Επανέρχεται,
με δηλώσεις του στην εφημερίδα «Θεσσαλία»,
ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου
Σκοπέλου, λέγοντας ότι δεν αναγνωρίζει
τη σύσταση των Λιμενικών Ταμείων Σκιάθου
και Αλοννήσου! Σε θέμα με τίτλο «Κόντρα
για τα δημοτικά λιμενικά ταμεία» που
υπογράφει ο δημοσιογράφος Βαγγέλης
Καραμάνης ο κ. Πάνος Μελαχροινάκης δηλώνει:
«Δεν
αναγνωρίζουμε τη σύσταση και την
ενεργοποίηση των Δημοτικών Λιμενικών
Ταμείων Σκιάθου και Αλοννήσου και
βεβαίως δεν πρόκειται να αναγνωρίσουμε
αντίστοιχη απόφαση...
που ενδεχομένως να λάβει το Δημοτικό Συμβούλιο Σκοπέλου.
που ενδεχομένως να λάβει το Δημοτικό Συμβούλιο Σκοπέλου.
Πως
θα συσταθούν και θα ενεργοποιηθούν τα
Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία, χωρίς να
προηγηθούν οι απαιτούμενες υπουργικές
αποφάσεις, οι εγκύκλιοι και η δημοσίευση
στο ΦΕΚ; Είναι αδύνατη η σύστασή τους.
Δεν υπάρχουν υπουργικές αποφάσεις που
να ορίζουν σύσταση και ενεργοποίηση
Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων. Ο νομοθέτης
όρισε ως έδρα του Λιμενικού Ταμείου που
συστάθηκε για τα λιμάνια των τριών
νησιών των βορείων Σποράδων, τη Σκόπελο,
λόγω της γεωγραφικής της θέσης και
θεωρώντας τήν ευρύτερη περιοχή ως ενιαίο
σύνολο. Επιπλέον η Σκόπελος έχει τέσσερα
λιμάνια και η Σκιάθος ένα. Όταν η Σκιάθος
εξασφάλιζε το αεροδρόμιο εμείς δεν
αντιδράσαμε.
Πώς
οι δήμοι που είναι καταχρεωμένοι θα
μπορούν να εκτελούν έργα για τα λιμάνια;
Πέρυσι εμείς εκτελέσαμε έργα στα λιμάνια
της Σκοπέλου, φέτος δρομολογούμε
παρεμβάσεις στο αντίστοιχο της Σκιάθου
και θα ακολουθήσει της Αλοννήσου.
Τα
λιμάνια θα ρημάξουν με τα Δημοτικά
Λιμενικά Ταμεία και για το λόγο αυτό
βρισκόμαστε σε δημόσια αντιπαράθεση
με τους Δήμους.»
Να
υπενθυμίσουμε ότι ο κ. Μελαχροινάκης
είχε στείλει επιστολή(κλικ) στην κα
Γερακούδη και άλλους αρμόδιους παράγοντες
με θέμα τη λειτουργία του Λιμενικού
Ταμείου.
Ακόμα
πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου σε
δηλώσεις του στην εφημερίδα «Βόρειες
Σποράδες» στις 7 Μαρτίου έλεγε: «Πιστεύω
ότι η απόφαση για την κατάργηση του ΛΤΣ
είναι λάθος. Το ΛΤΣ συμπεριλαμβάνεται
σε μια απόφαση με άλλα Λιμενικά Ταμεία
που δεν έχουν τις δικές του γεωγραφικές
ή οικονομικές ιδιαιτερότητες (πχ Θάσου),
κι η απόφαση ίσως ήταν λίγο βιαστική,
ενδεχομένως και προεκλογική. Επειδή η
σύσταση των τριών νέων Δημοτικών
Λιμενικών Ταμείων βασίζεται στις
365/2005 και 155/2007 Γνωμοδοτήσεις του Νομικού
Συμβουλίου του Κράτους ,όπου αναφέρεται
ότι είναι νόμιμο να γίνουν ΔΛΤ, νομίζω
ότι η σύσταση είναι δυνητική και όχι
υποχρεωτική.
Όταν
το 1956 ιδρύθηκε το ΛΤΣ , η βούληση του
νομοθέτη ήταν ένα ισχυρό επαρχιακό
Ταμείο που θα αναλάμβανε τη διοίκηση,
λειτουργία, συντήρηση και μελέτες
ανάπτυξης των λιμανιών των Σποράδων.
Αυτό
επιβεβαιώθηκε με την επανασύστασή του
το 2002 (από το 1993 έως το 2002 είχε ενσωματωθεί
στο Λ.Τ. Μαγνησίας). Ο νομοθέτης θεωρούσε
τα τρία νησιά ως ενιαίο σύνολο, ήθελε
μια ισόρροπη ανάπτυξη, όρισε έδρα του
Λ.Τ. τη Σκόπελο λόγω γεωγραφικής θέσης
και προφανώς για να έχει κάποιους πόρους
ώστε να μπορεί να συντηρεί τα τρία
λιμάνια της (η Σκιάθος έχει ένα λιμάνι).
Στις σύγχρονες κοινωνίες πάντα υπάρχει
από την πολιτεία μέριμνα για τους
ασθενέστερους.
Δεν
έχω υπόψη να διαμαρτυρήθηκε κανείς το
2002 για την επαναλειτουργία του ΛΤΣ, όπως
δεν ξέρω κανέναν να διαμαρτυρήθηκε
γιατί το μοναδικό αεροδρόμιο των νησιών
το έκανε η πολιτεία στη Σκιάθο που
υπεραναπτύχθηκε, ενώ Σκόπελος και
Αλόννησος έμειναν πίσω.
Με
την ευκαιρία αυτή θα ήθελα ειλικρινά
να παρακαλέσω ως απλός πολίτης τους
τρεις φίλους Δημάρχους να προσπαθήσουν
από κοινού (με επίσκεψη στον νέο, μετά
τις εκλογές, Υπουργό Ναυτιλίας ζητώντας
τη συνδρομή των βουλευτών ή ό,τι άλλο
νομίζουν) ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ
ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ.
Είμαστε
15.000 άνθρωποι και είναι απαράδεκτο να
πηγαίνουμε στην Αθήνα μέσω Βόλου,
ταλαιπωρούμενοι και χάνοντας χρόνο και
χρήμα».
Μα καλά, αόρατες είναι οι αναρτήσεις περί Λιμενικού Ταμείου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω μια απορία: Γιατί κανείς δεν γράφει σχόλια;
Τόσα λιμάνια και κανένα σωστο ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσα λεφτα και κανένα σωστο ...
Λάθος σχεδιασμοί λάθος μελέτες λάθος επιλογή σημείων
Ήδη ζημιές σε Σκιάθο σκοπελο κατα καιρούς ΑΛΟΝΝΗΣΟ λιμάνια είτε αβαθή είτε με ελειπεις χώρους , λάθος προσανατολισμούς
Λιμάνια δίχως υποδομές βασικές
Αναρωτιέμαι τι ακριβώς θα ρημάξει;;;
Γιατι κυριε Μελαχροινακη δεν θελετε να εχει η αλλονησσος και η σκιαθος δικο τους λιμενικο ταμείο ?αν ειναι δυνατον η σκιαθος που ειναι το νουμερο 1 ταξιδιωτικος προορισμος να περιμενει απο εσας ποτε θα εγκρινετε τα εργα για το λιμανι κτλ ,σας παρακαλω κυριε Μελαχροινακη σοβαρευτειτε επιτελους .Εχετε πολυ μεγαλο εργο να κανετε ,ουτε για τη σκοπελο δεν φτανετε και θελετε και αλλα 2 νησια?Ημαρτον θεε μου ,φτιαχτε το λιμανι του αγνωντα που ειχα παει μια φορα χειμωνα και νομιζα οτι ημουνα στη μακρονησο σε περιοδο εξοριας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάλι έχω μια άλλη απορία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην εφημερίδα Θεσσαλία δηλώνει πως η ΔΙΟΙΚΗΣΗ του ΛΤΣ δεν θα αναγνωρίσει τα νέα λιμενικά ταμεία.
Η διοίκηση είναι το Διοικητικό Συμβούλιο του Νομικού Προσώπου.
Μιλάει δηλαδή εξ' ονόματος όλων;
Τι μου θύμισες τώρα!!!
ΔιαγραφήΠάνε πολλά χρόνια βέβαια...
Εφημερίδα: ΤΑ ΣΚΟΠΕΛΙΤΙΚΑ ΝΕΑ
Τίτλος άρθρου: Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ
κύριε Μελαχροινάκη, το Πήγασος θα έρθει σήμερα στην Σκόπελο ;
ΑπάντησηΔιαγραφήπροχθές τέλειωσε ο καθαρισμός (εκβάθυνση) των 60.000 ευρώ.
Το ,,Πηγασος,, γιατι παει Αγνωντα και δεν ερχεται Σκοπελο? δεν εγινε η εκβαθυνση του λιμανιου της Σκοπελου? η ονειρευομουνα την Μπηγα.... για να ειμαστε σοβαροι γιατι φερατε την Μπηγα τον χειμωνα και δεν την φερνατε Μαρτιο η Απριλιο θα μας απαντησετε η Οχι.......!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Μελαχροινάκη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταματήστε πια τα άσκοπα επιχειρήματα σας μόνο και μόνο για να μείνετε πρόεδρος του λιμενικού ταμείου. Είδαμε τα "έργα" που προσφέρατε στα τρεία νησιά. Φτάνει πια. Αφήστε και κάποιον άλλον.
τη Σκοπελο την "πάει πίσω " η ασχετοσύνη και η απάθεια κάποιων ατόμων που έτυχαν υπεύθυνης θέσης.Φτάνει πια.. Ας καταλάβουμε επιτέλους οτι ο τόπος μας έχει ανάγκη απο μορφωμένους και δραστήριους ανθρώπους...τι να μας κάνει ο κ Μελαχροινάκης και ο κάθε κ.Μελαχροινάκης?Βουλιάζουμε ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικα η μπυγα για πιο σκοπο ηλθε στο λιμανι μεσα στο καταχειμωνο????? Αυτα τα εργα γινονται την ανοιξη και περαν τουτου, δεν ειδαμε το προσδοκουμενο αποτελεσμα διοτι το Πηγασος δεν μπορει να προσεγγισει το λιμανι της Σκοπελου και παει αναγκαστικα Αγνωντα.Αντε λοιπον ταξιδιωτες με χαρα Θεου να τρεχετε στον Αγνωντα για να ταξιδεψετε.!!! Ασκοπα εξοδα δηλαδη εν μεσω της κρισης και το αποτελεσμα μηδεν. Βοηθεια μας Κυριε το ειδαμε κι αυτο !!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αντιπολίτευση, πιστή στις θέσεις, πρέπει να τον προτείνει στη νέα λιμενική επιτροπή. Διαφορετικά θα είναι ΑΝΑΚΌΛΟΥΘΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΣΤΡΑΒΟ ΛΕΝΕ ,,ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ,, ΕΔΩ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ. ΑΚΟΥ ΚΑΤΑΧΕΙΜΩΝΟ Η ΜΠΗΓΑ ΤΟ ΚΑΤΑΧΕΙΜΩΝΟ,ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΩΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΝ ΑΩΜΑΤΟ....!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα έργα της εκβάθυνσης δημοπρατήθηκαν λίγο πριν το καλοκαίρι και η σύμβαση υπογράφηκε στις αρχές του καλοκαιριού. Η σύμβαση όριζε σε ένα μήνα να παραδοθούν τα έργα. Βέβαια μέσα στο καλοκαίρι αυτό ήταν αδύνατο. Ακούσαμε ότι τα έργα θα άρχιζαν τον Σεπτέμβριο. Δεν άρχισαν ούτε τον Σεπτέμβριο ούτε τον Οκτώβριο ούτε τον Νοέμβριο. Η μπίγα ήρθε μόλις πριν τα Χριστούγεννα. Και έγιναν (αν έγιναν) τα έργα μέσα στοκαταχείμωνο με αποτέλεσμα αμφίβολο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρωτώ και περιμένω υπεύθυνες απαντήσεις
1. Αφού έβλεπαν ότι τα έργα δεν μπορούσαν να γίνουν μέσα στο καλοκαίρι για πιο λόγο δεν έγιναν τον Σεπτέμβριο;
2. Για πιό λόγο δώσανε παράταση (αν δώσανε) στον εργολάβο τόσων μηνών την ώρα που τα έργα θεωρηθήκανε επείγοντα και έπρεπε να γίνουν μέσα σε ένα μήνα;
3. Ποιές συγκεκριμένες παρατάσεις δωθήκανε;
4. Ο εργολάβος ευθύνεται για τις καθυστερήσεις;
5. Αφού τελικά τα έργα δεν μπορούσαν να γίνουν μέσα στο καλοκαίρι γιατί δεν επαναδημοπράτησαν τα έργα (είχαν χρόνο) με την ελπίδα να πάρουν έκπτωση μεγαλύτερη από την εξευτελιστικη 4% που έδωσε ο εργολάβος;
6. Ο εργολάβος έχει εξοφληθεί;
7. Ποιά είναι τα μέλη της επιτροπής παραλαβής των έργων; Οπωσδήποτε πρέπει να ορίσει και ο Δήμος ένα μέλος...
Ερωτώ
.1.
Περιμενω απο τον προεδρο του λιμενικου ταμειου συγκεκριμενες και σαφεις απαντησεις στα ερωτηματα που εθεσε ο προηγουμενος σχολιαστης, τα οποια θεωρω ευστοχα και ευλογα. Το παρτυ των εργολαβων και οσων τους στηριζουν εχει τελειωσει. Θελω και εγω με την σειρα μου να ρωτησω τον προεδρο του λιμενικου ταμειου, στην δημοπρασια υπηρξε υγειης ανταγωνισμος των εργολαβων και αν θεωρει την εκπτωση 4% συμφερουσα για το ελληνικο δημοσιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι μας λες ότι θα ρημάξουν?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού εσύ τα ρήμαξες.
ή μήπως κι αυτό το έγραψε από το μυαλό του ο δημιοσιογράφος της Θεσσαλίας???
Μπορεί να τα ρήμαξε τα λιμάνια...
Διαγραφήαλλά κι εσείς τον ρημάξατε τον άνθρωπο με τα σχόλιά σας...