Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020

Απάντηση του αντιδημάρχου κ. Αρ. Βούλγαρη στον κ. Παντ. Παχή σχετικά με το γήπεδο Σκοπέλου

Ο αντιδήμαρχος Σκοπέλου Αρ. Βούλγαρης στην κερκίδα του Δημοτικού Σταδίου, 
στον ποδοσφαιρικό αγώνα Α.Ο. Σκοπέλου - Αγχίαλος

Τη Δευτέρα 21 Σεπτέμβρη 2020 στην ιστοσελίδα σας «ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ», δημοσιεύσατε δήλωση του τοπικού συμβούλου κ. Παντελή Παχή με τον τίτλο «Δήλωση επί προσωπικού στον Αντιδήμαρχο κ. Βούλγαρη».

Στη δήλωση αυτή αναφέρει μεταξύ άλλων για την κατάσταση του γηπέδου ποδοσφαίρου στη Σκόπελο και πως εγώ θα προσπαθούσα να βρω λύση.

Για να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά:

α) Τον κ. Π. Παχή δεν τον γνώριζα από πριν τον γνωρίζω όμως τώρα λόγω της ιδιότητάς του ως τοπικού συμβούλου.

β) Ουδέποτε είχα συνάντηση μαζί του, όχι μόνο για το γήπεδο αλλά και για οποιοδήποτε άλλο θέμα.

γ) Την κατάσταση εν γένει του γηπέδου ποδοσφαίρου την γνωρίζω από συζητήσεις και μόνο με συναδέλφους μου αλλά και με τον Πρόεδρο του Α.Ο. κ. Κοχύλη.

δ) Το συγκεκριμένο γήπεδο επισκέφθηκα μία μόνο φορά, νομίζω το Φθινόπωρο του 2019 για να παρακολουθήσω το παιχνίδι του Α.Ο. Σκοπέλου και της αντίστοιχης της Νέας Αγχιάλου.

ε) Επειδή γνωρίζω πάρα πολύ καλά, ότι το θέμα της αποκατάστασης των ζημιών του γηπέδου είναι αρμοδιότητας του Δημάρχου μας, έχω αρκετή εμπειρία να καταλάβω ότι εγώ δεν μπορώ να αναφερθώ και να δεσμευτώ για μια υπόθεση που δεν άπτεται στα καθήκοντά μου.

στ) Εάν, παρ΄ όλα αυτά κάποια στιγμή μου δινόταν εντολή από το Δήμαρχο να ασχοληθώ και με το θέμα αυτό, ο μοναδικός συνομιλητής μου θα ήταν ο εκλεγμένος Πρόεδρος του Α.Ο. Σκοπέλου και όχι ο οποιοσδήποτε.

ζ) Εν πάσει περιπτώσει, αν βρεθούν άτομα να με διαψεύσουν, τότε θα λένε ψέμματα και εγώ επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.

Τέλος σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τον κ. Παχή παρουσία του Δημάρχου μου είπε ότι κάποια συζήτηση για το θέμα του γηπέδου έγινε στο χορό του Α.Ο. Σκοπέλου.

Θέλω να επισημάνω ότι επειδή έχει περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα από τότε, δεν θυμάμαι αν είχα παρευρεθεί στο χορό του Α.Ο.Σ. αλλά και αν ακόμη είχα παρευρεθεί τέτοιες συζητήσεις σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις δεν γίνονται.

Επειδή δεν έχω καμμία αντιδικία με τον κ. Παχή, αντιθέτως σαν μέλος του συμβουλίου της Κοινότητας Σκοπέλου τον βλέπω σαν συνεργάτη και επειδή δεν θέλω επ’ ουδενί να πιστέψω ότι λέει συνειδητά ανακρίβειες για το πρόσωπό μου, ίσως έχει κάνει κουβέντα με άλλο συνάδελφό μου για το θέμα αυτό, πάντως όχι με μένα.

Ευχαριστώ

Αριστείδης Βούλγαρης

Αντιδήμαρχος Σκοπέλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.