Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Για τη Σκόπελο ταξιδεύετε με δική σας ευθύνη...

Ταλαιπωρίας συνέχεια...
Λόγω του μεγέθους του δυσκολεύεται να δέσει, όχι μόνον στο λιμάνι του Αγνώντα
(το οποίο έχει ήδη υποσκάψει και καταστρέψει με τις χαμηλές, παλιού τύπου προπέλες του),
αλλά και σε αυτό της Σκοπέλου
Μεγάλη ταλαιπωρία για πολλούς κατοίκους των Βορείων Σποράδων αλλά και φίλους των νησιών που θέλουν να φθάσουν στις Σποράδες για τον τριήμερο της Απόκριας και δεν μπορούν αφού το “Εξπρές Πήγασος” βρίσκεται στο λιμάνι του Βόλου περιμένοντας να πάρει άδεια απόπλου.
Μιλήσαμε με επιβάτες που βρέθηκαν στο λιμάνι του Βόλου με προορισμό τη Σκόπελο οι οποίοι μας είπαν:
«Καταγγέλλουμε ότι μας έχουν από τις 9 το πρωί ανενημέρωτους για το πότε και αν θα γίνει το δρομολόγιο. Αυτή την στιγμή (11.30 π.μ.) μας επέτρεψαν να μπούμε στο πλοίο ενώ στην είσοδο μας έλεγαν “μπείτε όσοι είστε για Σκιάθο γιατί στην Σκόπελο δεν ξέρουμε αν θα φθάσουμε... Ενδέχεται να σας κατεβάσουμε στη Σκιάθο ή να σας γυρίσουμε πίσω... Για τη Σκόπελο ταξιδεύετε με δική σας ευθύνη...”»

16 σχόλια:

  1. χτες το γυρσε τελευταια στιγμη απο τα βραχια της τζουγριας και αρχισε να κανει πανω απο 5 περιστροφες απο τον ευατο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ξευτίλα σε όλο της το μεγαλείο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρισκόμαστε στο έτος 2013 και η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της Σκοπέλου είναι χειρότερη από ότι πριν 40 χρόνια. Αν αυτό δεν απασχολεί την κοινωνία και τους τοπικούς άρχοντες,αναρωτιέμαι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέρει κανένας τι συμβαίνει με τα δρομολόγια ! Είναι ο αέρας που χτυπάει αλύπητα είναι η κωμικοτραγική κατάσταση με τα καράβια ! Τι θα γίνει ρε παιδιά ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μας έχουν για μαου μαου !!!


    Το κίνημα των Μάου Μάου γεννήθηκε το 1944 στα υψίπεδα της Κένυας κυρίως από μέλη της φυλής Κικούγιου, αλλά και των φυλών Εμπου και Μέρου, που είχαν χάσει τη γη τους από τους βρετανούς αποίκους.

    Οι ντόπιοι Αφρικανοί υπέφεραν από απερίγραπτη φτώχεια και πολλοί Κικούγιου αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν στο Ναϊρόμπι.

    -Το 1948, 1,25 εκατ. Κικούγιου ήταν στριμωγμένοι σε 5.200 τετραγωνικά χιλιόμετρα άνυδρων εδαφών, ενώ 30.000 άποικοι εκμεταλλεύονταν 31.000 τετραγωνικά χιλιόμετρα της πιο εύφορης γης.

    -Μέχρι το 1953, ο μισός λαός των Κικούγιου είχε χάσει τα χωράφια και τους βοσκότοπούς του. Οι Μάου Μάου άρχισαν καμπάνια ανυπακοής για να εξελιχθεί το 1952 σε γενικευμένη εξέγερση κατά των λευκών αποικιοκρατών και των ντόπιων συμμάχων τους. Η εξέγερση συνετρίβη από τους Βρετανούς μέσα σε ένα όργιο βίας.

    -Ο αριθμός των θυμάτων στον απολογισμό που έγινε μετά το τέλος του πολέμου, το 1956, όταν συνελήφθη τραυματισμένος ο στρατιωτικός ηγέτης του ένοπλου κινήματος των Μάου Μάου, Ντεντάν Κιμάθι, ήταν άνισος: Πάνω από 50.000 Κικούγιου σκοτώθηκαν, εκ των οποίων οι μισοί παιδιά κάτω των 10 χρόνων. Περισσότεροι από 100.000 φυλακίστηκαν ή εξορίστηκαν.

    Από την πλευρά τους οι Βρετανοί είχαν 63 στρατιώτες και 32 αποίκους νεκρούς.

    Η εξέγερση των Μάου Μάου οδήγησε το 1963 στην ανεξαρτησία της χώρας. Στην πανηγυρική τελετή, οι τελευταίοι Μάου Μάου αντάρτες παρέδωσαν συμβολικά τα όπλα τους στον πρώτο εκλεγμένο πρόεδρο, Τζόμο Κενιάτα.

    Για το κίνημα των Μάου Μάου η δυτική προπαγάνδα ανέπτυξε αχαλίνωτη παραφιλολογία. Ηταν οι τρομοκράτες της εποχής, άγριοι, που δολοφονούν με μαχαίρια αμάχους.

    Τους απέδωσαν κανιβαλισμό, αιματηρές τελετές μύησης και μαγεία. Στην πραγματικότητα, οι Μάου Μάου δολοφόνησαν με μαχαίρια (το μόνο όπλο που είχαν να αντιπαραθέσουν απέναντι στα πυροβόλα των Βρετανών) ένα εξάχρονο παιδί αποίκων, που έγινε σύμβολο προπαγάνδας για να δικαιολογήσει τη σφαγή που ακολούθησε χιλιάδων Κικούγιου αμάχων. Στο τέλος καταμετρήθηκε ότι για κάθε έναν λευκό σκοτώθηκαν 500 μαύροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με νοτια χθες το πλοιο επρεπε να παει στο λιμανι της σκοπελου.

    αλλα περσι για οσους ξεχνουν ακομη και με νοτια το λιμανι στην ακρη.. με τον πολυ αερα γινεται επικινδυνο για τον Πηγασο να μπει μεσα. ( περσι ειχε φτασει και εφυγε μετα για αλοννησο)

    αρα ποιος φταιει??

    μαλλον τα λιμενικα εργα στο νησι φταινε

    α) ο μωλος εχει επιμηκυνθει τοσο ωστε να μην μπορουν τα πλοια να μπουν και να βγουν απο το λιμανι με ασφαλεια ακομη και με νοτια δυστυχως!! για τον βορεια δεν το συζηταμε

    β) το λιμανι του Αγνωντα εχει ζημιες που κανεις δεν εχει επιδιορθωσει

    πρεπει να γινει και εκει καποια επεκταση προς δυτικα και να σχηματιστει ενα Π που θα κοιταζει προς τα εξω ( για να μπορουν τα πλοια να δενουν γωνια

    αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παντως χθες εγινε λαθος επιλογη , με νοτιο, νδ ανεμο το πλοιο επρεπε να παει στο λιμανι της σκοπελου και οχι στον Αγνωντα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο για τη χθεσινή ημέρα.
      Ήταν νοτιάς -όλοι το ξέρουμε- και το λιμάνι της Σκοπέλου ήταν 100% ασφαλές.

      Διαγραφή
  8. Αυτά τα κόλπα της εταιρείας (Ηellenic) και αυτή την κατάντια να τη θυμάστε και όταν θα έρθει το άλλο πλοίο τον Απρίλιο. Να προσπαθήσουμε να στηρίξουμε αυτην την νέα εταιρεία, για να μην έχουμε αυτά τα παρατράγουδα,<μπείτε μέσα αλλά δεν ξέρουμε αν θα σας παμε στον προορισμό σας. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΝΙΑ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΤΩΝ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα παίζουν το ρόλο τους..
    Το πλοίο
    Η εταιρία
    Το πλήρωμα
    Οι συνθήκες..
    Δυστυχώς για την Hellenic γιατί έστω και τώρα που έπρεπε να νιώθει μια "απειλή" από άλλη εταιρία (με χαμηλότερα εισιτήρια όπως λένε)θα έπρεπε να κοιτάζει το κόσμο σαν τα μάτια της αλλά όπως βλέπουμε μας έχουν...κακό του κεφαλιού της γιατί τόσα χρόνια την έχουμε ταΐσει για τα καλά με τέτοια εισιτήρια και με αυτό το μονοπώλιο που είχε δημιουργήσει..Όσο για την μη σημερινή προσέγγιση του πλοίου ή τη χθεσινή ούτε αυτό δικαιολογώ γιατί δεν είναι η πρώτη χρονιά που έρχεται και κάνει δρομολόγια εδώ το πλοίο!!τόσα χρόνια πως έμπαινε δηλαδή???είναι απλά για γέλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ποιά απειλή μιλάς; Αποδεδειγμένα βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας. Θυμάται κανένας το "Παναγία Σκιάθου";;;
      Ποιός το στήριξε για να σπάσει το μονοπώλειο; Και σιγουρα απο δικαιολογίες φούλ. Οπότε μέχρι να αλλάξουμε μυαλά, ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ...

      Διαγραφή
    2. Αυτό λέω και γω φίλε μου..οπότε αν δεν στηριχθεί το βαποράκι και το διώξουμε καλά να μας κάνουν και ακόμη χειρότερα..γιατί θα το αξίζουμε με τέτοια μυαλά που κουβαλάνε ορισμένοι(ακόμη και μεγάλα κεφάλια)..κρίμα να μην το στηρίξουμε γιατί όπως είδαμε δεν το δρομολόγησαν μόνο για καλοκαίρι όπως λέγανε πολλοί (ότι θα έρθουν να τα αρπάξουν και να φύγουν)..αν θα φύγει,εμείς θα φταίμε..

      Διαγραφή
  10. Το Παναγία Σκιάθου αγαπητέμου αν θυμάσε ποτέ δεν ερχοταν στο λιμάνι της Σκοπέλου αλλά στον Αγνωντα και σε ρωτώ αν είχα βαλίτσες κ.λ.π. πως θα έφτανα στο σπίτι μου αφού πάντα έπρεπε να έπαιρνα ταξί,πως να στηρίξω ένα τέτοιο δρομολόγιο με όλη αυτή την ταλαιπωρία,και γιατί σταμάτησε αν θυμάμαι καλά καπου τον 15Αύγουστο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου ας εκανες υπομονή. Τώρα δλδ είσαι καλύτερα? Ας μη λέμε χαζομάρες. Και Αγνώντα και Γλώσσα και οπουδήποτε να αραζε το καράβι, ΕΜΕΙΣ ΟΦΕΙΛΑΜΕ να το στηρίξουμε. Έτσι σπανε τα μονοπώλεια. Τωρα λοιπόν ΜΗΝ βγείς να πεις κουβέντα για τα δρομολόγια γιατι ΕΣΥ δεν ήθελες να ταλαιπωρηθεις 10 λεπτά παραπάνω. Κανε τώρα 10 ώρες Βόλο-Σκόπελο με εισιτήριο ΕΞΠΡΕΣ για να είσαι μάγκας. Περαστικά

      Διαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.