Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Mακάρι να 'μουν γάτα...

Σε έναν κόσμο που όλα τα ιδανικά είναι τα λεφτά
μακάρι να 'μουν γάτα να 'χα ζωές εφτά
γιατί η κάθε μέρα μου και ένας θάνατος μικρός
με πνίγει γύρω μου ο μικροαστισμός.

Μακάρι να 'μουν γάτα να 'χα ζωές εφτά
και σ' όλες τις ζωές μου να 'καιγα τα λεφτά
αλλά και σκύλος να 'μουνα και να 'χα μια ζωή
πάλι το χρήμα θα 'καιγα χωρίς αναστολή.

Αδέσποτος θα ήμουνα, στους δρόμους θα γυρνούσα
κάθε πλουσίου τη γωνιά θα του την κατουρούσα
και αν τύχαινε κανά ψιλό στην τσέπη να κρατούσα
χωρίς ενδοιασμούς τους φίλους θα κερνούσα.

Μα τώρα που το σκεφτόμαι ξανά
μακάρι να 'μουν γάτα να 'χα ζωές εφτά
να έχω άπλετο χώρο να καίω τα λεφτά μου
κουνώντας πέρα δώθε την ουρά μου.

X.Gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.