Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Η Σκόπελος μετά το Mamma Mia: Προς ένα νέο σχέδιο μάρκετινγκ προορισμού

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Marketing & Branding Τόπου που πραγματοποιήθηκε στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας στο Βόλο. Πάνω από 400 σύνεδροι από την Ελλάδα και εξωτερικό κατέφθασαν στο Βόλο για να συμμετέχουν στις εργασίες του συνεδρίου.
Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσαν οι τέσσερις φοιτητικές εργασίες που παρουσίασαν μεταξύ άλλων, μια εμπεριστατωμένη μελέτη μάρκετινγκ τόπου για τη Σκόπελο μετά το Mamma Mia. Οι φοιτήτριες Αναδιώτη Μαργαρίτα, Κουτσοπούλου Αντωνία και Τριανταφυλλίδου Χρύσα, με επιβλέποντα καθηγητή τον Νικόλα Καραχάλη, παρουσίασαν την πρώτη μέρα του συνεδρίου την εργασία τους με θέμα «Η Σκόπελος μετά το Mamma Mia: Προς ένα νέο σχέδιο μάρκετινγκ προορισμού». Οι φοιτήτριες πρότειναν η Σκόπελος να...
καθιερωθεί ως οικοτουριστικός προορισμός και πιο συγκεκριμένα ως ναυταθλητικός, γαστρονομικός και γαμήλιος προορισμός. Τόσο οι φοιτήτριες όσο και ο επιβλέπων καθηγητής δεν παρέλειψαν να τονίσουν την θετική ανταπόκριση που βρήκαν από το Δήμο Σκοπέλου για την εκπόνηση αυτής της εργασίας.
Το μέλος της Τουριστικής Επιτροπής Δήμου Σκοπέλου Αγγελέτου Κωνσταντίνα, που παρευρισκόταν στην παρουσίαση, χαιρέτησε την εργασία λέγοντας: «Αυτή η εργασία μάρκετινγ για τη Σκόπελο, ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αποτελεί ένα αξιόλογο επιστημονικό εργαλείο που έχουμε στα χέρια μας προκειμένου να χαράξουμε την καινούρια τουριστική πολιτική του νησιού μας. Ήρθε η ώρα οι έρευνες αυτές να πιάσουν τόπο. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τις φοιτήτριες και τον επιβλέποντα καθηγητή και σας περιμένουμε όλους στη Σκόπελο.»
Την δεύτερη μέρα του συνεδρίου ακολούθησε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης. Στη συζήτηση καλεσμένοι ήταν οι Δήμαρχοι: Αγίου Νικολάου Κρήτης, Καβάλας και Σκοπέλου καθώς και οι αντιδήμαρχοι Βόλου και Αχαρνών. Επίσης στη συζήτηση συμμετείχε και ο Διευθύνων Σύμβουλος ΕΤΟΑΑ του Δήμου Αθηναίων.
Ο Δήμαρχος Σκοπέλου Γιώργος Μιχελής παρουσίασε την ανάλυση SWOT της τουριστικής πολιτικής του Δήμου Σκοπέλου, ενώ ανέλυσε το όραμα του νησιού. Επίσης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει και ο ίδιος τις φοιτήτριες που εκπόνησαν την εργασία για τη Σκόπελο, ενώ ανέφερε τις δράσεις που τίθενται σε εφαρμογή όπως το εκπτωτικό πρόγραμμα, τη συμμετοχή στις διεθνής τουριστικές εκθέσεις αλλά και το προωθητικό σουπλά σε εστιατόρια της Γερμανίας.
Αξίζει να αναφερθεί ότι σε άλλη παρουσίαση, με θέμα «Μάρκετινγκ Ιστορικών Προορισμών», μέσα στις φωτογραφίες που προβλήθηκαν υπήρξε και η φωτογραφία από την ITB 2012 του Βερολίνου με το χορευτικό της Σκοπέλου, που έκανε ιδιαίτερη αίσθηση στη φετινή ελληνική παρουσία εκεί. Το παράδειγμα του χορευτικού αναφέρθηκε ώς καλή πρακτική για την παρουσία στις εκθέσεις του εξωτερικού.

1 σχόλιο:

  1. Mια πιο πλήρη αναφορά αυτής της εργασίας μπορεί να δημοσιευθεί..?? Θα ναι σίγουρα χρήσιμη για όλους..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.