Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Ερωτεύσου!

Ναυάγησα στον έρωτα
σίγουρος πως είχα την πυξίδα και τον χάρτη
να γυρίσω πίσω
και τότε βρέθηκα
με το κορμί σου ξαφνικά μπλεγμένο στο δικό μου
με τα φιλιά σου να ξεχνώ ποιος ήμουν
και γυρισμένο ανάποδα το άπειρο που πίστευα.
Πριν από σένα ο έρωτας ήταν μια ζωγραφιά
γεμάτος σχήματα κλειστά και είχε τέλος
όμως γυναίκα εσύ από το λίγο του ονείρου
όταν φιλάς τα χείλη μου
μυρίζει η ανάσα σου φωτιά
όταν ξαπλώνεις πάνω μου
ξαπλώνεις με το βάρος χίλιων πόνων
κι όταν παλεύω να λυθώ
να βρω εκείνα που άφησα
τα χέρια σου κρατούν το πέταγμά μου
κι έτσι χαμένος υποτάσσω από πριν
τη μοίρα μου στην ήττα.
Γιατί θα πρέπει άλλωστε
να είμαι πάντα νικητής;
και πώς ν’ αντισταθείς σε μια κραυγή
σαν διαταγή απ’ την αρχή του Κόσμου
που φωνάζει, ερωτεύσου! 

Γιώργος Δελιόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.