Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Χωρίς ρεύμα και νερό οι Σποράδες

Μια βλάβη σε πυλώνα της ΔΕΗ στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου άφησε την Σκιάθο, την Σκόπελο και την Αλόννησο χωρίς ρεύμα, αλλά και χωρίς νερό! Θα χρειαστούν ακόμη 2 - 3 ημέρες για να αποκατασταθεί η βλάβη και να έχουμε και πάλι ρεύμα, μας είπαν οι τεχνικοί.
Όσοι έχουν γεννήτριες έχει καλώς, οι υπόλοιποι κεράκια, λάμπες πετρελαίου, ξυλόσομπες και τζάκι. Εν τω μεταξύ τα ψυγεία στα σπίτια δεν μπορούν να διατηρήσουν άλλο τα τρόφιμα και οι προμήθειες στο εμφιαλωμένο νερό τελειώνουν. Η επικοινωνία είναι προβληματική και ελπίζουμε ο Άγιος Λαυρέντιος (μεγάλη η χάρη του) να κάνει το θαύμα του.

7 σχόλια:

  1. τις εποχες που διανυουμε μονο στους Αγιους μπορουμε να ελπιζουμε! εκει μας καταντησαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστείτε να κρατούσε ο χειμώνας για μέρες τι θα γινόμασταν.....μια μέρα κράτησε και δεν ξέραμε τι να κάνουμε....ρεύμα,νερό τα πάντα κομμένα....πάλι καλά που τα περισσότερα σπίτια έχουν σόμπες και τζάκια και βολεύτηκαν (μόνο στη θερμότητα)...ούτε μπάνιο μπορούμε να κάνουμε ούτε φαγητό να φτιάξουμε..εν έτη 2011!!!!!!άρε κράτος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρατάτε γερά!!! Βοηθήστε και τους γηραιότερους- αυτοί και τα μικρά παιδιά είναι που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη!!
    Δε μπορούμε όμως να ελπίζουμε στη σωτηρία απ'τους Αγίους. Αυτό το πράγμα, που δεν έχουμε φως και τώρα ούτε νερό σχεδόν κάθε φορά που έχει κακοκαιρία, πρέπει να σταματήσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μήπως βρε παιδιά πρέπει σύσωμοι ολοι μας σαν μια γροθιά,να ξεκινήσουμε τις αγωγές πρός την κυρία ΔΕΗ;Αυτή η κατάσταση είναι απιστευτη!!!Με το παραμικρό γίνετε διακοπή.Εγώ γιατί είμαι εντάξει με τον λογαριασμό μου;Εμένα ποιός θα με αποζημιώσει οταν θα εχω πάθει ζημιά σε ηλεκτρικές συσκευές,θερμανση κτλ;εαν αρωστήσει το παιδί μου η καποιος ηλικιωμένος,τι γίνετε;ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΧΤΗΚΑΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια φορα κι εναν καιρο τα παλια τα χρονια η ΣΚΟΠΕΛΟΣ ηταν μερος εξοριας."ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιαννης Δημ Τζωρτζης10 Μαρτίου 2011 στις 11:03 π.μ.

    Οπως ειπε και ο κ. Βερικιος σημερα το πρωι στο ραδιο 9 σε καποιον σχετικα με το λογαριασμο της ΔΕΗ να πανε και να του πεταξουν στην μουρη (γιατι προκειτε για μουρη) στον διοικητη της ΔΕΗ. Σκοπελιτες βρειτε ενα καλο δικηγορο και κανετε μυνηση στον Διοικητη τη ΔΕΗ σε δικαστηριο των Βρυχελλων για τα απαραδεκτα που συμβαινουν στο νησι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ απόλυτα με τους προηγούμενους αναγνώστες.
    Είμαστε στον 21ο αιώνα και εν έτη 2011 δεν επιτρέπετε με την παραμικρή κακοκαιρία να μένουμε χωρίς ρεύμα.
    Κάθε φορά που φυσάει δυνατά τρέμει η ψυχή μας γιατί ζούμε με τον φόβο της διακοπής του ρεύματος.
    Όπως πολύ σωστά είπε ο κ. ΡΟΥΣΕΤΗΣ και ισχύουν τα ίδια για όλους μας:
    "Εγώ γιατί είμαι εντάξει με τον λογαριασμό μου;Εμένα ποιος θα με αποζημιώσει όταν θα έχω πάθει ζημιά σε ηλεκτρικές συσκευές,θέρμανση κτλ;εάν αρρωστήσει το παιδί μου η κάποιος ηλικιωμένος,τι γίνετε;"
    Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν οι υπεύθυνοι της ΔΕΗ πως δεν έχουν μόνο δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις.
    Αν δεν μπορούν να το καταλάβουν με το καλό, ας τους δώσουμε να το καταλάβουν με άλλον τρόπο...
    Ρ.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.