Επικοινωνία Κ. Καρτάλη με Υφυπουργό Παιδείας
για τις συγχωνεύσεις σχολείων
Ο Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Κώστας Καρτάλης σε επικοινωνία του με την Υφυπουργό Παιδείας Ε. Χριστοφιλοπούλου έθεσε το θέμα των συγχωνεύσεων σχολείων στη Μαγνησία και κάλεσε την Υφυπουργό να λάβει υπόψη της τόσο τα παιδαγωγικά κριτήρια όσο και τα κριτήρια κοινωνικής συνοχής και γεωγραφικής ιδιαιτερότητας συγκεκριμένων περιοχών του νομού.
Η Υφυπουργός ανέφερε ότι όποιες πληροφορίες...
διακινούνται δεν βασίζονται σε αποφάσεις του Υπουργείου αλλά σε εκτιμήσεις και φημολογίες και επεσήμανε ότι για τις συγχωνεύσεις θα προταχθούν τα παιδαγωγικά κριτήρια καθώς σε ένα σχολείο με λίγους μαθητές, η εκπαίδευση που λαμβάνει ο μαθητής δεν είναι στο επίπεδο που απαιτείται αλλά και οι συνθήκες κοινωνικοποίησης υστερούν. Παράλληλα δέχθηκε την πρόταση του Κ. Καρτάλη για την ανάγκη διατήρησης σχολείων σε περιοχές που βρίσκονται μακριά (είτε λόγω απόστασης ή τοπικού αναγλύφου) από άλλα σχολεία, ώστε να αποφευχθεί η καθημερινή ταλαιπωρία των μαθητών.
διακινούνται δεν βασίζονται σε αποφάσεις του Υπουργείου αλλά σε εκτιμήσεις και φημολογίες και επεσήμανε ότι για τις συγχωνεύσεις θα προταχθούν τα παιδαγωγικά κριτήρια καθώς σε ένα σχολείο με λίγους μαθητές, η εκπαίδευση που λαμβάνει ο μαθητής δεν είναι στο επίπεδο που απαιτείται αλλά και οι συνθήκες κοινωνικοποίησης υστερούν. Παράλληλα δέχθηκε την πρόταση του Κ. Καρτάλη για την ανάγκη διατήρησης σχολείων σε περιοχές που βρίσκονται μακριά (είτε λόγω απόστασης ή τοπικού αναγλύφου) από άλλα σχολεία, ώστε να αποφευχθεί η καθημερινή ταλαιπωρία των μαθητών.
Ο Κ. Καρτάλης ζήτησε επίσης να υπάρχει ειδική μέριμνα για τα σχολεία στα νησιά, αναφέροντας το παράδειγμα της Γλώσσας Σκοπέλου που θα πρέπει να διατηρήσει την εκπαιδευτική της αυτοτέλεια. Τέλος ο Κ. Καρτάλης έθεσε το κοινωνικό κριτήριο, δηλαδή της στοχευμένης διατήρησης σχολείων σε χωριά/περιοχές που ήδη εμφανίζουν σημάδια συρρίκνωσης, κριτήριο που η κ. Χριστοφιλοπούλου ανέφερε ότι θα ληφθεί υπόψη συμπληρώνοντας ότι όποιες συγχωνεύσεις γίνουν, θα είναι μετά τις προτάσεις των προϊσταμένων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χωρίς αιφνιδιασμούς για τις τοπικές κοινωνίες.
Νικη Σκλαβου ειπε: από πότε το στοίβαγμα τριάντα και άνω μαθητών σε μια τάξη θεωρείται κριτήριο σωστής διαπαιδαγώγησης και καλύτερης κοινωνικοποίησης? Αυτό είναι το κριτήριο στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια που φοίτησαν όλοι αυτοί και συνεχίζουν να φοιτούν και τα παιδιά τους? Ολα γίνονται στα πλαίσια της συρρίκνωσης που προωθούν ανελέητα μήπως και γλιτώσουν κανένα ευρώ.Δεν μπορούν να καταλάβουν όμως ότι "κλείνοντας ένα σχολείο ανοίγεις μια φυλακή" και ότι η συρρίκνωση που επιχειρούν είναι πρωτίστως πολιτιστική και μακροπρόθεσμα εθνική. Και άλλωστε πως είναι δυνατόν να αφαιρούν από μια μικρή κοινωνία όπως ή Γλώσσα ή το Ελιος το δικαίωμα στη μόρφωση?. Ἐχουν αναρωτηθεί οι κύριοι αυτοί αν ο κάθε γονιός έχει άλλο τρόπο να εκπαιδεύει το παιδί του? Και γιατί θα πρέπει τα παιδιά προκειμένου να μάθουν μια αράδα γράμματα να μετακινούνται καθημερινά τόσα χιλιόμετρα δίνοντας τόση από την ενέργειά τους? Και όταν η μετακίνηση είναι συνειδητή επιλογή, όπως στην περίπτωσή μου, έχει καλώς όταν στην επιβάλλει όμως το Υπουργείο το πράγμα οφείλει τουλάχιστον να σε εξοργίζει. Ξέρουν όλοι αυτοί οι ιθύνοντες ή ρώτησαν τους γονείς να δούν τι ποιότητας εκπαιδευτικό έργο συντελείται σε αυτά τα μικρά σχολεία? Και αν αμφιβάλλουν ας ρωτήσουν όλους εμάς που περάσαμε από το σχολείο αυτό της Γλώσσας,εκεί ανδρωθήκαμε ως καθηγητές και ως άνθρωποι χάρη στη μοναδική αγάπη και σεβασμό που έδειχναν τα παιδιά αυτά της Γλώσσας στο πρόσωπό μας. Ευχαριστώ για την φιλοξενία
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο πιο πανω ωραιο σχολιο εχω να προσθεσω οτι η εκπαιδευση δεν μπορει να μπει σε λογικη λογιστικης και οτι αν τους κοφτει η κοινωνικοποιηση των μαθητων τοτε να κοιταξουν να δοσουν κινητρα να ανπτυχθουν τα χωρια και να γεμισουν τα σχολεια. Αλλα τι λεμε τωρα. Τι μπορει να περιμενει κανεις απο μια κυβερνηση που θελει να κλεισει σχολια.... Νομιζω οτι η μονη λυση ειναι να αντιγραψουμε τα τελευταια γεγονοτα της Αιγυπτου. Να δουμε αν θα τα βρει τα λεφτα μετα ο Γιωργακης που υποσχεθηκε προεκλογικα. Ντροπη τους....προδοτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριοι και Κυρίες, πολύ σύντομα βλέπω τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γυμνασίου και του Λυκείου της Γλώσσης να πηγαινοέρχονται στην πόλη της Σκοπέλου με τα λεωφορεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ και ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ έκανε παρέμβαση στο Γραφείο της Β’βάθμιας Εκπαίδευσης, ή περιμένει ακόμα;
αυτό που έχω να πω για τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων γυμνασίου και λυκείου Σκοπέλου είναι ότι έπρεπε εδώ και μερικούς μήνες να μας είχε καλέσει (εμάς τους γονείς) σε γενική συνέλευση για να κάνουμε εκλογές και να εκλέξουμε το νέο προεδρείο, όπως ορίζει το καταστατικό…
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά από ότι φαίνεται ο κος πρόεδρος δεν θέλει να αποχωριστεί ακόμα το ουφίτσιό του…
απο οτι θυμαμαι στην τελευταια Γ.Σ. υπηρξε ομοφωνη αποφαση για τροποποιηση καταστατικου και μεταξυ των αλλων τροποποιησεων ηταν και αυτη που προβλεπει διετη θητεια για το Δ.Σ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Γ,Σ. ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ Η ΤΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΠΟΥ ΤΡΟΠΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΔΙΕΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΤΟΥ Δ.Σ.
ΑπάντησηΔιαγραφήαποφασίστηκε, ναι συμφωνούμε... Το 2009 είμασταν στη συνέλευση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ όμως;;;
έχει παρέλθει χρόνος και πλέον αλλά τίποτα δεν έγινε. ΤΙΠΟΤΑ.
ας αναλάβουν άλλοι να υλοποιήσουν την ΠΡΟΠΕΡΣΥΝΗ απόφαση (2009) αφού ο νυν πρόεδρος δεν ασχολήθηκε μέχρι σήμερα.
τα ουφίτσια καλά είναι, αλλά να παράγουμε και έργο, αλλιώς σπίτι σας...
συμφωνώ αν δεν έκανε έργο να τον στείλλουμε σπίτι του.τα ουφίτσια ποια είναι όμως που έχει ένας πρόεδρος φίλε μου να τα ξέρουμε κι εμείς?
ΑπάντησηΔιαγραφή