Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

Κι εσύ μπήκες...

Κι εσύ μπήκες σε εκείνο το ξύλινο κουτί
να κρυφτείς από τη βία του κόσμου
μου είπες θα ανθίζω την άνοιξη
και θα κρυώνω τους χειμώνες
κι έτσι θα κουβαλάω τις εποχές μέσα μου
κι εγώ που ήθελα να έρθω μαζί σου
αλλά δεν ήταν γραφτό
έμεινα πάνω απ΄ το χώμα να ανθίζω την άνοιξη
και να κρυώνω τους χειμώνες
κι έτσι να σε έχω μαζί μου πάντα
στην καρέκλα που τρώγαμε φαγητό ζεστό και ψωμί
και στις γιορτές που πίναμε κόκκινο κρασί
και κρυφογελούσαμε στο θάνατο
και στις ευχές μας

που έγιναν προσευχές
κι έπειτα κλάμα και απελπισία
και στον πόνο που έκρυβες κάτω απ΄το μαξιλάρι
και στα δακρυσμένα μάτια σου που έκρυβες στην τσέπη
του μπουφάν να μη τα δω
και σε εκείνο το όμορφο σώμα
που αλώθηκε από την αρρώστια των καιρών
και σε εκείνο το ύστατο φιλί
που έσπασε σε χίλια κομμάτια την παρουσία

τον κάτω κόσμο τον κουβαλάμε μέσα μας.


ΕΠΑΙΝΟΣ


Αθανασία Κρατημένου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.