Σε
προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι
συζητήσεις του Δημάρχου Σκοπέλου με
την Γενική Γραμματεία Λιμένων του
υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας
προκειμένου, σε πολύ σύντομο χρονικό
διάστημα, να αποκατασταθούν οι ζημιές
στο λιμάνι του Αγνώντα οι οποίες το
έχουν καταστήσει ανενεργό.
Ο
Γιώργος Μιχελής, ο οποίος βρέθηκε αυτό
το διήμερο στην Αθήνα γι' αυτό το λόγο,
δήλωσε στην efimerida-sporades: «Το λιμάνι του
Αγνώντα θα αποκατασταθεί και τρέχουμε
να προλάβουμε να είναι έτοιμο πριν την
έναρξη της σεζόν. Υπάρχει η γνωμοδότηση
του μηχανικού – δύτη που έκανε αυτοψία στο λιμάνι
πριν λίγες μέρες και αφού διασταυρωθεί
με μια παλαιότερη αυτοψία, θα προχωρήσουμε
στις αρχές Απριλίου στη δημοπράτηση
του έργου...»
Το λιμάνι θα φτιαχτεί, αλλά το «Εξπρές Πήγασος» θα μας το ξαναχαλάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτη γραμμή πρέπει να δρομολογηθεί μικρότερο πλοίο, νεώτερης τεχνολογίας.
ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ: μήκος 125,70 μ. – έτος 1977
Στο στόλο της Hellenic Seaways συγκαταλλέγονται και άλλα Επιβατηγά – Οχηματαγωγά πλοία, όπως τα παρακάτω:
ΑΡΤΕΜΙΣ: μήκος 89,76 μ. – έτος 1997
ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ: μήκος 86,10 μ. – έτος 1998
ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ: μήκος 77,87 Μ. – έτος 1996
ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ: μήκος 91,80 μ. – έτος 1990
Κάποιο από αυτά ταιριάζει καλύτερα στα δικά μας μέτρα και σταθμά.
το αρτεμις θα ανεβει συντομα πανω μαζι και ο πρωτευς
ΑπάντησηΔιαγραφή