Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022

Πέθανα χθες να ξέρεις...


Πέθανα χθες να ξέρεις...

Ξέρεις ότι πέθανα την ώρα που ήσουν μπροστά στην τηλεόραση σου, πίνοντας τον ζεστό καφέ σου;

Σας είδα όλους, τις σκιές σας να καθρεφτίζονται από το παράθυρό σας...

Ποιος από εσάς μιλούσε...

Ποιος από εσάς γελούσε...

Ποιος από εσάς ήταν ήσυχος...

Ποιος από εσάς ήταν χαρούμενος...

Ποιος από εσάς ήταν κουρασμένος...

Ποιος από εσάς τραγουδούσε...

Υπήρχε ένα μωρό που έκλαιγε ανάμεσα σας...

Αλλά δεν κράτησαν πολύ τα δάκρυα κ οι φωνές του...

Το πήρε η μαμά του...

Το μύρισε, το φίλησε, το αγκάλιασε, το τύλιξε στα ζεστά, του έδωσε γάλα να πιει...

Το έχω δει...

Πέθανα εχθές να ξέρεις...

Την ώρα που έβαζες την κατσαρόλα με το ρύζι στην φωτιά...

Ακριβώς την ώρα του φαγητού...

Φυσικά δεν το ακούσατε...

Είχε αέρα έξω...

Βροχή...

Παγωνιά...

Χιόνι...

Ήταν σκοτάδι δεν μπορούσες να δεις...

Μα πέθανα εδώ είμαι...

Πέθανα όταν ξαπλωσες στο ζεστό κρεβάτι σου και σκεπαστηκες με τις ζεστές κουβέρτες σου...

Δεν θα πέθαινα να ξέρετε...

Αν δεν έσκιζαν το χαρτονένιο σπίτι μου...

Μακάρι να μην κλωτσούσαν και να έχυναν το μπολ με το φαγητό μου...

Μα πέθανα εδώ είμαι...

Όλα για εσάς παιδιά...

Όλα για εσάς...

Καθώς ξαπλώνεις στο ζεστο σπίτι σου, με την  παγωμένη σου συνείδηση..

Εγώ είμαι νεκρός...

Ας βοηθήσουμε τα ζώα όπως μπορούμε.

Σας παρακαλώ φιλοξενήστε έστω για λίγο… ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩΩΩΩ...

_____________

* Η φωτό και το κείμενο είναι της φιλόζωου κ εθελόντριας Musellene Deĝirmenci Altinbaş


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.