Προς υλοποίηση
το έργο «Πεζοδρόμηση – ηλεκτροφωτισμός
του δρόμου από ξενοδοχείο Ελένη έως Αγ.
Ρηγινάκη στη Σκόπελο» προϋπολογισμού
546.000 € μετά την έγκριση από τον
περιφερειάρχη Θεσσαλίας
Στο
αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα ξεκινά
μια σημαντική περιβαλλοντική παρέμβαση
για τη Σκόπελο. Αυτό έγινε γνωστό καθώς
ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας
Αγοραστός έδωσε την έγκριση για την
υπογραφή σύμβασης κατασκευής του
ενταγμένου στο Ε.Σ.Π.Α. Θεσσαλίας έργου:
«Πεζοδρόμηση – ηλεκτροφωτισμός του
δρόμου από ξενοδοχείο Ελένη έως Αγ.
Ρηγινάκη στη Σκόπελο», προϋπολογισμού
546.000,00€ (με ΦΠΑ).
Όπως
τόνισε ο κ. Αγοραστός: «Πρόκειται για
ένα σημαντικό έργο που...
αναβαθμίζει περιβαλλοντικά μια έκταση 4 στρεμμάτων. Πλέον αναδιαμορφώνεται ριζικά η είσοδος της Χώρας, που είναι και η πρώτη αίσθηση που αντικρίζει ο επισκέπτης της περιοχής. Μέσω των χώρων πρασίνου θα δημιουργηθεί ένα ομογενοποιημένο και αναβαθμισμένο αστικό τοπίο, με πεζοδρόμια, χώρους πρόσβασης ΑΜΕΑ, δενροφυτεύσεις, φωτισμό, φιλικό για τους πολίτες και τους τουρίστες του νησιού. Στόχος μας είναι με την παρέμβαση αυτή να προασπίσουμε το περιβάλλον με υλικά πλήρως εναρμονισμένα με το τοπίο και τον παραδοσιακό χαρακτήρα της Σκοπέλου».
αναβαθμίζει περιβαλλοντικά μια έκταση 4 στρεμμάτων. Πλέον αναδιαμορφώνεται ριζικά η είσοδος της Χώρας, που είναι και η πρώτη αίσθηση που αντικρίζει ο επισκέπτης της περιοχής. Μέσω των χώρων πρασίνου θα δημιουργηθεί ένα ομογενοποιημένο και αναβαθμισμένο αστικό τοπίο, με πεζοδρόμια, χώρους πρόσβασης ΑΜΕΑ, δενροφυτεύσεις, φωτισμό, φιλικό για τους πολίτες και τους τουρίστες του νησιού. Στόχος μας είναι με την παρέμβαση αυτή να προασπίσουμε το περιβάλλον με υλικά πλήρως εναρμονισμένα με το τοπίο και τον παραδοσιακό χαρακτήρα της Σκοπέλου».
Το
φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά στις
εργασίες που απαιτούνται για την
κατασκευή των πεζοδρομίων και του
ηλεκτροφωτισμού σε τμήμα κύριας οδικής
αρτηρίας του αστικού ιστού της Σκοπέλου
(εντός οικισμού) από την παραλία και
συγκεκριμένα από το ξενοδοχείο Ελένη
έως το εικονοστάσι του Αγ. Ρηγίνου (Αγ.
Ρηγινάκης)
Στις
εργασίες περιλαμβάνεται επίσης η
δεντροφύτευση εκατέρωθεν του δρόμου
και η δημιουργία διακριτών χώρων
πρασίνου.
Οι
εργασίες που θα εκτελεστούν αφορούν:
Α/
Χωματουργικά, θα γίνει εκσκαφή κατά
μήκος των ορίων των πεζοδρομίων για την
τοποθέτηση των κρασπέδων.
Β/
Σωληνώσεις, θα γίνει προμήθεια και
εγκατάσταση σωλήνων από γαλβανισμένο
σιδηροσωλήνα και PVC για την κατασκευή
του αγωγού διέλευσης των καλωδίων και
της αποχέτευσης των ομβρίων.
Γ/
Τεχνικά: θα γίνει εκσκαφή, προμήθεια,
τοποθέτηση σιδηρού οπλισμού και
σκυροδέτηση για την κατασκευή των βάσεων
των ιστών του ηλεκτροφωτισμού. Επιπλέον
θα γίνουν όλα τα είδη πλακοστρώσεων που
προβλέπονται στην αρχιτεκτονική μελέτη
και τα σχέδια των λεπτομερειών και θα
κατασκευαστούν φρεάτια υδροσυλλογής
και αποστράγγισης των ομβρίων.
Δ/
Ηλεκτρομηχανολογικά: θα γίνει εγκατάσταση
δικτύου ηλεκτροφωτισμού στο χώρο της
εισόδου της πόλεως της Σκοπέλου (από το
ξενοδοχείο «Ελένη» έως τον Αγ. Ρηγινάκη).
Ε/
Φύτευση κατά μήκος του πεζοδρομίου και
δημιουργία χώρων πρασίνου.
Φορέας
Υλοποίησης του υπόψη έργου, είναι η
Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου
Σκοπέλου, με Κύριο του έργου το Δήμο
Σκοπέλου. Το ποσό της προς υπογραφή
Σύμβασης μετά το διαγωνισμό και την
έκπτωση που προέκυψε είναι 371.279,99 €. Το
έργο εντάχθηκε στο Ε.Σ.Π.Α. τον Μάρτιο
2012 και συγχρηματοδοτείται από το
Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Μετά την έγκριση αυτή, προχωράνε οι
διαδικασίες υπογραφής της σχετικής
Σύμβασης μεταξύ Δήμου και Αναδόχου, για
να ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου, που
εντάσσεται στα έργα περιβαλλοντικής
προστασίας και αναβάθμισης οικισμών
της Θεσσαλίας.
ΣΟΡΡΥ ΚΙΟΛΑΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΧΑΖΗ ΑΠΟΡΙΑ: ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ, ΕΙΤΕ "ΜΕΓΑΛΕ" ΕΙΤΕ "ΜΙΚΡΑ" ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΜΕΓΑΛΟ????
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΘΑ ΕΚΤΙΝΑΧΘΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 70-80000 ΕΥΡΩ!ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΤΑΣΗ 4 ΣΤΡΕΜΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΣΟ ΘΑ ΣΤΟΙΧΗΣΕΙ.....ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΠΑΝΤΑ...
ΔιαγραφήΑυτά δεν ειναι έργα του Δημάρχου σε μιά εποχή που από παντού κόβουν λεφτά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά ξέχασα μόνο οι άλλοι κάνανε έργα.
Ευτυχώς που αυτή τη δύσκολη περίοδο της χώρας η Σκόπελος έχει αυτόν ΔΗΜΑΡΧΟ
Θα συμφωνήσω απολύτως. Καιρός να σταματήσουμε να γκρινιάζουμε για όλα, και να πούμε κι ένα μπράβο...
ΔιαγραφήΣτο τέλος λέει ο λαός «ξυρίζουν τον Γαμπρό» αλλά ο Μιχελής ήρθε ξυρισμένος ...........
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε, τα λέμε στο άλλο έργο, θεατέεεεεεεεες ...............
Αγαπητέ 14 Σεπτεμβρίου 2012 9:23 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο έργο είχε δρομολογηθεί πολύ πριν σκεφτεί να βάλει για Δήμαρχος ο Μίχελής ... !!!!
Άλλο "δρομολογηθεί" και άλλο "προταθεί" (!!!!)
ΔιαγραφήΞέρεις πόσες προτάσεις μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε?
Παιδιά ξέρουμε ποιος θα κατασκευάσει το έργο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε 15 σεπτεμβριου 2012 10 16
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανεις μεγαλο λαθος,
να τα λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.
Η μελετη εγινε επι δημαρχιας Μιχελη.
@ Ανώνυμο 15 Σεπτεμβρίου 2012 10:16 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρεις άραγε τι θα πει η λέξη «δρομολογηθεί»;
Ή έτσι πετάμε ένα ρήμα για εντυπωσιασμό και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε;
-
Για την ιστορία λοιπόν και για όποιον δεν ξέρει, η πεζοδρόμηση είχε προταθεί από αυτούς που επέλεξαν και πρότειναν για δήμαρχο τον Γ. Παχή, πριν δηλαδή 10 χρόνια περίπου. Είχε μάλιστα μπει στον τότε «πλασματικό» προϋπολογισμό του δήμου και ένα κονδύλι της τάξεως των 180.000 ευρώ, αν θυμάμαι καλά. Ο Παχής για τον α’ ή β’ λόγο (να μην επεκταθούμε σε λεπτομέρειες) δεν κατάφερε να υλοποιήσει το έργο, όπως ομοίως δεν το κατάφερε και ο επόμενος δήμαρχος Βασιλούδης, παρότι και στους δικούς του «πλασματικούς» προϋπολογισμούς έμπαινε πάντοτε κάποιο αντίστοιχο ποσό.
Η ειδοποιός λοιπόν διαφορά είναι ότι ο Μιχελής -ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ- όχι μόνο κατάφερε να εντάξει το έργο σε Πρόγραμμα, μιας και δημοτικά έσοδα δεν υπήρχαν επί δικής του θητείας, αλλά κατάφερε και να το δημοπρατήσει, με την αμέριστη συνδρομή βεβαίως της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, που έκανε τη μελέτη και όλες τις υπόλοιπες χρονοβόρες και πολύπλοκες διαδικασίες.
Και μια λεπτομέρεια, έτσι για την ιστορία: Είναι ίσως το μόνο έργο για το οποίο οι δύο δημοτικοί σύμβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης ψήφισαν ναι. Τυχαίο άραγε;
ΜΠΑ?
ΔιαγραφήΔεν νομίζω.............
Γιατί άραγε ξεχάσαν το χρώμα του λευκού ......
Κάποιος πρέπει να πει συγχαρητήρια στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου.
ΔιαγραφήΌσο για τη Λαϊκή Συσπείρωση... "Χωριό που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει."
(Τα κτήρια κάποιων δικών τους θα πάρουν αξία με την πεζοδρόμηση.)