Να σταματήσει άμεσα η δίωξη ζητά
η Επιτροπή Εκπαιδευτικών Μαγνησίας του ΠΑΜΕ
η Επιτροπή Εκπαιδευτικών Μαγνησίας του ΠΑΜΕ
Σύμφωνα με δημοσίευμα του σημερινού «Ριζοσπάστη», τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ) εναντίον της γυμνασιάρχη Σκιάθου επειδή, ως όφειλε, αρνήθηκε να συμπτύξει τμήματα της Α' Γυμνασίου, διέταξε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Μαγνησίας. Η γυμνασιάρχης, με βάση παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά κριτήρια και λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες που υπάρχουν στις σχολικές μονάδες των νησιών, αρνήθηκε να προχωρήσει στη σύμπτυξη των τμημάτων για να γίνουν τρία με 26-27 μαθητές το καθένα, από τέσσερα που είναι σήμερα. Η απαίτηση για συγχώνευση τμημάτων προβλήθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως «λύση» στο πρόβλημα της έλλειψης φιλολόγου, αντί να προωθηθεί η πραγματική λύση της κάλυψης της κενής θέσης με νέο εκπαιδευτικό.
Σε ανακοίνωσή της η Επιτροπή Εκπαιδευτικών Μαγνησίας του ΠΑΜΕ καταγγέλλει τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας...
Εκπαίδευσης για την απαράδεκτη και αδικαιολόγητη διενέργεια ΕΔΕ εναντίον της γυμνασιάρχη Σκιάθου, διότι, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «δε «συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις». Επίσης η Επιτροπή καταγγέλλει ότι «η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ξεκίνησε μια ολόκληρη επιχείρηση τρομοκράτησης, στέλνοντας απεσταλμένους στο νησί, που, κατά παράβαση και των κανονισμών, ερευνούσαν το αρχείο για πιστοποιητικά γέννησης και για βεβαιώσεις κηδεμονίας, έγγραφα που αφορούν προσωπικά δεδομένα των μαθητών και που δεν είναι υποχρεωμένη η διεύθυνση του γυμνασίου να έχει ή να επιδεικνύει, εφόσον οι μαθητές εγγράφονται υπηρεσιακά από το δημοτικό στο γυμνάσιο με πιστοποιητικά σπουδών».
Εκπαίδευσης για την απαράδεκτη και αδικαιολόγητη διενέργεια ΕΔΕ εναντίον της γυμνασιάρχη Σκιάθου, διότι, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «δε «συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις». Επίσης η Επιτροπή καταγγέλλει ότι «η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ξεκίνησε μια ολόκληρη επιχείρηση τρομοκράτησης, στέλνοντας απεσταλμένους στο νησί, που, κατά παράβαση και των κανονισμών, ερευνούσαν το αρχείο για πιστοποιητικά γέννησης και για βεβαιώσεις κηδεμονίας, έγγραφα που αφορούν προσωπικά δεδομένα των μαθητών και που δεν είναι υποχρεωμένη η διεύθυνση του γυμνασίου να έχει ή να επιδεικνύει, εφόσον οι μαθητές εγγράφονται υπηρεσιακά από το δημοτικό στο γυμνάσιο με πιστοποιητικά σπουδών».
Η Επιτροπή Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ εκτιμά ότι η στάση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης «αποτελεί "προθέρμανση" των κρατικών κατασταλτικών μηχανισμών απέναντι σ' αυτούς που θα "σηκώσουν το κεφάλι" απέναντι στην αντιλαϊκή - αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, ιδιαίτερα αυτό το χρονικό διάστημα που εφαρμόζεται ο "Καλλικράτης" στην εκπαίδευση, με συγχωνεύσεις - συνενώσεις - καταργήσεις σχολικών μονάδων και τμημάτων».
Καταλήγοντας η Επιτροπή Εκπαιδευτικών καλεί τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους μαθητές «να ξεσηκωθούν και να εμποδίσουν την εφαρμογή αυτής της πολιτικής. Να απειθαρχήσουν και να διεκδικήσουν ένα αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν 12χρονο σχολείο, την κατάργηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην εκπαίδευση και της παραπαιδείας, ένα σχολείο που θα μορφώνει, χωρίς ταξικούς φραγμούς. Καλούμε τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Μαγνησίας να σταματήσει τη δίωξη κατά της γυμνασιάρχη Σκιάθου, η οποία αγωνίζεται να προστατέψει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών της».
Πρεπει όλοι μαζί να στηρίξουμε τη γυμνασιάρχη,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι να μην αφήσουμε αυτού του είδους τη τρομοκρατία να περάσει.Να διεκδηκήσουνε αυτά τα οποία τόσα χρόνια φορολογούμαστε.
Είναι τρομοκρατία η σύμπτυξη 4 τμημάτων σε 3;;! Τρελλαθήκαμε τελείως;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το ΠΑΜΕ είναι, για εμένα είναι εξορθολογισμός των δαπανών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Αθηνα ολες οι ταξεις εχουν 27-28 παιδια. Το ιδανικοτερο ισως θα ηταν να ειχαμε εναν δασκαλο για καθε παιδι. Δεν υπαρχουν τα λεφτα ομως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο Δημος Σκιαθου και οι γονεις δεν θελουν το απλο, την συγχωνευση, ας πληρωσουν τον επιπλεον καθηγητη απο την τσεπη τους.
εξορθολογισμος των δαπανων ειναι να μπουν στη φυλακη κατι τσοχατζοπουλοι , ρεππες και σια που απο τη μια κανουν γαμους στο παρισι σε τοπ ξενοδοχεια με απειρους καλεσμενους και απο την αλλη νομοθετουν υπερ των εταιριων που ειναι συνιδιοκτητες της ΑΚΤΩΡ και της ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗΣ που λυμαινονται τους δημοσιους δρομους ...
ΑπάντησηΔιαγραφήεκτος αν νομιζετε και εσεις οτι ολοι μαζι τα φαγαμε (και συνεχιζουμε να τα τρωμε) ...
απλοικη απορία:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ νόμος δεν αναφέρει οτι ο μέγιστος αριθμός μαθητών σε τμήμα ειναι 20 με 25 μαθητές;
παρακαλώ διορθώστε με αν κάνω λάθος
Αν διάβαζες (9:25) το κείμενο και την ουσία και όχι μόνο τα σχόλια, ίσως καταλάβαινες
ΑπάντησηΔιαγραφήκυρία g68 τι εμπάθεια είναι αυτή με ότι κρατίκο? υπέρ του 5ευρου στα νοσοκομεία, της κατάργησης και συγχώνευσης τμημάτων στα σχολεία και γενικά βγάζετε το άχτι σας όταν διαπιστώνεται ότι δημοσιεύεται κάτι που έχει σχέση με το ΚΚΕ ή τα μέλη του?. Να σας θυμήσω ότι το ΚΚΕ δεν έχει κυβερνήσει ποτέ, και επιτέλους για το κακό κράτος φταίει το κράτος ή αυτοί που το διοικούν?. Η παιδεία και η υγεία για σας είναι εμπορεύσιμη? τελικά μήπως πρέπει να αποκτήσετε πολλά παιδιά και να πάθετε 1 σοβαρή ασθένεια για να καταλάβετε? Ούτε ο πιο ακραίος καπιταλιστής δεν έχει τέτοιες απόψεις, τελικά δεν μας λέτε τι κόμμα ψηφίζετε για να σας κρίνουμε αναλόγως κυρία ξερόλα?
ΑπάντησηΔιαγραφή9:25 Αν ξέρεις το παρασκήνιο καλά το «παίζεις». Αν δεν το ξέρεις, είσαι άδικος.
ΑπάντησηΔιαγραφήg68 και στην Τανζανία κάθε τάξη έχει 50 μαθητες!
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτή την Παιδεία μωρέ θέλετε για τα παιδιά σας;
στοιβαγμένα σαν σαρδέλες σε ακατάλληλα κτήρια με ανεπαρκείς υποδομές;
και όλα αυτά γιατί έτσι αποφάσισε η περιφερειακή διευθύντρια χωρις να ρωτήσει και να συζητήσει με κανένα;
το Σχολείο κυρία μου είναι κύτταρο της κοινωνίας, ειναι μικρόκοσμος του αύριο ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ καθε είδους απολυταρχική επιβολή!
Πρεπει να ανήκουμε σε ένα κόμμα οπωσδήποτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι πιστεύουν ότι ο κρατισμος είναι η λύση στα οικονομικα και κοινωνικά προβλήματα. Κάποιοι άλλοι ότι μόνο η αγορά, χωρίς εποπτεία απο το κράτος θα τα καταφέρει. Μεταξύ αυτών των δυο υπάρχει και η...κοινή λογική. Ενα παράδειγμα ιδιωτικής πρωτοβουλίας και κοινωνικής πρόνοιας είναι το παρακάτω.
Ας υποθέσουμε πως για κάθε παιδί η ελληνική οικογένεια πληρώνει στην....δημόσια παιδεία μας, €7000 τον χρόνο. βάζω στο κόστος αυτο τα βιβλία,τα φροντιστήρια κλπ. Ο γονιός όμως δεν πληρώνει μόνο τα έξοδα του παιδιού του. Συγχρόνως, μέσω των φόρων, φροντίζει για τους μισθούς των δασκάλων, καθηγητών, για την οικοδόμηση και συντήρηση κτιρίων κι αλλα διάφορα.
Εάν το σύστημα άφηνε τους ιδιώτες να φτιάχνουν τα σχολεία και να πληρώνουν τους καθηγητές και να αγοράζουν τα βιβλία, τότε θα μπορούσε να δίνει σε μορφή κουπονιου τα €7000 στον γονέα ώστε να επιλέξει αυτός το σχολείο της αρεσκείας του. Αν το σχολείο είναι καλο τότε θα έχει πολλούς μαθητές και θα μαζεύει πολλά κουπόνια....εάν όχι θα κλείνει.
Εάν μου πει κάποιος ποιο κόμμα προτείνει το παραπάνω, μπορεί να το ψηφίσω.....
Συμφωνώ με την άποψη του 10:51μμ, απλά μερικές φορές οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν σαν πρόσχημα την καλύτερη μόρφωση των μαθητών για να διεκδικήσουν πράγματα για τον εαυτό τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή