Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Αυλαία...

ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΗΣΗ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗ ΜΑΓΝΗΣΙΑ…
Κατά την τελευταία συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής για την Κοινοβουλευτική Περίοδο 2009-2012, η Αντιπρόεδρος της Βουλής και Βουλευτής Μαγνησίας, κα Ροδούλα Ζήση, από την έδρα του Προεδρείου της Βουλής, ευχαρίστησε το λαό της Μαγνησίας, τους συναδέλφους της και τους συνεργάτες της και μεταξύ άλλων ανέφερε και τα ακόλουθα:
«Κύριε Πρόεδρε της Βουλής των Ελλήνων, κύριε Πετσάλνικε, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, σας ζητώ να πάρω το λόγο.
Δεν ξέρω αν η σημερινή συγκίνηση, αν η αυτογνωσία του σώματος ή πολλές φορές η προνοητική μας αυτοσυντήρηση με οδήγησαν να σας μιλήσω σήμερα από...
το υπερυψωμένο βήμα της Βουλής με την ελπίδα να πω κάποια πράγματα σε σας αλλά γνωρίζοντας πως ό,τι στοχάζεται ο άνθρωπος μπορεί να το πει αλλά ό,τι νιώθει και όταν επιχειρήσει να το πει μπορεί να το παραλλάξει.
Θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Όμως θα ήθελα να σας πω πως εκείνο που γνωρίζω είναι ότι η βαριά και συμπαγής ευθύνη που μοιράστηκα μαζί σας τα τελευταία δυόμιση χρόνια, με ωθεί σε αυτήν την από καρδιάς παρέμβαση.
Όμως, επιτρέψτε μου να την αφιερώσω στους συμπολίτες μου της Μαγνησίας που με τίμησαν σε έξι εκλογικές αναμετρήσεις- είμαι δεκαοκτώμισι χρόνια Βουλευτής- με τη μεγάλη τους εμπιστοσύνη και την αγάπη τους. Εκείνοι μου έδωσαν αυτό το Βήμα, την έδρα στην Εθνική μας Αντιπροσωπεία για να υπηρετήσω την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό και εγώ με τις μικρές ή μεγαλύτερες δυνάμεις μου. Και προσπάθησα να ανταποκριθώ. Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.
Είμαι υπερήφανη για τη γενέτειρά μου, την πατρίδα μου τη Μαγνησία και για τους απανταχού Μαγνησιώτες. Η δική τους τιμή προς το πρόσωπό μου είναι για μένα μια διαρκής δέσμευση απέναντί τους, ώστε να προσπαθώ διαρκώς να τους κάνω να νιώθουν και εκείνοι υπερήφανοι για μένα.
Σας ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε, σας ευχαριστώ, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, γιατί διδάχθηκα από εσάς, αυτά τα δυόμισι χρόνια.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της Βουλής που με το αυστηρό, δωρικό του πάντα ύφος προσπάθησε να κρατήσει την αντικειμενικότητα στην παρέμβαση, στο λόγο, στη δουλειά, τη δικαιοσύνη προς όλους τους εργαζόμενους της Βουλής αλλά και προς όλους τους Βουλευτές και σε όλα τα κόμματα. Πολλές φορές- θέλω να το πω - θύμωνα μαζί του, αλλά τον ευχαριστώ γι’ αυτό, γιατί ήταν πολύ αυστηρός κι απέναντι σε εμένα με πάντα αυτό το κριτήριο της δικαιοσύνης, της σωστής λειτουργίας και αν θέλετε του μηνύματος να είμαστε θεματοφύλακες του Κανονισμού της Βουλής και βεβαίως, του ιερού χώρου, του Ναού της Δημοκρατίας, του Εθνικού μας Κοινοβουλίου.
Θέλω να ευχαριστήσω όλες εσάς και όλους εσάς, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, που σας έδινα το λόγο, γιατί αυτός ο λόγος πλούτισε το δικό μου πνεύμα με τον πλουραλισμό των απόψεων, με τις νέες ιδέες και μαζί σας έθετα το στοίχημα κάθε φορά στον εαυτό μου της σύνθεσης και της προωθητικής κίνησης.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μας, όλους τους συνεργάτες μου και κυρίως, θέλω να ευχαριστήσω τους υπαλλήλους της Βουλής, τις Διευθύνσεις, όλες τις Υπηρεσίες της Βουλής.
Θέλω να ευχαριστήσω τις Διευθύνσεις του Νομοθετικού και Κοινοβουλευτικού έργου, των Διεθνών Σχέσεων και των Ευρωπαϊκών Σχέσεων ως Πρόεδρος της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων.
Επιτρέψτε μου, ειλικρινά, να ευχαριστήσω θερμά τον κ. Σάκη Θεοδωρόπουλο και την κ. Περηφάνου, γιατί πραγματικά στάθηκαν δίπλα μου στα πρώτα δειλά μου φτερουγίσματα- δεν ξέρω αν τα κατάφερα στη συνέχεια καλά - με τις πολύτιμες συμβουλές τους.
Θέλω να σας πω τι μου διδάξατε και αυτό να το πω προς τον ελληνικό λαό. Θέλω, λοιπόν, να ξέρουν όλοι ότι εμείς εδώ στην Εθνική Αντιπροσωπεία, οι δικοί τους εκπρόσωποι, εμμένουμε στο χρέος απέναντι στον όρκο που δώσαμε στον αγώνα της προσφοράς και στην ελπίδα της ανάκαμψης και της ανάτασης ως ταγοί της απήχησής μας στα προβλήματα της Ελλάδας και του ελληνικού λαού∙ ότι τα χρόνια της μεγάλης κρίσης της οικονομίας μας προσπαθήσαμε να καταλάβουμε, να κατανοήσουμε και να βοηθήσουμε να βγεί η χώρα από το αδιέξοδο, παραβιάζοντας πολλές φορές τα όρια της πολιτικής, συνειδησιακής και ανθρώπινης αντοχής μας.
Όσο εντατική κι αν ήταν όμως η προσπάθεια, δεν μπόρεσε να τα βγάλει πέρα μόνη της χωρίς τον συμμετέχοντα και επιβλέποντα ελληνικό λαό. Έτσι, πολλές φορές, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, δεν μπορέσαμε να συμφιλιωθούμε με την εντελώς διαφορετική ζωή και τις διαφορετικές συνθήκες απ΄ αυτές που ονειρευτήκαμε. Δεν ξέρω, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, πόσα έπαθλα μετρούμε σε αυτό τον αγώνα όλοι μας, όλα τα κόμματα, όλοι οι Αρχηγοί, όλοι οι συμμετέχοντες. Αυτό θα το κρίνει ο λαός.
Εγώ μετρώ αμέτρητα ναυάγια της πολιτικής και του πολιτικού συστήματος. Και θέλω να το πω εδώ αυτό: Παρ’ όλη την εμπειρία μας και την προϋπηρεσία μας πολλές φορές δεν μπορέσαμε να συγκρατήσουμε τον κομματικό και κοινωνικό φανατισμό που ισοπέδωσε κοινωνικές αξίες και θεσμούς και απαξίωσε τις καρπερές ιδέες- προτάσεις της πολιτικής λειτουργίας και του πολιτικού διαλόγου.
Πολλές φορές είδαμε, όπως το είπε ο Πρόεδρος της Βουλής ο κ. Φίλιππος Πετσάλνικος, την πολιτική στο απόσπασμα, τη δημοκρατία σε δοκιμασία, την πολιτική αξιοπρέπεια πληγωμένη, τη δημιουργικότητα λαβωμένη, την οικονομία στον Καιάδα της ύφεσης. Περάσαμε όλοι μας και όλες μας από πολλά διλήμματα. Έχω κι εγώ προβληματισμό, έχω προβληματιστεί πάρα πολλές φορές, αλλά πιστεύω ότι όλα αυτά προσέθεσαν σοφία, γνώση, εμπειρία και ίσως ανάγκη περισυλλογής και σύνεσης.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, πιστεύω στην πολιτική σταθερότητα, παλεύω για την ανάκαμψη της οικονομίας και υποστηρίζω θέσεις και προτάσεις εναλλακτικές για την έξοδο από την κρίση. Δεν έχω σε όλα τα θέματα τις απαντήσεις και τις δεσμεύσεις που θέλω ως πολίτης και ως Βουλευτής, που προσπάθησα με τη ψήφο μου να συμβάλω την αποφυγή της άτακτης χρεοκοπίας.
Θέλω, απλώς, να σας πω ένα φόβο μου. Φοβάμαι ότι οι δύο παγίδες της προεκλογικής αυτής εκστρατείας θα είναι ο άκρατος μονεταριστικός, σκληρός τεχνοκρατισμός από τη μία και η ανεύθυνη δημαγωγία και ο ανέξοδος λαϊκισμός από την άλλη. Χρειάζεται προσοχή.
Πιστεύω στις εκλογές. Πιστεύω στα δημοψηφίσματα, στη λαϊκή νομιμοποίηση των αποφάσεων, αλλά και στις συνταγματικές επιταγές και τις υποχρεώσεις και στα δικαιώματα των πολιτών στο πλαίσιο των δημοκρατικών κανόνων και δεσμεύσεων.
Η αλήθεια είναι –και πρέπει να σας το ομολογήσω από καρδιάς- πως δεν πιστεύω στις κομματικές σκοπιμότητες και στις ασύστολες δαπάνες των εκλογών κάθε δύο χρόνια, ούτε στην επικοινωνιακή πρακτική της αναγνωρισιμότητας και της υφαρπαγής της ψήφου με έντονα φτιασίδια, παγίδες, είτε της δήθεν δύναμης της εξουσίας, είτε της δήθεν φιλολαϊκότητας. Η κάθε τέτοια επιλογή έχει τις συνέπειές της.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ο λαός υφίσταται θυσίες, αλλά ζητεί και προοπτική. Εμείς οφείλουμε να ξαναφέρουμε την πολιτική στο προσκήνιο και να εξηγήσουμε την πραγματικότητα.
Η δική μου προσπάθεια, ό,τι και να γίνει στο μέλλον, ήταν και είναι πάντα σε αυτήν την κατεύθυνση. Τα κόμματα, οι κοινοβουλευτικές ομάδες-και όπως είπε ο Πρόεδρος, περισσότερα έγιναν σε αυτά τα δυόμιση χρόνια- θα πρέπει να είναι πυλώνες σταθερότητας και φορείς αλλαγών. Η πολιτική εξουσία και η δύναμή της δεν χρησιμεύει όταν ψαλιδίζει τα όνειρα και τα φτερά των ανθρώπων.
Η δύναμη της εξουσίας, αγαπητοί κύριοι Υπουργοί, πρέπει να προσφέρει στήριγμα στην κοινωνία, να γίνεται καταφύγιο και όχι καταπίεση και καταναγκασμός. Αυτό είναι αξίωμα και χρέος όλου του πολιτικού συστήματος και κυρίαρχα των κομμάτων και της κάθε κυβέρνησης.
Όταν όλοι μαζί, θεσμοί, πολίτες και πολιτικοί, η Βουλή των Ελλήνων, η νέα Βουλή, προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι και υπηρετούμε αξίες και αρχές, τα πάντα γύρω μας θα γίνουν καλύτερα. Δεν είναι ανάγκη να έχουμε συνεχώς μία στείρα κομματική αντιπαράθεση, ούτε να κριτικάρουμε και να λογοκρίνουμε συνεχώς τους άλλους, για να αποδείξουμε ότι εμείς είμαστε οι καλύτεροι και οι πιο σωστοί. Όποιος ενεργεί έτσι, δεν εμπιστεύεται τα βήματά του, το κόμμα του, τις ιδέες του. Δεν έχει πίστη στο δικό του δρόμο.
Εγώ προσωπικά ανήκω σε μια άλλη σχολή πολιτικής, μάχης και στάσης, αυτής που λέει ότι το μέλλον είναι στα χέρια εκείνων που έχουν το θάρρος να ονειρεύονται και προσπαθούν να ζουν τα όνειρά τους, ανοίγοντας καινούργιους δρόμους κάθε φορά για τους πολλούς στο όνομα του δημοσίου συμφέροντος, της καθολικής υπηρεσίας, της εθνικής πολιτικής αξιοπρέπειας και υπερηφάνειας.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, για μένα τα όρια της πολιτικής δεν εξαντλούνται στο μνημόνιο και στις εμμονές της τρόικα. Υπάρχουν πάντα ιδέες, προτάσεις και δράσεις που συνιστούν ελπίδα ανάτασης και ισοδύναμα κοινωνικά μέτρα ανακούφισης των πολιτών. Υπάρχει το μέλλον της χώρας στην ευρωπαϊκή οικογένεια και στο ευρώ, η πολιτική σταθερότητά της, η πρόταση της ανάπτυξης και η οικονομική, η κοινωνική και η οικονομική ανάκαμψη ως διέξοδος από τον Καιάδα της κρίσης. Χρειάζεται ειλικρίνεια, αυτοκριτική, σχέδιο και νέα συλλογικότητα με δυνατούς αρμούς κοινωνικής συνοχής.
Ζούμε ιστορικές στιγμές σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη οικονομία, σε μια νέα εποχή που το πολιτικό σύστημα, οι θεσμοί και η κοινωνία αναμετρώνται με το ανάστημα και τις αντοχές τους, αλλά και με την ικανότητα και την αποφασιστικότητα του νέου βηματισμού, που θα είναι μακρύς και δύσκολος. Η πρόκληση, το στοίχημα είναι πρόοδος ή πισωγύρισμα, είναι προωθητική κίνηση ή στατικό βόλεμα.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, δεν πρέπει τώρα που δίνουμε όλοι τον αγώνα, η απογοήτευση για το χθες και ο φόβος για το αύριο να μας αρπάξουν, ως δίδυμοι κλέφτες, τη χαρά της προσδοκίας και της δημιουργίας. Χρειάζεται να είμαστε σοβαροί και υπεύθυνοι και ο κάθε πολίτης να αναλάβει την ευθύνη της επιλογής του. Γιατί αυτή η επιλογή του κάθε πολίτη θα είναι η μοίρα όλων μας.
Είχα, έχω και θα έχω πάντα υψηλό αίσθημα ευθύνης από όποιο μετερίζι ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, το κόμμα μου, ορίσει να συνεχίσω αυτόν τον αγώνα. Η πορεία μου είναι τα δείγματα γραφής που εσείς γνωρίζετε. Σας παρακαλώ να με κρίνετε αυστηρά.
Οι σχέσεις ειλικρίνειας, αξιοπιστίας και συνέπειας με τους συμπολίτες μου είναι για μένα καταξιωμένες και ανεκτίμητες. Είμαι παρούσα στην πολιτική ζωή του τόπου, στηρίζω τον αγώνα της δημοκρατίας, της ανάπτυξης, στηρίζω το ΠΑΣΟΚ σ’αυτόν τον εκλογικό αγώνα με όλες μου τις δυνάμεις και πιστεύω σ’αυτό που είπε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος, στην ενότητα, στην αξιοκρατία, στην ανανέωση, στην αξιοπρέπεια και στη νίκη των δημοκρατικών δυνάμεων και της δημοκρατικής παράταξης.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, λέει ο Κοέλιο ότι «ο νικητής είναι μόνος» και μας παροτρύνει να μη χάσουμε τον ενθουσιασμό μας. Λέει: «αν χάσετε την όρεξή σας, την επιθυμία σας, τα νιάτα σας, το πάθος σας, τον ενθουσιασμό σας για τα πράγματα, για τα κοινά, γι’αυτά με τα οποία ασχολείστε, τότε η ψυχή σας υποφέρει γιατί ζείτε με την επιφάνεια κι όχι με την αλήθεια και την ουσία των πραγμάτων».
Η δική μας ψυχή, η δική σας ψυχή, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, υποφέρει όταν δεν χτυπά στο σφυγμό της χαρούμενης ψυχής των συμπολιτών μας. Δεν πρέπει να ξαναείμαστε μόνοι. Μαζί με τους Έλληνες πολίτες, οι Έλληνες Βουλευτές, η νέα Βουλή, όλοι μαζί με υψηλό φρόνημα και αλληλεγγύη πρέπει να δυναμώσουμε και να υψώσουμε την ψυχή της Ελλάδας σ’όλον τον κόσμο.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, αγαπητοί συνεργάτες, αγαπητοί στενογράφοι, κυρίες και κύριοι της Κυβέρνησης, κύριε Πρόεδρε της Βουλής, σας ευχαριστώ μ’όλη μου την καρδιά για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε. Ζητώ συγγνώμη για την αυστηρότητα στο χρόνο ή για την ανοχή που έδειχνα κάποιες φορές, όταν μου άρεσε η ροή του λόγου σε κάποιους συναδέλφους πραγματικούς ρήτορες σ’αυτήν τη θητεία της Βουλής. Ζητώ συγγνώμη αν πλήγωσα συνεργάτες και συμπολίτες σε αυτήν την προσπάθεια. Θέλω να σας ευχηθώ να είστε εσείς που θα εμπνεύσετε, όπως λέει ο Μπρεχτ, θα συγκινήσετε, θα αλλάξατε για να οδηγήσετε τη δημοκρατία στο βάθρο που της ανήκει, να αλλάξετε τον κόσμο και τους πολίτες.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία, καλό αγώνα για την Ελλάδα, για το λαό της, για τη δημοκρατία και την πολιτική και να είστε σίγουροι ότι εμείς, ό,τι και να γίνει, όπως και να κρίνει ο ελληνικός λαός, στους αγώνες δεν θα πάψουμε να υπάρχουμε και να αγωνιζόμαστε ο καθένας από το μετερίζι του. Έτσι θα είμαι κι εγώ πάντα στους αγώνες για ειρήνη, για δημοκρατία, για πρόοδο και για προκοπή. Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, θα ξαναβρεθούμε στους μπαξέδες της πολιτικής και κοινωνικής προοπτικής αυτού του τόπου.
Κύριε Πρόεδρε, αγαπητοί Αντιπρόεδροι της Βουλής, αγαπητοί συνάδελφοι, σας ευχαριστώ θερμά μ’όλη μου την καρδιά. 

1 σχόλιο:

  1. Δεν μας ειπε αν θα είναι πάλι υποψήφια. Ή πρεπει να καταλάβουμε οτι με τα προαναγραφόμενα αυτό θέλει να μας πει. Δεν μας είπε όμως ποιος έφερε την χώρα σε αυτή την κατάσταση.Στον γραπτό λόγο είμαστε καλοί.Υπάρχει όμως μεγάλη διαφορά απο την πράξη.Περιμένουμε την ημερομηνία των εκλογών για να διατυπώσουμε και απο την πλευρά μας, πόσο ευχαριστημένοι είμαστε απο τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης. Φοβάμαι όμως ότι εμεις οι Ελληνες ξεχνάμε πάρα πολυ εύκολα.Μας το επιβεβαιώνει άλλωστε και η ιστορία.Εκεί βασίζονται οι πολιτικοί. Στο λήθαργο του Ελληνικού λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.