Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του Δήμου Σκοπέλου συγκροτήθηκε με απόφαση του δημοτικού συμβουλίου η οποία έχει πρόεδρο τον κ. Κ. Σκούρα και μέλη τον δημοτικό σύμβουλο κ. Ελ. Πατσή, από την Ένωση Ξενοδόχων τον κ. Γιάννη Γιολδάση, από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Γλώσσας την κα Κων. Αγγελέτου, από τον ΝΙΚΟΣ τον κ. Χαρ. Κοχύλη και μέλη που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον μέχρι χθες τους κ.κ. Αλ. Ρόρο, Βαγ. Δρόσο, Κων. Κωνσταντακάκη, Φωτ. Διαμάντου, Ισιδ. Φαμελιάρη, Απ. Δημητριάδη, Βασ. Ρόδιο και επιστημονικό συνεργάτη τον κ. Γ. Σίσκο.
Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Γιώργος Μιχελής, «πρόθεση είναι η επιτροπή να είναι πολυμελής και όσοι εκδηλώσουν ενδιαφέρον τις επόμενες ημέρες, θα ενταχθούν σε αυτή...»
Η επιτροπή θα εισηγείται στο Δημοτικό Συμβούλιο θέματα που αφορούν συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, την τουριστική υποδομή του νησιού, την διαφήμιση, επικοινωνία κ.ά.
'Οταν ολοκληρωθεί η επιτροπή θα ανακοινώσουμε όλα τα ονόματα.
'Οταν ολοκληρωθεί η επιτροπή θα ανακοινώσουμε όλα τα ονόματα.
Και λεφτά υπάρχουν και τουρίστες υπάρχουν (αλλού όμως, όχι εδώ)
ΑπάντησηΔιαγραφήby SETEBLOGADMIN on 23/02/2011
Όπως αναφέρεται σε σημερινό δημοσίευμα της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ, η ταχεία οικονομική ανάκαμψη της Γερμανίας, σε συνδυασμό με την αύξηση των επενδύσεων των γερμανικών επιχειρήσεων σε άλλες χώρες, αναμένεται ότι θα οδηγήσουν σε νέα αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών κατά το 2011.
Σε ό,τι αφορά στις προκρατήσεις για Ελλάδα από Γερμανία, κινούνται από αρνητικό έως -στην καλύτερη περίπτωση- ίδιο ποσοστό με πέρσι. Μήπως χρειάζεται να κάνουμε κάτι πρακτικό, όπως πχ μια προσπάθεια βελτίωσης της εικόνας της χώρας στα μάτια της γερμανικής κοινής γνώμης;
sete.gr
ΠΛΑΤΑΝΑΣ
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΠΟΛΥ, ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΛΙΓΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΑΤΑΝΑΣ
ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ... ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μέσος Γερμανός δαπάνησε 730 ευρώ για τις διακοπές του το 2010
Πρωταγωνίστρια η Γερμανία στην παγκόσμια τουριστική κίνηση
Οι Γερμανοί δε διστάζουν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να πραγματοποιήσουν ταξίδια στο εξωτερικό, είτε για επαγγελματικούς λόγους είτε στο πλαίσιο των διακοπών τους, όπως αναφέρεται σε έγγραφο της εταιρείας συμβούλων με έδρα το Μόναχο που ειδικεύεται στο εξωτερικό εμπόριο μεταξύ της Ελλάδας και των Γερμανόφωνων χωρών, Intzeidis Consulting. Έτσι, πέρυσι, δαπάνησαν συνολικά 59,4 δισ. ευρώ για τον σκοπό αυτό ή πάνω από 730 ευρώ έκαστος. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο 2,5% του γερμανικού ΑΕΠ και χαρίζει στην Γερμανία την πρώτη θέση ανάμεσα στις χώρες του κόσμου σε αυτόν τον τομέα.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ/ΜΠΕ, η ταχεία οικονομική ανάκαμψη, σε συνδυασμό με την αύξηση των επενδύσεων των γερμανικών επιχειρήσεων σε άλλες χώρες, αναμένεται ότι θα οδηγήσουν σε νέα αύξηση των ταξιδιωτικών δαπανών κατά το 2011. Σύμφωνα με τον επικεφαλής οικονομικό αναλυτή της Commerzbank, Joerg Kraemer, η αύξηση αυτή εκτιμάται ότι θα φτάσει το 3,25%, διαμορφώνοντας τις συνολικές δαπάνες στα 61,3 δισ. ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την πιο εντυπωσιακή επίδοση καταγράφουν τα ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους. Μετά από υποχώρηση κατά περίπου το ένα τέταρτο στη διετία 2009-`09, λόγω της οικονομικής κρίσης και ύφεσης, πέρυσι καταγράφηκε αύξηση των δαπανών κατά 15%, η οποία δεν αποκλείεται να είναι ακόμη μεγαλύτερη φέτος.
Όσον αφορά στους ταξιδιωτικούς προορισμούς των Γερμανών, στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται, κατά σειρά, η Ισπανία, η Αυστρία και η Ιταλία. Μεγάλη κερδισμένη, όμως, είναι η Τουρκία, η οποία είδε τις αφίξεις Γερμανών να αυξάνουν πέρυσι κατά 20%, ενώ ακολουθούν η Πολωνία και η Τσεχία. Πάντως, ο πιο αγαπημένος προορισμός των Γερμανών παραμένει η. χώρα τους, καθώς το 2010 καταγράφηκαν 112 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία, πανσιόν ή κάμπινγκ.
Η εικόνα αυτή οφείλεται, αναμφίβολα, και στη γενικότερη ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης διεθνώς. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, το 2010 περίπου 930 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφθηκαν μία από τις 150 χώρες-προορισμούς, αριθμός που αποτυπώνει μια αύξηση της τάξης του 5-6 έναντι του 2009.
Ανάλογος ήταν και ο ρυθμός αύξησης των εσόδων από τους ξένους που επισκέπτονται την Γερμανία, που πέρυσι έφτασαν τα 26,1 δισ. ευρώ. Στις πέντε πρώτες θέσεις των αφίξεων (με μερίδιο που πλησιάζει αθροιστικά το 50%) βρίσκονται οι Ολλανδοί, οι Ελβετοί, οι Γάλλοι, οι Αυστριακοί και οι Αμερικανοί. Για φέτος αναμένεται αύξηση των εσόδων κατά 3-4%, για να φτάσουν τα 27 δισ. ευρώ, αγγίζοντας έτσι το ιστορικό υψηλό των 27,1 δισ. ευρώ του 2008.
Τατιάνα Ρόκου - Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011
ΠΛΑΤΑΝΑΣ
Ερευνα του Skyscanner
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Facebook επηρεάζει στην απόφαση για διακοπές
Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011
Η κοινή χρήση φωτογραφιών από διακοπές στο Facebook, το κοινωνικό δίκτυο με πάνω από 500 εκατ. χρήστες σε όλο τον κόσμο, δε βοηθά μόνο τους ανθρώπους να μένουν συνδεδεμένοι στον εικονικό κόσμο, αλλά και επηρεάζει τα ταξίδια τους στον πραγματικό κόσμο, αποκαλύπτει σχετική έρευνα του Skyscanner. Σε πρόσφατη δημοσκόπηση της ιστοσελίδας σύγκρισης πτήσεων, διαπιστώ8ηκε ότι η "δύναμη της εικόνας" έχει πολύ ισχυρή επίδραση στα ταξιδιωτικά σχέδια των χρηστών του Facebook, με πάνω από τους μισούς (52%) να δηλώνει ότι βλέποντας φωτογραφίες διακοπών από τους φίλους τους παρακίνησε να κλείσουν τις διακοπές τους στο ίδιο μέρος.
Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό, που φτάνει το 88% των ερωτηθέντων, είχε μεγάλη επιθυμία να "χώνει τη μύτη του" στις φωτογραφίες των φίλων του, με τους μισούς από αυτούς να παραδέχονται να το κάνουν αυτό, γιατί "ήθελαν να μάθουν που είχανπάει και με ποιον".
Ο Sam Baldwin, ταξιδιωτικός συντάκτης του Skyscanner, σχολίασε: "Λένε ότι μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις και εδώ είναι η απόδειξη. Το Facebook είναι η τέλεια πλατφόρμα για δύο πολύ ισχυρούς παράγοντες επιρροής για ταξίδια: την προσωπική σύσταση, σε συνδυασμό με δελεαστική εικόνες. Από το Ορλάντο των ΗΠΑ έως την Αυστραλία, βλέποντας κανείς τις περιπέτειες των φίλων του "φυτεύεται" σίγουρα ένας σπόρος, που αργότερα οδηγεί σε ένα ταξίδι κάπου, που ποτέ δεν είχε σκεφτεί να πραγματοποιήσει".
Το 45% των ερωτηθέντων δήλωσαν επίσης ότι το Facebook τους ενθαρρύνει περισσότερο να επισκεφθούν τους φίλους τους στο εξωτερικό και παρά κάποιες πρόσφατες μελέτες, που αναφέρουν ότι το facebook μειώνει την επαφή με την πραγματική ζωή, μόνο το 5% των πολιτών δήλωσε ότι το να είναι στο Facebook σήμαινε στην πραγματικότητα ότι ήταν πιθανό να δει τους φίλους του λιγότερο πρόσωπο με πρόσωπο.
Η έρευνα του Skyscanner αποκάλυψε επίσης ότι το Facebook διαδραματίζει ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στην οργάνωση ομαδικών μετακινήσεων, με ένα 46% να έχει είτε διοργανώσει είτε προσκληθεί σε ταξίδι μέσω του Facebook.
Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου 2011
@ ΠΛΑΤΑΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 25 Φεβρουαρίου 2011 9:34 π.μ.
---
Έχετε άποψη και το ψάχνετε.
Η Επιτροπή Τουρισμού είναι ανοιχτή και περιμένει μέλη.
Γίνετε μέλη κι εσείς.
ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ?
ΑπάντησηΔιαγραφή2424350103 και 2424350101 και 24240 22205
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΕΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΛΑΘΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Κου ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ - ΣΕΤΕ
1st Semester, Week 1
Διαφημιστική εκστρατεία είναι το σύνολο των ενεργειών που περιλαμβάνουν: επιλογή αγοράς – στόχου (ως αποτέλεσμα τμηματοποίησης), ποσοτικοποίηση στόχων, κατάρτιση προϋπολογισμού, media planning, παραγωγή – δημιουργία μηνύματος και τρόπο μέτρησης αποτελεσματικότητας.
ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ...ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
ΑΠΛΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΕΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ, ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΟΙ ΣΚΟΠΕΛΙΤΕΣ, ΟΙ ΓΛΩΣΣΩΤΕΣ..ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΟΛΟΙΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ.
ΠΛΑΤΑΝΑΣ