Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Δολοφόνος ο υλισμός...

Εγκληματικό πρωινό Δευτέρας
μοιάζεις με αδηφάγο τέρας,
το ξυπνητήρι αυτουργός
και η ανάγκη συνεργός.
Σηκώνομαι απ' το κρεβάτι
μα δεν ανοίγει μάτι,
η διάθεση μουντή,
να ΄τανε Παρασκευή...
Ρούχα πρέπει να διαλέξω
να μην είμαι σαν το λέτσο,
βγαίνω έξω απ' το σπίτι,
η μυρωδιά σπάει τη μύτη
της αποσύνθεσης αυτής της κοινωνίας
αναμειγμένη με αυτή της βίας.
Βία είναι να πηγαίνω στη δουλειά,
να ξυπνάω απ' τις εφτά,
να μην υπάρχει κάτι δημιουργικό,
να τρέμω το αφεντικό.
Η απόλυση κοντά μου
σήμερα ίσως είναι η σειρά μου.
Το μυαλό μου αλλάζει ρότα, 
δεν περνάω καν την πόρτα,
παραιτούμε απ' τη σκλαβιά μου,
δίνω χώρο στα ονειρά μου,
μια στιγμή και λίγο θάρρος
και πετάω αυτό το βάρος.
Το έγκλημα αποκαθαιρώ,
πρώτη φορά κοιτάω ουρανό,
τη βρωμιά δεν τη μυρίζω
και τον ένοχο γνωρίζω,
χρήμα - δουλεία - καπιταλισμός,
δολοφόνος ο υλισμός.

Aνέμη

8 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια, είναι ένα ποιήμα πέρα από τα συνηθισμένα με βαρκούλες και ακρογιαλιές που στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε έρχονται σε δεύτερη μοίρα, ένα ποιήμα που σου αφήνει κάτι για να σκέφτεις αφού τελειώσεις την αναγνωσή του, μπράβο κορίτσι μου που δίνεις τροφή για σκέψη, περιμένουμε και άλλα ποιηματά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι το βρίσκω επιπέδου ημερολογίου, να με συγχωρέσει ο ποιητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην είναι λογοτεχνικά τέλειο (π.χ. το μέτρο του) αλλά το μήνυμά του είναι δυνατό, νομίζω πως είσαι άδικος.

      Ένας εκπαιδευτικός.

      Διαγραφή
    2. Το μηνυμα είναι δυνατό για όποιον ενστερνίζεται κάποιες αριστερές ιδεοληψίες και τα βλε΄πει όλα πάντα αρνητικα.

      Διαγραφή
    3. Το μήνυμα είναι δυνατό για όποιον δουλεύει για ελάχιστα λεφτά, για όποιον δουλεύει ανασφάλιστος, για όποιον έχει την αγωνία της απόλυσης, για όποιον δουλεύει υπερωρίες χωρίς να τις πληρώνεται, για όποιον δουλεύει χωρίς εξέλιξη και μέλλον, για όποιον δεν έχει χρόνο να δει την οικογενειά του και να κάνει κάτι για τον εαυτό του γιατί δουλεύει σε δύο και τρεις δουλειές και πάλι τα λεφτά δεν του φτάνουν, δηλαδή σχεδόν για όλους ανεξάρτητα από το δεξιός και αριστερός.
      Το ποίημα έχει αισιόδοξο τέλος, δεν τα βλέπει αρνητικά όλα όπως λες.

      Διαγραφή
  3. Για τι μέτρο συζητάμε τώρα κύριε εκπαιδευτικέ! Οι μεγαλύτερες παπα-ιές βρίσκονται μέσα στα λογοτεχνικά βιβλία των παιδιών μας. Πού έχουν ξεφυτρώσει τόσοι ποιητές και πεζογράφοι, μόνο ο θεός ξέρει... και η μάνα τους. (Μάλλον όλοι υποψιαζόμαστε). Κάτι ανθολόγια ξεχωρίζουν και τα έχω φυλαγμένα στη βιβλιοθήκη. Αν πεις για τα ιστορικά, για τα θρησκευτικά βιβλία, τι να σου πω. Έχω την ατυχία να τα διαβάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.