Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Άμεση προτεραιότητα η εκβάθυνση των λιμανιών Σκοπέλου και Λουτρακίου

Το θέμα της εκβάθυνσης των λιμανιών Σκοπέλου και Λουτρακίου τέθηκε κατά την επίσκεψη του περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστού στη Σκόπελο. Είναι ένα ζήτημα που πρέπει να ανοίξει τώρα, όσο είναι καιρός, ώστε να μην φθάσουμε το καλοκαίρι να κλείνει η μπούκα του λιμανιού της Σκοπέλου από τα πλοία που δένουν στην είσοδο, επειδή δεν μπορούν, λόγω βάθους, να μπουν στο λιμάνι.
Πέρυσι, είχε γίνει προσπάθεια, λίγο πριν το καλοκαίρι, να γίνουν κάποιοι πρόχειροι διαγωνισμοί, για την μερική εκβάθυνση των λιμανιών Σκοπέλου και Λουτρακίου.
Η χρηματοδότηση θα γινόταν από έσοδα...
του Λιμενικού Ταμείου, αλλά η λύση δεν προχώρησε, γιατί ο γερανός θα είχε πολλές διακοπές στη λειτουργία του από τις εισόδους και εξόδους των πλοίων της γραμμής. Φυσικά και με αυτή τη λύση δεν θα ολοκληρωνόταν το έργο όπως θα 'πρεπε, γιατί θα γινόταν εκβάθυνση μόνο στις περιοχές στη ρότα των πλοίων, ενώ η λεκάνη χρειάζεται σχεδόν όλη να εκβαθυνθεί, για να μη μεταφέρεται πάλι η ιλύς του βυθού από την μια περιοχή στην άλλη από τις προπέλες των άλλων πλοίων. Έτσι λοιπόν αποφασίστηκε η ανάθεση σωστής μελέτης εκβάθυνσης σε ειδικό μελετητή, ο οποίος με το διάγραμμα βαθών που είχε προετοιμαστεί, θα έκανε μια επιστημονική μελέτη.
Το ποσό του έργου θα έφτανε 600.000 €, το οποίο αδυνατούσε το Λιμενικό Ταμείο να διαθέσει. Ο μελετητής έκανε τη μελέτη αλλά δεν την παραδίδει γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες ανάθεσης, σε αυτόν, της μελέτης.
Στη Νομαρχία έλεγαν ότι δεν ακολουθήθηκαν οι σωστές διαδικασίες ανάθεσης...
Ο χρόνος πέρασε και ακόμη και τώρα δεν υπάρχουν τα τεύχη της μελέτης. Αλλά και να υπήρχαν, η περιφέρεια δεν έχει μέχρι στιγμής χρήματα, άρα δεν είναι δυνατή η άμεση χρηματοδότηση. Συνεπώς το καλοκαίρι, αν μπει μεγάλο πλοίο στη γραμμή, πάλι το ίδιο πρόβλημα θα έχουμε.

5 σχόλια:

  1. αξιοι της μοιρας μας τοτε, αν ειναι να ταλαιπωρουμε οσους ταξιδευουν με τοσο ακριβα ναυλα και μετα πρπει να περπατανε 1.5 χιλιομετρο (ολοι εχετε εικονες απο περσι) , ο κοσμος να σκονιζεται στα εστιατορια και 1002 αλλα δυο να τρεχουν παπουδες να προλαβουν το πλοιο ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΛΗ ΣΕΖΟΝ, τελικα το προβλημα στο νησι μας ειναι η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΣΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ σε ολα τα επιπεδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξιοι της μοιρας μας αν το ποσο των 600.000 ειναι για την μελετη μονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟ ΠΑΡΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ.ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τα δημοτικά τέλη που πληρώνουμε + όλους τους άλλους φόρους, άμεσους και έμμεσους, όχι μόνο έχουμε καλύψει το ποσό που χρειάζεται η μελέτη αλλά και το ποσό για να φτιαχτούν τα λιμάνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατι τοσα λεφτα?

    φωναξτε το πολεμικο ναυτικο, που στελνει καθε χρονο σκαφος γιαυτη τη δουλεια να μετρησει το λιμανι, και πληρωστε την μπιγα να κανει εκσκαφη, ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ...

    διαφορετικα ας βοηθησει ο Ν.Ι.Κ.Ο.Σ η καποιος ιδιωτης για να δωσει τα ακριβη βαθη του λιμανιου , αν μπορουν τα παιδια και οχι αλλες σπαταλες

    με την ευκαιρια να σκαψουν και ολο το λιμανι περιμετρικα ηδη εχουν μπαζωθει τα σημεια που βγαινουν τα νερα, θα μπει ενα χαλι και στα ρεμετζα, και θα γινει λειτουργικο και το λιμανι απ' ακρη σ'ακρη για ολα τα σκαφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.