα βάζει μέσα τους δικούς του και στο τέλος θα γίνεται της τρελης μέσα.
Το τζοβενο θα έχει μεγαλήτερο "μέσο" απο τον καπετάνιο.Θα μπένει κάθε μέτοχος μεγάλος ή μικρος μεσα στο πλοίο και θα θέλει να βάλει τους δικους του.
Η' οι πιο πολλοί βέβαια θα θέλουν να ταξιδεύουν τσαμπα γιατί θα το θεωρούν πλοίο τους.
Καταλάβετε κάτι , αυτο το απατηλό όνειρο της λαϊκής βάσης ξεχάστετο .
Μονο ιδιώτης θα μπορούσε να βάλει πλοίο όμως απαιτουνται τεράστια κεφάλαια και το κέρδος μάλλον δεν είναι και τόσο σίγουρο.
ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΙΡΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΟΚΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑΘΟ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΩ ΕΠΑΓΚΕΛΑΜΑΤΙΚΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΧΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΤΗΣ δυστηχειασ