Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Πρωτομαγιά

Πάνω απ’ τ’ άγρια κύματα,
του νου σου τα ξανοίγματα,
σαν ουρανοί πλαταίνουν.
Κι εγώ ένα απ’ τα γύρω σου
που μοναχά σωπαίνουν,
πονώ για όσα σου χάλασα.
Μίλα μου σε παρακαλώ
μονάχα για τη θάλασσα.
Μοναδική μου συντροφιά
του πόνου μου παρηγοριά
μακρόσυρτο τραγούδι.
Και συ ένα απ’ τα γύρω μου
φαρμακερό λουλούδι,
πονάς για όσα σου χάλασα.
Μίλα μου σε παρακαλώ
μονάχα για τη θάλασσα.
Πρωτομαγιάς μηνύματα
όρκοι με φτερουγίσματα
σαν τα πουλιά μακραίνουν.
Κι εγώ ένα απ’ τα γύρω σου
που μοναχά σωπαίνουν,
πονώ για όσα μου χάλασες
σα μου ’μαθες πως ειναι μια
όλου του κόσμου οι θάλασσες.
Μάρω Βουδούρογλου Βλαχάκη
Μ’ αυτό το ποίημα η Σκόπελος τιμήθηκε
με το Α' Πανελλήνιο και το
Α' Διεθνές Βραβείο Ποίησης 

1 σχόλιο:

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.