Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Πρόσκρουση του “Πήγασου” στον Αγνώντα

Αναστάτωση για τους 33 επιβάτες του «Εξπρές Πήγασος» το οποίο σήμερα το μεσημέρι προσέκρουσε στο λιμάνι του Αγνώντα.
Μέχρι στιγμής δεν έχουν διευκρινιστεί τα αίτια της πρόσκρουσης, ενώ το πλοίο εξετάζεται για να εξακριβωθούν οι ζημιές.
Tο πλοίο βρίσκεται αυτή την ώρα (4:18 μ.μ.) στον Αγνώντα και όπως όλα δείχνουν θα αναχωρήσει για Βόλο.

10 σχόλια:

  1. Απο το τοπικό κλιμάκιο της επιθεώρησης πλοίων έγινε έλεγχος ???
    Μάλλον όχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιθεώρηση πλοίου έπειτα από μηχανική βλάβη ή ατύχημα διενεργείται από μηχανικούς ΕΝ (συνήθως συνταξιούχους) οι οποίοι κατοικούν στην περιοχή και έχουν λάβει σχετική διαπίστευση από το υπουργείο ΕΝ έπειτα από κλήση της λιμενικής αρχής. Για να επιτρέψει τον απόπλου το λιμεναρχείο είναι απαραίτητο να έχει λάβει σχετική γνωμοδότηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε περίπτωση που κάποιος μάθει ας ενημερώσει τουλάχιστον εδώ παρακαλώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το επιβατηγό – οχηματαγωγό συμβατικό πλοίο «Εξπρές Πήγασος», που ναυπηγήθηκε στην Ιταλία το έτος 1977, έχει μήκος 125,70 μέτρα και πλάτος 18,50 μέτρα, χωρητικότητα δε 1.518 επιβατών και 200 αυτοκινήτων.

    Ο λόγος για τον οποίο ένα τόσο τεράστιο πλοίο ταξιδεύει στις γραμμές των Βορείων Σποράδων τον χειμώνα μεταφέροντας συνήθως λιγότερους από 100 επιβάτες και ελάχιστα αυτοκίνητα, είναι… μάλλον ανεξήγητος (!).

    Το πλοίο είναι οικονομικά ασύμφορο, μιας και η κατανάλωση και μόνον των καυσίμων (εκτός από τη συντήρησή του) είναι μεγάλη, πράγμα το οποίο αυξάνει την τελική τιμή του εισιτηρίου, εις βάρος των επιβατών.

    Επίσης, λόγω του μεγέθους του δυσκολεύεται να δέσει, όχι μόνον στο λιμάνι του Αγνώντα (το οποίο έχει ήδη υποσκάψει και καταστρέψει με τις χαμηλές, παλιού τύπου προπέλες του), αλλά και σε αυτό της Σκοπέλου.

    Η εταιρεία HS, που εδώ και τόσα χρόνια δραστηριοποιείται στις Βόρειες Σποράδες και έχει αποκομίσει πολλά κέρδη, μάλλον θα έπρεπε να σκεφτεί σοβαρά την αναβάθμιση των υπηρεσιών που μας παρέχει, μιας και διαθέτει και άλλα συμβατικά πλοία, μικρότερου μεγέθους και νεώτερης τεχνολογίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάτι ξέρουν και δεν το φτιάχνουν... Αφού πάλι θα το τρακάρει κανένα πλοίο και θα ξαναχαλάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά τον απόπλου απο Αγνώντα έμεινε ακυβέρνητο μεταξύ Σκοπέλου και Σκιάθου ?
    καποια blogs αυτό λένε. Είναι αλήθεια?
    Το Τ.Κ.Ε.Π Σκοπέλου έκανε την προβλεπόμενη επιθεώρηση?
    Ποιός έβαλε την υπογραφή να φύγει το πλοίο?
    Ποιός έθεσε σε κίνδυνο τις ζωές του πληρώματος?
    Είναι κάποια ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν άμμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιστοσελίδα του ΥΕΝ γράφει για το χθεσινό συμβάν:
      «...Από την πρόσκρουση δεν προκλήθηκε τραυματισμός, δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση ούτε διαπιστώθηκε εισροή υδάτων ενώ κατόπιν προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που το παρακολουθεί, επετράπη από τη Λιμενική Αρχή Σκοπέλου ο απόπλους του «ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ» για λιμένες Σκιάθου και Βόλου.»

      Διαγραφή
  7. Ακούμε τα κουδούνια και δεν αντιδρούμε. Όταν θα χτυπήσει η μεγάλη καμπάνα για κάποιους θα είναι πολύ αργά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σώπα, όπου να 'ναι θα σημάνουν οι λαγάνες...

      Διαγραφή
  8. Τα χάλια μας......τα λιμάνια και τα σαπιοκαραβα......είναι άστα να πάνε......και όταν κάποιος μιλησει...τους λεμέ......αν θες να δουλέψεις ..δουλεύεις...τελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.