Αναστάτωση
για τους 33 επιβάτες του «Εξπρές Πήγασος»
το οποίο σήμερα το μεσημέρι προσέκρουσε
στο λιμάνι του Αγνώντα.
Μέχρι
στιγμής δεν έχουν διευκρινιστεί τα
αίτια της πρόσκρουσης, ενώ το πλοίο
εξετάζεται για να εξακριβωθούν οι
ζημιές.
Tο πλοίο βρίσκεται αυτή την ώρα (4:18 μ.μ.) στον Αγνώντα και όπως όλα δείχνουν θα αναχωρήσει για Βόλο.
Απο το τοπικό κλιμάκιο της επιθεώρησης πλοίων έγινε έλεγχος ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον όχι!!!
Επιθεώρηση πλοίου έπειτα από μηχανική βλάβη ή ατύχημα διενεργείται από μηχανικούς ΕΝ (συνήθως συνταξιούχους) οι οποίοι κατοικούν στην περιοχή και έχουν λάβει σχετική διαπίστευση από το υπουργείο ΕΝ έπειτα από κλήση της λιμενικής αρχής. Για να επιτρέψει τον απόπλου το λιμεναρχείο είναι απαραίτητο να έχει λάβει σχετική γνωμοδότηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε περίπτωση που κάποιος μάθει ας ενημερώσει τουλάχιστον εδώ παρακαλώ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο επιβατηγό – οχηματαγωγό συμβατικό πλοίο «Εξπρές Πήγασος», που ναυπηγήθηκε στην Ιταλία το έτος 1977, έχει μήκος 125,70 μέτρα και πλάτος 18,50 μέτρα, χωρητικότητα δε 1.518 επιβατών και 200 αυτοκινήτων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λόγος για τον οποίο ένα τόσο τεράστιο πλοίο ταξιδεύει στις γραμμές των Βορείων Σποράδων τον χειμώνα μεταφέροντας συνήθως λιγότερους από 100 επιβάτες και ελάχιστα αυτοκίνητα, είναι… μάλλον ανεξήγητος (!).
Το πλοίο είναι οικονομικά ασύμφορο, μιας και η κατανάλωση και μόνον των καυσίμων (εκτός από τη συντήρησή του) είναι μεγάλη, πράγμα το οποίο αυξάνει την τελική τιμή του εισιτηρίου, εις βάρος των επιβατών.
Επίσης, λόγω του μεγέθους του δυσκολεύεται να δέσει, όχι μόνον στο λιμάνι του Αγνώντα (το οποίο έχει ήδη υποσκάψει και καταστρέψει με τις χαμηλές, παλιού τύπου προπέλες του), αλλά και σε αυτό της Σκοπέλου.
Η εταιρεία HS, που εδώ και τόσα χρόνια δραστηριοποιείται στις Βόρειες Σποράδες και έχει αποκομίσει πολλά κέρδη, μάλλον θα έπρεπε να σκεφτεί σοβαρά την αναβάθμιση των υπηρεσιών που μας παρέχει, μιας και διαθέτει και άλλα συμβατικά πλοία, μικρότερου μεγέθους και νεώτερης τεχνολογίας.
Κάτι ξέρουν και δεν το φτιάχνουν... Αφού πάλι θα το τρακάρει κανένα πλοίο και θα ξαναχαλάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά τον απόπλου απο Αγνώντα έμεινε ακυβέρνητο μεταξύ Σκοπέλου και Σκιάθου ?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαποια blogs αυτό λένε. Είναι αλήθεια?
Το Τ.Κ.Ε.Π Σκοπέλου έκανε την προβλεπόμενη επιθεώρηση?
Ποιός έβαλε την υπογραφή να φύγει το πλοίο?
Ποιός έθεσε σε κίνδυνο τις ζωές του πληρώματος?
Είναι κάποια ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν άμμεσα.
Η ιστοσελίδα του ΥΕΝ γράφει για το χθεσινό συμβάν:
Διαγραφή«...Από την πρόσκρουση δεν προκλήθηκε τραυματισμός, δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση ούτε διαπιστώθηκε εισροή υδάτων ενώ κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη από τη Λιμενική Αρχή Σκοπέλου ο απόπλους του «ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ» για λιμένες Σκιάθου και Βόλου.»
Ακούμε τα κουδούνια και δεν αντιδρούμε. Όταν θα χτυπήσει η μεγάλη καμπάνα για κάποιους θα είναι πολύ αργά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣώπα, όπου να 'ναι θα σημάνουν οι λαγάνες...
ΔιαγραφήΤα χάλια μας......τα λιμάνια και τα σαπιοκαραβα......είναι άστα να πάνε......και όταν κάποιος μιλησει...τους λεμέ......αν θες να δουλέψεις ..δουλεύεις...τελος
ΑπάντησηΔιαγραφή