Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Μανώλης Πασχάλης: Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με στήριξαν και με ψήφισαν

Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που με στήριξαν, με ψήφισαν και με βοήθησαν στις περιφερειακές  εκλογές. Θέλω να τονίσω ότι θα προσπαθήσω να συνεχίσω τον αγώνα των νησιών για τα αιτήματά μας και ότι δεν θα μείνω σε μερικούς ανώριμους που συνεχίζουν να μου κάνουν πόλεμο και να βγάζουν τη χολή τους.
Θέλω να τους πληροφορήσω ότι οι εκλογές τέλειωσαν και δεν είναι ανάγκη πλέον να συνεχίσουν το ίδιο τροπάριο...
Αφού κατάφεραν να μην εκλεγώ, εκτέλεσαν με επιτυχία την αποστολή τους και μπορούν πλέον να ηρεμήσουν!
Ακόμη θέλω να δηλώσω ότι ποτέ δεν είχα σχέση με οποιοδήποτε blog, γιατί δεν έχω καμία μα καμία τέτοια ανάγκη, έχω μάθει στην ζωή μου να παλεύω,  να φωνάζω, να απαιτώ και να μαλώνω μέσα στο δρόμο όταν θέλω να πω κάτι.
Σε αντίθεση λοιπόν με τους δειλούς που κρύβονται πίσω από blog και άλλα συναφή, εγώ έχω το θάρρος να εκτίθεμαι και να παλεύω για ό,,τι πιστεύω και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.
Και επειδή τίποτα δε μένει κρυφό σ' αυτό το κόσμο... θα ειδωθούμε ξανά στην πορεία, άσπονδε φιλέ μου και κοινέ συκοφάντη.

Υ.Σ
Βάλτε την υπογραφή σας και μετά μιλάμε..!

2 σχόλια:

  1. Συμφωνούμε πως τίποτα δε μένει κρυφό και θα έρθει σύντομα η ώρα που θα συναντηθούμε.
    όταν δίνεις χολή, χολή θα πάρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΕΙΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΒΟΜΑΙ......
    Αλωστε συναντιομαστε τοσο συχνα που ειναι πλεον ανουσιο να κρυβεσαι,
    Θα μπορουσες τουλαχιστον να σταματησεις την υποκρισια που σε διακρινει, και να μη με χαιρετας στο δρομο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.