Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Το μέγεθος μετράει..!

Επανέρχεται, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σκοπέλου κ. Πάνος Μελαχοινάκης, με νέα επιστολή, που έστειλε στις 23 Μαρτίου στο Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας για το πρόβλημα του «Εξπρές Πήγασος» και των μεγάλου μεγέθους πλοίων, που δεν μπορούν να πρυμνοδετήσουν στα λιμάνια μας.
Στην επιστολή, την οποία κοινοποιεί και στους 3 δημάρχους...
των Βορείων Σποράδων, αναφέρει ότι «το “Εξπρές Πήγασος” δεν μπορεί να πρυμνοδετεί στο λιμάνι του Αγνώντα γιατί υπάρχει μεγάλος κίνδυνος κατάρρευσης του κρηπιδώματος στο σημείο της υπερυψωμένης ράμπας (που ήδη παρουσιάζει καθίζηση 25 εκ.) και επίσης να υποστεί ίδια βλάβη το διπλανό σημείο του κρηπιδώματος.
Στη Σκόπελο δεν μπορεί να έρθει γιατί έγινε μερικός καθαρισμός και γιατί και ολικός να είχε γίνει, πάλι δεν θα έπρεπε να πρυμνοδετήσει στην κεντρική προβλήτα, επειδή είναι ίδια κατασκευή με τον Αγνώντα, δηλαδή οι προδιαγραφές είναι για πλοία μικρότερου μεγέθους...»
Στην επιστολή αναφέρεται επίσης ότι και στην Σκιάθο, αλλά και την Αλόννησο το «Εξπρές Πήγασος» υποσκάπτει τα λιμάνια και ότι υπάρχει ελπίδα(!) πριν το καλοκαίρι του 2013 να μπορούν να προσεγγίζουν πλοία μεγέθους «Πήγασου».

Το Σ.Α.Σ.

Εξ άλλου το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που συνεδριάζει στη Νάξο την επόμενη εβδομάδα, έχει ως θέμα Νο 14 «Τροποποποίηση- περικοπή δρομολογίων flyingcat 5 και flyingcat 6 γραμμής ΒΟΛΟΥ /ΑΓ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ – Β. ΣΠΟΡΑΔΩΝ από 01-04-12 έως 31-05-12 και από 15-06-12 έως 09-09-12», ενισχύοντας τις φήμες που θέλουν το flyingcat 6 να βρισκεται αυτό το καλοκαίρι σε άλλες θάλασσες και Νο 15 «Συνέχιση εκτέλεσης δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ "ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ" στη γραμμή ΑΓ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ – Β. ΣΠΟΡΑΔΩΝ από 15-04-12 έως 31-10-12»

7 σχόλια:

  1. ...μας γ...μάν κανονικά δλδ και αφήνουν το "Παναγία Πάρος" ως μονο σύνδεσμο....και εις ανώτερα...!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οταν το πανεπιστημιο μακεδονιας προτεινε το λιμανι να γινει στον αγιο κωνσταντινο σκοπελου, γιατι ηταν το ιδανικο σημειο, δεν θα χρειαζοταν εκβαθυνση ποτε, θα ηθελα πολυ μικροτερο κοστος, το μονο που ηθελε ηταν η κατασκευη ενος σωστου δρομου προς τη Σκοπελο κανεις δεν τους ακουσε

    νεο λιμανι του 1996 και εγινε για προβλεψη για πλοια μεχρι 117 μετρα...

    τετοια εργα τετοιου μεγεθους θα επρεπε να καλυπτουν τις αναγκες τουνησιου για τα επομενα 30-40 χρονια
    και βεβαιως και θα επρεπε να γνωριζουν οι υπευθυνοι οτι θα πιανουν πλοια μεγαλυτερα των 125 μετρων ισως και των 150 μετρων

    στο παρελθον μειναμε εκτος γραμμης θεσσαλονικη σποραδες (σκιαθος) κυκλαδες κρητη

    το ιδιο θα συμβει και στο μελλον

    και δεν ξερω τι θα γινει και με την γραμμη θεσσαλονικη σποραδες σμυρνη..

    μακαρι το 2016 να λυθει το θεμα.. αλλα δεν το βλεπω με την κριση που υπαρχει.. ισως μονο στην Γλωσσα

    ΛΑΘΗ ΠΟΛΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οσο για τα κρουαζιεροπλοια ουτε καν και τωρα υπαρχει προβλεψη για το αν θα μπορουσε να γινει ακομη και τωρα ενα σωστο σημειο για να ερχονται και εδω...

    να το δουν και αυτο οι υπευθυνοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η μυκονος ομως το ακουσε το πανεπιστημιο μακεδονιας και εκανε το λιμανι εκτος της χωρας... και εξυπηρετει και τα κρουαζιεροπλοια, και μαρινα, και επιβατικα πλοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To θέμα δεν είναι τώρα που έγινε το λιμάνι ή όχι. Το θέμα είναι ότι η πρόσβαση στην Σκόπελο έχει γίνει πολύ δύσκολη και σε λίγο αδύνατη. Γι' αυτό δεν βλέπω καμία αντίδραση. Την Μεγάλη Εβδομάδα βάλανε δρομολόγια βραδυνά με αποτέλεσμα κανείς από αυτούς που έχει εξοχικά να μην μπορεί να έρθει γιατί δεν μπορείς να φτάσεις στις 11.00 το βράδυ στην Σκόπελο με παιδιά σε ένα σπίτι κλειστό από το καλοκαίρι. Πρώτη φορά δεν υπάρχει πρωϊνό δρομολόγιο παρά μόνο την Μεγάλη Παρασκευή (θα φύγεις την Δεύτερη ημέρα του Πάσχα)άρα δεν αξίζει τον κόπο. Να χαίρονται τα δρομολόγια τους και να πηγαινοέρχονται μόνοι τους!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το μόνο λιμάνι εκτός χώρας που έχει πολύ χώρο και πολύ βαθια νερά είναι ο Αγνώντας, ας παραμερίσουμε τα μικροσυμφέροντά μας και ας αξιοποιήσουμε και αυτό το λιμάνι όπως του αρμόζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και βέβαια δεν φτάνει που τα δρομολόγια έχουν ως έχουν, το εισητήριο από Αθήνα με το πούλμαν και το flyingcat κοστίζει με επιστροφή γύρω στα 145 ευρώ.Αν πάλι θες να πάρεις αμάξι, πας Βόλο αλλά η βενζίνη έφταασε το 1,85!!! Τη στιγμή όμως που το δώρο πάσχα είναι 200 ευρώ (το πολύ και για όσους το πάρουν) ποιός θα διαθέσει το δώρο του ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ?!!!
    Φυσικά και δεν υπάρχουν δρομολόγια αλλά σας ρωτάω και να υπήρχαν δεν είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ οι τιμες για να ταξιδέψει κανείς απλά για 3-4 μέρες? Εννοείται πως για οικογένειες το ταξιδι είανι εντελώς απαγορευτικό. Κάποιος πρέπει να να πει στην εν λόγω εταιρεία οτι σε λίγο θα δίνουμε το νεφρό μας για να ταξιδέψουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.