ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΑΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ - ΠΤΏΣΕΙΣ ΤΑΣΗΣ
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Πολλές δεκάδες στον αριθμό, μικρής κυρίως διάρκειας, διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος πραγματοποιούνται το τελευταίο 24ωρο σε μεγάλα τμήματα και των 3 νησιών ενώ σε μερικούς δρόμους δεν λειτουργεί ο δημοτικός φωτισμός. Επικοινωνήσαμε με τεχνικούς βάρδιας της ΔΕΗ, οι οποίοι μας είπαν ότι οι διακοπές οφείλονται, μάλλον, στην αυξημένη υγρασία.
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ - ΠΤΏΣΕΙΣ ΤΑΣΗΣ
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
Πολλές δεκάδες στον αριθμό, μικρής κυρίως διάρκειας, διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος πραγματοποιούνται το τελευταίο 24ωρο σε μεγάλα τμήματα και των 3 νησιών ενώ σε μερικούς δρόμους δεν λειτουργεί ο δημοτικός φωτισμός. Επικοινωνήσαμε με τεχνικούς βάρδιας της ΔΕΗ, οι οποίοι μας είπαν ότι οι διακοπές οφείλονται, μάλλον, στην αυξημένη υγρασία.
Πολλοί καταναλωτές διαμαρτυρήθηκαν και μέσω του blog και δεν έκρυβαν την αγωνία τους για τυχόν βλάβη στις ηλεκτρικές συσκευές τους.
Εν τω μεταξύ με καταβολή αποζημιώσεων...
προς τους καταναλωτές για βλάβες των ηλεκτρικών συσκευών που οφείλονται σε διακοπές ρεύματος συμφώνησε η ΔΕΗ, μετά από παρεμβάσεις της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας και του Συνηγόρου του Καταναλωτή, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
προς τους καταναλωτές για βλάβες των ηλεκτρικών συσκευών που οφείλονται σε διακοπές ρεύματος συμφώνησε η ΔΕΗ, μετά από παρεμβάσεις της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας και του Συνηγόρου του Καταναλωτή, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Το ύψος της αποζημίωσης δεν έχει καθοριστεί ακόμη, αλλά σύμφωνα με τη ΡΑΕ θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 500 ευρώ ανά συμβάν και καταναλωτή, ενώ η ΔΕΗ έχει προτείνει 300 ευρώ για τις μονοφασικές και 400 ευρώ για τις τριφασικές παροχές.
Οι προϋποθέσεις για τους καταναλωτές, προκειμένου να αποζημιωθούν, μεταξύ άλλων είναι:
• Οι βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές να έχουν προκληθεί εξαιτίας τυχαίας διακοπής του ουδετέρου του εναερίου ή υπόγειου δημόσιου δικτύου διανομής χαμηλής τάσης.
• Ο καταναλωτής να ενημερώσει τη ΔΕΗ το συντομότερο δυνατό μέσα σε τέσσερις ημέρες υποβάλλοντας αίτηση.
• Η ΔΕΗ να διερευνήσει τις αιτίες βλάβης ή αστοχίας υλικού για να χαρακτηρίσει «τυχαία» τη διακοπή. Θα παρέχει κάθε στοιχείο στον καταναλωτή.
• Αν χρειαστεί, ο καταναλωτής θα διαθέσει για δύο ημέρες τις συσκευές στη ΔΕΗ πριν από την επισκευή τους.
• Ο καταναλωτής μπορεί να προσκομίσει παραστατικό ηλεκτρολόγου που θα περιγράφει τη βλάβη και αν είναι δυνατόν ότι αυτή συνδέεται με υπέρταση, αλλά και το κόστος αποκατάστασης ή αντικατάστασης των συσκευών.
• Η ΔΕΗ υποχρεούται να απαντήσει στις αιτήσεις εντός 15 ημερών και θα αποζημιώνει μέσα σε έναν μήνα.
• Ο καταναλωτής θα υπογράφει δήλωση ότι θεωρεί πως το χρηματικό ποσό που εισπράττει είναι απολύτως εύλογο και σε αντιστοιχία με τη ζημιά που έχει υποστεί.
• Τα ποσά θα αναπροσαρμόζονται ετησίως ανάλογα με την πορεία του μέσου δείκτη τιμών καταναλωτή.
• Η ΔΕΗ θα προχωρήσει στην έκδοση ενημερωτικού υλικού γι' αυτήν τη διαδικασία.
Μέχρι τώρα νοικοκυριά κι επιχειρηματίες, για να διεκδικήσουν αποζημιώσεις από τη ΔΕΗ, έπρεπε να προσφύγουν στα δικαστήρια. Οι καταγγελίες που έχει δεχτεί η ΡΑΕ και ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι εκατοντάδες κάθε χρόνο.
Στον Βόλο και σε άλλες πόλεις και νησιά, δεν έχει υγρασία; Σύμφωνα με το άρθρο οι διακοπές είναι και στα τρία νησιά των Σποράδων. Δεν παραείναι σύμπτωση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω τι μπορει να συμβαίνει, αλλα η δικαιολογία αυτη κάπου μπάζει....
Ουγκάντα .. Υγρασία ... Αέρας ... Ήλιος φεγγάρι αμάν Αυτά τα στοιχεία της φύσης ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιακοπες ρευματος λογο υγρασιας σε ποιον τα λενε αυτα πριν την θεομηνια δεν ειχαμε υγρασια δεν ειχαμε βροχη ηλεκτρολογος ειμε αυτα να τ αφησουν οι καρεκλοκενταυροι της ΔΕΗ και μην δουλευουν τον κοσμακι αυτη την δικαιολογεια θα την στειλω στο αρμοδειο υπουργειο εαν ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΔΕΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΧΗΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΕΗ ΤΟΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΙΔΙΟΤΕΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήπροσεχε τι ευχεσαι αν δουμε ασπρη μερα τοτε λογικα δεν θα εχουμε και ρευμα :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλεγα να μην γραψω σ΄αυτην την εφημεριδα, γιατι καποια φορα που εγραψα καποιος δεν θελησε να αναρτήσει το σχόλιό μου...τελος παντων.Στη Σκόπελο έχουν δοθεί τόσα λεφτά για την υπογείωση των καλωδίων.Η ΔΕΗ πριν 5-6 χρόνια είχε σκάψει όλη την Σκόπελο.Θα μου πειτε οτι τα καλώδια είναι γυμνά στο έδαφος........
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάποιες συσκευές μου χαλάσουν λόγω των διακοπων ρέύματος η ΔΕΗ θα μου τις αντικαταστήσει? Πριν 3 χρόνια μου έκαψαν το μοντεμ του υπολογιστή μου...γιατί θα πρέπει να την πληρώνω εγώ συνέχεια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΑ ΕΙΝΕ Η ΛΥΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΊΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ να μην νωοιωθει κανενας μονιμος να εχει τον φοβο της απολυσης και να ακνει σωστα την δουλεια του μεσα στο χωριο το δυκτιο ειναι απαρχαιομενο ιδωτες μετα αναθεσης κανουν τις δουλειες της ΔΕΗ γιατι η ΔΕΗ εχει μονο καρεκλες τεχνικους μονο 6% των υπαληλων
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 12:08
ΑπάντησηΔιαγραφήAν διαβάσεις όλη την ανάρτηση θα δεις ότι η ΔΕΗ εδώ και λίγο καιρό αποζημιώνει τους οικιακούς καταναλωτές και τους επιχειρηματίες για τέτοιου είδους ζημιές, που οφείλονται φυσικά στο δίκτυο της ΔΕΗ
Kανένα σχόλιο δεν απορρίπτεται εκτός αν είναι υβριστικό, αποπροσανατολίζει, φωτογραφίζει... Βέβαια επειδή έχουμε διαχειριστεί πάνω από 9500 σχόλια, λάθη γίνονται, όχι σκόπιμα... Μην ξεχνάτε ότι ο ανώνυμος μπορεί να γράφει ό,τι θέλει, αυτός που εγκρίνει τα σχόλια είναι γνωστός σε όλα τα νησιά... Ζητάμε τη βοήθειά σας για τη σωστή διαχείριση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο blog μεταφέρει συνομιλίες με τεχνικούς για ενημέρωση των καταναλωτών. Η γνώμη μας είναι, απ' ό,τι ακούσαμε, ότι οι μικρές διακοπές - πτώσεις τάσης, που καταστρέφουν ηλεκτρικές συσκευές, θα συνεχιστούν και σήμερα. Γι΄αυτό προσοχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήταν καλό να είχαμε μια ανακοίνωση από την ΔΕΗ