Το τελευταίο διάστημα το Γυμνάσιο Σκιάθου και η Διευθύντριά του έχουν στοχοποιηθεί από τη Διοίκηση. Έτσι μετά τις υπηρεσιακές επισκέψεις και ελέγχους τόσο από την Περιφερειακή Διευθύντρια και τον Προϊστάμενο του αντίστοιχου Γραφείου ακολούθησε και ΕΔΕ για τη Διευθύντρια του σχολείου.
Όλα ξεκίνησαν μετά την επιμονή της συναδέλφου να διατηρηθούν τα 4 τμήματα της Α΄τάξης του Γυμνασίου όπως συγκροτήθηκαν νομότυπα και με βάση τις εγγραφές και να μη συμπτυχθούν μεσούσης της σχολικής χρονιάς σε 3 τμήματα όπως επεδίωκε η Διοίκηση. Η συνάδελφος έπραξε το αυτονόητο με μοναδικό σκοπό το όφελος των μαθητών...
μιας σχολικής μονάδας, που κάθε χρόνο αντιμετωπίζει προβλήματα όπως όλες σχεδόν οι σχολικές μονάδες των Σποράδων. Αυτό που έπραξε ικανοποιούσε το περί δικαίου αίσθημα της σχολικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας και το υπερασπίστηκε ομόφωνα και ομόθυμα το ΔΣ της ΕΛΜΕ. Τελικά η σύμπτυξη απετράπη και ήταν απόλυτα λογική εξέλιξη για όσους αντιλαμβάνονται τα σχολεία ως δυναμικές οντότητες σε διαρκή αλληλεπίδραση με την κοινωνία και τα ιδιαίτερα προβλήματά της και όχι ως στατικές γραφειοκρατικές δομές που η λειτουργία τους και η δράση τους κατακρίνεται από όσους κλεισμένοι στους τέσσερις τοίχους των γραφείων ξεσκονίζουν παραγράφους και υποπαραγράφους εγκυκλίων. Όσοι όμως ενδιαφέρονται πραγματικά γι’ αυτό το σχολείο αλλά και για όλα τα περιφερειακά και απομακρυσμένα σχολεία αντί να σπαταλούν πολύτιμες εργατοώρες για τον έλεγχο της τυπικής νομιμότητας ας κάνουν τις ενέργειες για να διασφαλίσουν:
μιας σχολικής μονάδας, που κάθε χρόνο αντιμετωπίζει προβλήματα όπως όλες σχεδόν οι σχολικές μονάδες των Σποράδων. Αυτό που έπραξε ικανοποιούσε το περί δικαίου αίσθημα της σχολικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας και το υπερασπίστηκε ομόφωνα και ομόθυμα το ΔΣ της ΕΛΜΕ. Τελικά η σύμπτυξη απετράπη και ήταν απόλυτα λογική εξέλιξη για όσους αντιλαμβάνονται τα σχολεία ως δυναμικές οντότητες σε διαρκή αλληλεπίδραση με την κοινωνία και τα ιδιαίτερα προβλήματά της και όχι ως στατικές γραφειοκρατικές δομές που η λειτουργία τους και η δράση τους κατακρίνεται από όσους κλεισμένοι στους τέσσερις τοίχους των γραφείων ξεσκονίζουν παραγράφους και υποπαραγράφους εγκυκλίων. Όσοι όμως ενδιαφέρονται πραγματικά γι’ αυτό το σχολείο αλλά και για όλα τα περιφερειακά και απομακρυσμένα σχολεία αντί να σπαταλούν πολύτιμες εργατοώρες για τον έλεγχο της τυπικής νομιμότητας ας κάνουν τις ενέργειες για να διασφαλίσουν:
1. Αν όχι 20 τουλάχιστον 25 μαθητές ανά τμήμα
2. Την έγκαιρη παρουσία του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού
3. Την έγκαιρη και σταθερή υλοποίηση προγραμμάτων ενισχυτικής και πρόσθετης διδασκαλίας που φέτος καταργήθηκαν.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες οι έλεγχοι της Διοίκησης, η στοχοποίηση του σχολείου και της Διευθύντριάς του δεν αποτελούν παρά το πρόσχημα για να σταλεί ένα μήνυμα προς την εκπαιδευτική κοινότητα ότι όσοι δεν συμμορφώνονται «προς τας υποδείξεις» θα υφίστανται και τις συνέπειες της εξουσίας του Διοικητικού μηχανισμού ο οποίος λειτουργεί ασφαλώς με βάση τις εντολές των πολιτικών προϊσταμένων της. Και βέβαια όλες αυτές οι ενέργειες είναι ενταγμένες στις γενικές κατευθύνσεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στις οποίες περιλαμβάνονται και τα σχέδια για καταργήσεις – συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και λειτουργία τμημάτων με 30 μαθητές σε κάθε τμήμα.
Δηλώνουμε τη συμπαράσταση και συμπαράταξή μας με τη Διευθύντρια του σχολείου, τη σχολική κοινότητα, την τοπική κοινωνία.
Καλούμε ιεραρχικά τη Διοίκηση να σταματήσει το θέατρο του γραφειοκρατικού διοικητικού παραλόγου που εξελίσσεται στο συγκεκριμένο σχολείο και να το αφήσει τουλάχιστο να λειτουργήσει σε συνθήκες ηρεμίας. Τέλος απευθύνουμε ένα ερώτημα στην Υπουργό Παιδείας:
Τι ακριβώς διοίκηση επιθυμεί; Αυτή που θα λειτουργεί για την υλοποίηση της ουσίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας ή αυτή που κάθε φορά ψάχνοντας το γράμμα των νόμων και των εγκυκλίων που πολλές φορές αλληλοαντικρούονται θα χάνει στο τέλος την ουσία;
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Μπράβο στη Διευθύντρια!
ΑπάντησηΔιαγραφή