Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Βασιλικός και γιασεμί

...Θα σου ζητούσα να έβαζες μια φωτογραφία από βασιλικό και γιασεμί γιατί φέτος μου λείπουν πάρα πολύ.
'Οταν ζούσε η μητέρα μου, όταν έφευγα από τη Σκόπελο μου έδινε να τα κρατώ στο χέρι μέχρι που έφθανα εδώ και τα έβαζα κάπου να τα βλέπω και να μην ξεχνάω το μέρος που μεγάλωσα...
Φέτος, για μια ακόμα χρονιά, γύρισα με άδεια χέρια...

3 σχόλια:

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ γλυκό..... Τα χέρια μπορεί να είναι άδεια αλλά η καρδιά γεμάτη και οι μνήμες του καθενός δεν σβήνουν ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΕΦΕΥΓΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΚΟ....ΦΕΤΟς ΑΡΑΓΕ ΠΟΙΟς ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.