Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων

Η 21η Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί διεθνώς ως «Παγκόσμια ημέρα μνήμης θυμάτων τροχαίων».
Σαν σήμερα πριν από οκτώ χρόνια στη Σκόπελο χάθηκε από τροχαίο στην άσφαλτο του νησιού, ένα δεκαεπτάχρονο αγόρι, ο Νίκος Σαλπαδήμος, από το Ελιος.
Ένα τραγούδι αφιερωμένο στην μνήμη του και στην μνήμη όλων των παιδιών που έφυγαν τόσο άδικα από τη ζωή από τροχαία, του Μπάμπη Τρακόσα, του Γιάννη Θεολόγου, του Γιώργου Μουρίση, του Δημήτρη Δαλακιάρη, του Νίκου Κολτσίδη.
Ο ουρανός ανάβει τα φώτα
τίποτα πια δεν θα 'ναι όπως πρώτα
Ξημέρωσε πάλι
Ξυπνάω στο φως τα μάτια ανοίγω για λίγο νεκρός χαμένος για λίγο
Ξημέρωσε πάλι
Κι έχεις χαθεί μαζί με τον ύπνο μαζί με του ονείρου
τον πολύχρωμο κύκνο
Μην ξημερώνεις ουρανέ
Είναι χρέος μας να θυμόμαστε.
Οι άνθρωποι που βρίσκονται μέσα στην καρδιά μας
και στη θύμησή μας δεν φεύγουν ποτέ.
Άδεια η ψυχή μου το δωμάτιο άδειο
κι από τo όνειρό μου ακούω καθάριο
Το λυγμό της να λέει όνειρο ήτανε, όνειρο ήτανε
Θα ξαναρθείς μόλις νυχτώσει
και τ' όνειρο πάλι την αλήθεια θα σώσει
Θα 'μαι κοντά σου
Μόνο εκεί σε βλέπω καλή μου
εκεί ζυγώνεις κι ακουμπάς τη ψυχή μου
Με τα φτερά σου
Μα το πρωί χάνεσαι φεύγεις ανοίγω τα μάτια 
κι αμέσως πεθαίνεις
Μην ξημερώνεις ουρανέ
Άδεια η ψυχή μου...
Σπυριδούλα Καρβέλη

5 σχόλια:

  1. εγω σε θυμηθυκα κ αν περασαν πολλα χρονια αυτοι κ αυτες που ελεγαν πως σε αγαπουσαν σιγουρα σε ξεχασαν κ ειμουν σιγουρος πως απο εκεινη την μερα οτι θα σε ξεχασουν,κ εγω ειχα φιλο τον κολτσιδη κ τον ξεχασα δεν το εκανα ομως επειδη δεν τον αγαπουσα αλλα απο αμελεια,ετσι δεν κρινω κ δεν κατηγορω κανεναν απλα να μην ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα χρονια περασαν
    Κι όμως δεν σε ξεχασαν
    Αυτοι που ηταν διπλα σου
    Αυτοι που σ’αγαπησαν
    Ζητουν μοναχα απ’το Θεο
    Στα ονειρα τους να ερθεις
    Ψευδαισθηση να ζησουν
    Πως εισαι εδώ, ακομα εδώ
    Πως βρισκεσαι κοντα τους……………….

    Νικολα μας λειπεις δεν σε ξεχασαμε!!!

    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΟΥΣΑΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ΕΓΕΙΡΕΣ ΣΤΗ ΓΗ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ,
    ΚΙ ΕΓΙΝΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ...
    ΕΙΠΑ "ΟΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙΣ"
    ΚΙ -ΑΛΙΜΟΝΟ(!)- ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ!!!"

    ΣΤΟ ΓΥΙΟ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.