Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Ευχαριστίες από την Αγγέλα Κίρμπα

Mε αφορμή την επιτυχυμένη θεατρική (κλικ) παράσταση «Κβιντιάσματα, Χουλουμανισμοί, Έρωτες και Μπαντίκια» που παίχθηκε με επιτυχία, στο πλαίσιο των πολιτιστικών εκδηλώσεων, στη Γλώσσα, η συγγραφέας των κειμένων της παράστασης Αγγέλα Κίρμπα μας είπε:
Κρατώντας τις μνήμες από τα παλιά, νοιώθω πως κάποια πράγματα δεν πρέπει να σβήσουν να χαθούν. Η ντοπιολαλιά και τα έθιμα είναι αυτά που κάνουν ένα τόπο ξεχωριστό, και ιδιαίτερο στην καρδιά του επισκέπτη. Είτε είναι από άλλο μέρος της Ελλάδας, είτε είναι από άλλη χώρα.
Δεν θα μπορούσα να λησμονήσω όλα αυτά που έχω στην...
καρδιά μου φυλαγμένα, όταν η ίδια η φύση μου ξυπνά παλιές αναμνήσεις. Ευτυχώς το νησί μου η Σκόπελος και το χωριό μου η Γλώσσα μου δίνουν αυτά τα ερεθίσματα. Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους σας για τα καλά σας λόγια και που με τιμήσατε με την παρουσία σας.
Αλλά πρέπει να ξέρετε πως όταν έγγραφα σας ένοιωθα όλους κοντά μου. Εμπνεύστηκα από τις δίκες σας αληθινές καθημερινές ιστορίες που εσείς μου διηγηθήκατε και άλλες που μπορεί να έζησα εγώ. Εγώ απλά πήρα τα πινέλα τις φαντασίας μου και άρχισα να χρωματίζω την κάθε γραμμή…
Πρώτα γέλασα εγώ, σατιρίζοντας ακόμη και τον εαυτό μου, όμως αυτοί που κατάφεραν να αποδώσουν αυτά που έγραψα και να δώσουν ζωή στους έρωτες μου, ήταν οι συντελεστές της θεατρικής ομάδας, ξεπερνώντας και τις μεγαλύτερες προσδοκίες μου. Με συγκίνησαν, με συγκλόνισαν και τους ευχαριστώ για ακόμη φορά, έναν έναν ξεχωριστά που με εμπιστεύτηκαν.
Ευχαριστώ επίσης όλα τα παιδιά του Πολιτιστικού Συλλόγου Γλώσσας που ήταν δίπλα μου σε ό,τι και αν χρειάστηκα. Τον Δήμαρχο Γεώργιο Μιχελή και τον Νεκτάριο Ρήγα, τραγουδιστή, που με τίμησαν στο θεατρικό θυμίζοντας μας την εποχή της ρομαντικής καντάδας με τις υπέροχες φωνές τους και την κυρία Τζανετή - Αγόρου Μαρία για την βοήθεια που μας προσέφερε, ζωγραφίζοντας την πόρτα του σκηνικού και την πινακίδα του καφενείου. Ταπεινά και αθόρυβα, με το μωρό στο καροτσάκι, δημιουργούσε τ΄ απογεύματα ενώ εμείς κάναμε πρόβα.
Μπράβο και συγχαρητήρια, αυτός και αν είναι εθελοντισμός..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.