Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Φωτοαφιέρωμα / 27 χρόνια Α.Ο. Σκοπέλου

Στο μιας ώρας αφιέρωμα, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου στον αποκριάτικο χορό του Ομίλου, περιλαμβάνεται η ιστορία του Α.Ο.Σκοπέλου από την ιδρυσή του μέχρι και σήμερα. 

Τα 27 χρόνια ιστορίας του Α.Ο. Σκοπέλου ξετυλίγονται μέσα από φωτογραφίες που παραχωρήθηκαν από πολλούς φίλους αλλά και από παλιούς και νέους αθλητές του Ομίλου.

Ο δημιουργός του βίντεο Αργύρης Καρβέλης τους ευχαριστεί όλους μέσα από την καρδιά του.

* Σε κάποιες χώρες το βιντεο δεν μπορεί να προβληθεί.

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο βίντεο, στην ιστορία όμως αυτού του συλλόγου, πέρα από τα τοπικά πρωταθλήματα του νομού, γράφτηκαν και κάποιες υπέρλαμπρες σελίδες κατάκτησης πανελληνίων ,πανευρωπαϊκών και παγκόσμιων, επαναλαμβάνω ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ πρωταθλημάτων από νέα παιδιά που διαφήμισαν το μικρό αυτό νησί, στην Πορτογαλία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, το Βέλγιο, με τα χρώματα της Εθνικής Ελλάδος. Πολύ λυπηρή η απουσία αυτών των παιδιών απ την ιστορία του Α.Ο. Σκοπέλου. Άλλη μια τρανή απόδειξη πως η Ελλάς τρώει τα δικά της παιδιά πρώτα. Με βαθιά θλίψη ,Μάνος Βασιλείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα κ. Βασιλείου. Καταρχήν σαν δημιουργός αυτού του βίντεο θέλω να σας πω πως έχετε απόλυτο δίκαιο και το σχόλιο σας είναι πολύ εύστοχο. Επειδή το διάβασα και πραγματικά στεναχωρήθηκα για το λάθος μου για την απουσία φωτογραφικού υλικού από το τμήμα αυτών των παιδιών από το αφιέρωμα θέλω να σας ζητήσω δημόσια ΣΥΓΝΩΜΗ και να σας πω πως είμαι ο μόνος υπεύθυνος γι’ αυτό και κανείς άλλος…. Όταν αποφάσισα να φτιάξω αυτό το βίντεο πριν από καιρό λόγο τις ιδιότητας μου σαν παλιός ποδοσφαιριστής του Α.Ο. στο μυαλό μου είχα να φτιάξω, όπως έχουν κάνει και άλλες ομάδες ποδοσφαίρου της κατηγορία μας, ένα βίντεο μόνο για το ποδοσφαιρικό τμήμα γιατί έτυχε μέχρι εκείνη την στιγμή να έχω κάποιο υλικό στα χέρια μου. Λόγο της δεύτερης ιδιότητας μου σαν διαχειριστής της σελίδας του Α.Ο. ΣΚΟΠΕΛΟΥ στο facebook και στο youtube είχα ζητήσει από τα μέλη της σελίδας και από φίλους να μου δώσουν διάφορες παλιές φωτογραφίες ώστε να εμπλουτίσω το αρχείο της σελίδας. Φτιάχνοντας λοιπόν το βίντεο για την ποδοσφαιρική ομάδα έρχονταν στα χέρια μου σιγά σιγά φωτογραφίες και από άλλα τμήματα του Α.Ο. ΣΚΟΠΕΛΟΥ όπως μπάσκετ, βόλεϊ, παλαίμαχους κ.τ.λ. και έτσι αποφάσισα να φτιάξω ένα βίντεο και για τα υπόλοιπα ομαδικά τμήματα μαζί. Το ότι δεν συμπεριέλαβα φωτογραφίες από το δικός σας τμήμα δεν ήταν εσκεμμένο αλλά απλή δική μου αμέλεια, δεν έγινε εκ του πονηρού γιατί πραγματικά είχα επικεντρωθεί περισσότερο στα ομαδικά αθλήματα, στις παλιές φωτογραφίες, σε κάποιες φωτογραφίες που δεν έχουν δημοσιευθεί στο internet, αν και τελικά χρησιμοποίησα και κάποιες από αυτές και σε τμήματα που διαχειρίζομαι στην σελίδα στο facebook και μόνο. Η συνεισφορά του τμήματος σας υπήρξε ΤΕΡΑΣΤΙΑ τόσο για τον Α.Ο. ΣΚΟΠΕΛΟΥ όσο και για την προβολή του νησιού και όλοι αναγνωρίζουμε το έργο σας. Τέλος θα ήθελα να ζητήσω και πάλι συγνώμη από εσάς αλλά και απο τους αθλητές, είμαι ο μόνος υπεύθυνος και σας υπόσχομαι ότι θα επανορθώσω με την πρώτη ευκαιρία.

    ΑΡΓΥΡΗΣ ΚΑΡΒΕΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.