Ο κ. Μ. Ραμαντάνης |
Σελίδες
Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011
Δημόσια και δωρεάν Παιδεία...
19 σχόλια:
ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Σίγουρα κανείς δε συμφωνεί με τέτοιες τακτικές, κι απ' την άλλη να λέμε ότι έχουμε δωρεάν παιδεία(!), όπως επίσης δε συμφωνεί και με την παραπαιδεία κι ιδιαίτερα, ακόμα και στο νησί μας,όταν ενισχύεται από βολεμένους απ' όλες τις πάντες με μισθούς δημοσίου υπαλλήλου και βιός να ζήουν και τα τρισέγγονά τους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως θα δωσει λεφτα το κρατος αφου δεν εχει; Που να τα βρει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν να ακουω την απαντηση απο...τους θυμωμενους αργηγους του τοπικου ΚΚΕ. Να τα παρει απο αυτους που εχουν. Τους μεγαλοιδιοκτητες και τους εισοδηματιες. Τους επιχειρηματιες, τους εστιατορες, τους ξενοδοχους κλπ.
Η απορια ειναι η εξης: Εχουν σκεφτει πως με αυτα που υποστηριζουν στρεφονται κατα των συμφεροντων τους; Σιγουρα το εχουν σκεφτει. Ομως η πολιτικη ειναι ευκολη και ανεξοδη οταν την ασκεις για χομπυ και για...την καρεκλα.
Όταν τα σχολεία μας τα έχουν φτάσει σε σημείο να μην έχουν χαρτί υγείας και σαπούνι στην τουαλέτα, καλό είναι να βοηθήσουμε και εμείς όπως μπορούμε και να μην αφήσουμε τα παιδιά μας εκτεθειμένα μέσα στην βρομιά και τα μικρόβια, τα λεφτά για το καλό των δικών μας παιδιών θα πάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα στο νησι μας την παραπαιδεία την ασκούν κι αυτοί που φωνάζουν υπέρ της δημόσιας παιδείας. Υποκριτές.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός εάν τα ιδιαίτερα μαθήματα τα κάνουν δωρεάν.
εμεις ομως φταιμε που τους παρακαλαμε να βοηθησουν τα παιδια μας και τους πληρωνουμε μαυρο χρημα αντι να παλεψουμε για μια καλυτερη παιδεια. Εμεις που παρολο που ξερουμε πως εχουν σιγουρους μισθους και σπιτια παντου και ενοικιαζομενα δωματια και κτηματα τους επιτρεπουμε να ασκουν παραπαιδεια και παραοικονομια. Εμεις που αυξανουμε τον πλουτισμο τους και τους επιτρεπουμε να μας κανουν μαθηματα κι απο πανω για δικιο και δικαιωματα. Αυτοι οι ανθρωποι δεν εχουν ευαισθησιες και συναισθηματα, μονο το προσωπικο τους συμφερον και το χρημα εχουν Θεο κι εχουν την αυταπατη οτι αρεσουν και στον κοσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά ρε παιδιά μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι άνθρωποι με τα μηδενικά μέσα που έχουν οι μαθητές στα νησιά μας για να περάσουν σε κάποιο ΤΕΙ ή ΑΕΙ δεν θα είχαν καμιά ελπίδα. Δε φταίνε εκείνοι που το σύστημα είναι ανίκανο. Κι όταν μάλιστα έχουν τόση περιουσία γύρω τους σιγά μην περίμεναν να την αυγατίσουν από τα «ψίχουλα» συγνώμη για την έκφραση του άτυπου έστω φροντιστηρίου. Εγώ πάντως ξέρω δύο από αυτούς, οι οποίοι και ευαισθησίες έχουν και τους θεωρώ αξιόλογους για τη στάση ζωής που διαθέτουν, πιστεύω πως θέλουν να βοηθήσουν, με συμβολική έστω πληρωμή, για ρωτήστε λίγο και τα παιδιά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ.Π
Πολλοί Ελληνες και σχεδόν όλοι οι αλβανοί που έχουν παιδιά στα σχολεία δηλώνουν εισόδημα κάτω από το αφορολόγητο, αυτό σημαίνει πολλά....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν δοθούν περισσότερα χρήματα για την παιδεία, θα σταματήσουν οι γονείς να πληρώνουν υπέρογκα ποσά για φροντιστήρια;
Ισως το σύνθημα θα πρέπει να αλλάξει και να γίνει:
ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ
Συμφωνώ με τον-την Μ.Π Χάριν σ΄αυτούς τους «ανεπισημους» δασκάλους έχουμε τόσες επιτυχίες τελειόφυτων μαθητών. Ας τους αφήσουμε λοιπόν ήσυχους μπας κι έχουν κάποιο καλύτερο μέλλον τα παιδιά μας στις δύσκολες μέρες που έρχονται. Σε νησιά ζούμε. Δεν έχουμε μεγάλες μονάδες φροντιστηρίων. Να μεταναστεύσουμε στο Βόλο ή στην Αθήνα... με ενοίκια και πολύ περισσότερα ευρώ στα μεγάλα τραστ φροντιστηρίων. Χωρίς να το καταλάβουμε μην καταλή ξουμε στη ρουφιανιά. Στο κάτω- κάτω επιλογή μας είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι γιατροί που δουλεύουν στα δημόσια νοσοκομεία συνήθως έχουν και το δικό τους προσωπικό ιατρείο, αφού ένα "ανίκανο σύστημα" δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τους ασθενείς, μάλλον τους βολεύει αυτό το "ανίκανο σύστημα" γιατί αυξάνεται και η πελατεία τους, μήπως συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και στον τομέα της παιδείας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λέτε μωρέ, και γιατί θα πρέπει ένας καθηγητής να κάνει ιδιαίτερα για να είναι καλός και να περάσουν τα παιδιά μας σε πανεπιστήμια και να μην είναι το ίδιο καλός όταν παραδίδει μάθημα στην τάξη, θα με τρελλάνεται. όσο για τους αλβανούς πάρτε πάράδειγμα, χωρίς φροντηστήρια, χωρίς λεφτά και τα παιδιά τους είναι οι καλύτεροι μαθητές, μας βάλαν γυαλία. Η παιδεία δεν έχει και δεν θα έπρεπε να έχει σχέση με χρήματα. Πληρώνω είμαι καλός μαθητής, δεν πληρώνω δεν είμαι καλός μαθητής. Πρώτα ευθύνονται οι δασκάλοι και οι καθηγητές και έπειτα οι γονείς για την μόρφωση ενός μαθητή.
ΑπάντησηΔιαγραφήανωνυμε 11:20 τελικα τι απο τα δυο ισχυει οτι οποιος κανει φροντιστηριο ειναι καλος μαθητης ή οτι οποιος πραγματικα προσπαθει (το παράδειγμα με τους Αλβανους που αναφερατε) τα καταφερνει;
ΑπάντησηΔιαγραφήερωτω διοτι το σχολιο σας ειναι απο την αρχη μεχρι το τελος αντιφατικο
μηπως τα Ελληνοπουλα εχουν πλεον ως δεδομενο οτι θα πανε φροντιστηριο και τα εχουν φορτωσει στον κοκκορα τα σχολικα;
Γράφετε,γράφετε.....και δεν καταλαβαίνω τίποτα. Οι παραπαιδεία άρχισε να ανθίζει στην 10ετία του '90 αυτό δεν σας λέει τίποτα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανεπιστημιακοί,δάσκαλοι,καθηγητές,ελεύθεροι και καταξιωμένοι επαγγελματίες,άνθρωποι μεγάλης ηλικίας σε ποιά φροντιστήρια πήγαν;
Τα παιδιά μας στην πλειοψηφία δεν ξέρουν να γράφουν, δεν ξέρουν να κάνουν ένα πολλαπλασιασμό, όλα τα βρίσκουν έτοιμα.Γιατί άλλωστε να κουραστούν; Υπολογιστές,αριθμομηχανές,καλή ζωή,όλα έτοιμα στο πιάτο.
'Ολα αρχίζουν από το Δημοτικό εκεί το παιδί μαθαίνει να γράφει,να διαβάζει να μετράει;Μην περιμένετε ένα παιδί να αγαπήσει τα γράμματα στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, σε διακόσια φροντιστήρια να το πάμε δεν πρόκειται να κάνει τίποτα.
Οι καθηγητές,οι γιατροί βγαίνουν στους δρόμους και αγωνίζονται για τη δημόσια παιδεία και υγεία.Ποιος ο λόγος όμως αφού αυτοί οι ίδιοι δεν προστατεύουν το επάγγελμά τους,αφού αυτοί οι ίδιοι μας στέλνουν στους ιδιώτες,αφού βλέπουμε ότι δεν μας προσφέρουν τίποτα.
Αν τους δώσουν περισσότερα χρήματα θα κάνουν καλύτερα την δουλειά τους; θα σταματήσουμε να στέλνουμε τα παιδιά μας στα φροντιστήρια,θα σταματήσουμε να πηγαίνουμε στους ιδιώτες γιατρούς;
Εγώ προσωπικά πιστεύω στο σεβασμό του επαγγέλματος που ασκούμε,στην φερεγγυόητα και στην ειλικρίνεια.
Ο Δημόσιος λειτουργός είναι ταγμένος στην υπηρεσία του πολίτη.Έχει δικαιώματα έχει όμως και υποχρεώσεις.Οι σημερινές αμοιβές μας ανταποκρίνονται στις υπηρεσίες που παρέχουμε.
Αν μετρήσουν τους δείκτες αποδοτικότητας των Ελλήνων εργαζομένων στο Δημόσιο, σε σχέση με τους λοιπούς εργαζομένους στην ευρωζώνη,πιστεύω
ότι θα 'ρθούμε τελευταίοι και καταιδρωμένοι.
Κλείνοντας,διαμαρτυρόμαστε να προσφέρουμε ένα ευρώ για τα λειτουργικά των σχολείων,δίνουμε όμως απαίδευτα χιλιάδες ευρώ στην παραπαιδεία,αν τα δίναμε νόμιμα και επίσημα στο κράτος,πόσοι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί θα είχαν εργασία;
Τελικά τι ζητάμε;Μαζί δεν τα φάγαμε.Βάλαμε όμως το λιθαράκι μας με την αδιαφορία μας και την ανευθυνότητά μας.
Παρακαλουθώ τα δρώμενα στο δήμο Σκοπέλου και δεν μπορώ να μήν επέμβω στο θέμα της χρηματοδότησης των σχολείων από το Κράτος. Δεν μπορώ να πω ότι τα χρήματα που δόθηκαν, ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ,την τελευταία τριετία ότι είναι πολλά.Είναι όμως ένα σημαντικό ποσό. Τα 400.000 Ευρώ περίπου που αφορούσαν λειτουργικά έξοδα των σχολείων της Σκοπέλου, δόθηκαν μέχρι τελευταίας πεντάρας στα σχολεία από το δήμο Σκοπέλου ή δόθηκαν, κακώς αν δόθηκαν, λιγότερα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚε Μανόλη Ραμαντάνη που ανακίνησες το θέμα φρόντισε να μάθεις όσο κι εσύ αγαπητέ ανώνυμε που γράφεις για τα χαρτιά υγείας στις 22/2 ώρα 3.38 ΜΜ. Περιμένω να δω τί θα κάνετε και να το ανακοινώσετε.
προς αποφυγή κάθε διαστρέβλωσης κ.Καρβέλη, μπείτε στον παρακάτω σύνδεσμο στο άρθρο της Wall Street Journal και αντιληφθείτε επιτέλους ότι αυτά που λένε τα παπαγαλάκια στις ειδήσεις προκειμένου να μειωθούν οι μισθοί των εργαζομένων είναι ασύστολα ψεύδη. Το τι κάνουν κάποιοι υπάλληλοι π.χ. στην δημαρχία δεν χαρακτηρίζει το σύνολο των υπαλλήλων... και η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας πολλές φορές... http://news247.gr/oikonomia/ergasia/dhmosieyma_ths_wsj_epikaloymeno_stoixeia_ths_eurostat.779311.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδες τι ωραίο είναι να απευθύνεσαι σε μένα με το όνομά μου,δηλαδή να γνωρίζεις με ποιόν έχεις να κάνεις.Το ότι εργάζομαι στο Δήμο δεν έχει καμία σχέση με αυτά τα οποία πιστεύω και γράφω.Και δεν κρίνω "εξ ιδίων τα αλλότρια"Οι υπάλληλοι στο Δήμο εργάζονται σκληρά άσχετα αν έχετε πέσει πάνω τους όλοι να τους φάτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά το άρθρο,το οποίο και είχα διαβάσει,αναφέρεται στην εργατικότητα των Ελλήνων και σε ποσοστά αποδοτικότητας και κόστος ανά εργατοώρα.
Και για αποφυγή κάθε διαστέβλωσης ολόκληρο το άρθρο.
Wall Street Journal: Οι Έλληνες είναι οι πιο σκληρά Ευρωπαίοι εργαζόμενοι
Δημοσίευμα της Wall Street Journal αναφέρει πως οι πλέον σκληρά εργαζόμενοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι οι Έλληνες, αφού εργάζονται κατά μέσο όρο 42 ώρες την εβδομάδα.
Ακολουθούν οι Ισπανοί και οι Πορτογάλοι με 39 ώρες την εβδομάδα.
Τα «τεμπέλικα» μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι οι Ολλανδοί με 31 ώρες εργασία την εβδομάδα, ενώ οι Γερμανοί εργάζονται 36 ώρες την εβδομάδα.
Το δημοσίευμα καταλήγει στο συμπέρασμα πως δεν είναι ότι οι εργαζόμενοι στο Νότο της Ευρώπης δεν εργάζονται αρκετά σκληρά, απλά η παραγωγικότητά τους είναι μικρότερη σε σχέση με το Βορρά.
Το μέσο ωριαίο κόστος εργασίας για τους Έλληνες εργαζόμενους είναι 18,50 ευρώ, για τους Ισπανούς 24,40 ευρώ και για τους Πορτογάλους 13,80 ευρώ , ενώ από την άλλη πλευρά οι Ολλανδοί παράγουν 39,50 ευρώ και οι Γερμανοί 38,70.
Αγαπητέ ανώνυμε ΣΚΟΠ, από ότι καταλαβαίνω από το κείμενο σου αφήνεις να εννοηθεί ότι αυτά τα λεφτά δόθηκαν από το κράτος για το σχολεία και μάλλον στην πορεία άλλαξαν δρόμο, αλλά αφού "παρακολουθείτε τα δρώμενα στον δήμο Σκοπέλου", διορθώστε με εαν κάνω λάθος ή μιλήστε πιο ξεκάθαρα και εαν ξέρετε και κάτι παραπάνω ενημερώστε τον κ. Ραμαντάνη για να δείτε ποιά θα είναι η αντιδράση του, ίσως θα πρέπει να ενημερώσετε και τον κ. Μιχελή και όποιον άλλον εσείς νομίζετε για να χυθεί άπλετο φώς σε αυτή την υπόθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα προσωπικά, αλλά και σε άλλους γονείς, στην αρχή της χρονιάς, μας είπε η διευθύντρια του σχολείου ότι δεν υπάρχουν λεφτά και θα πρέπει εμείς να αγοράσουμε κάποια αναλώσιμα που ήταν πολύ βασικά για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου, εγώ έπρεπε να ξέρω και να πώ ότι έχουν δοθεί 400.000€ και δεν συνεισφέρω ή έπρεπε να πώ ότι η παιδεία είναι δωρεάν και δημόσια και να περιμένω να γίνει η επανάσταση και τα παιδιά μας να ζούνε μέσα σε αυτά τα χάλια; εσείς τι θα κάνατε; γιατί μπορεί να το αντιμετωπίσουμε και του χρόνου αυτό, κάντε μια πρόταση σας παρακαλώ.
Αγαπητέ φίλε, εγώ δεν ανέφερα ότι όλα τα χρήματα που ήταν για λειτουργικά έξοδα των σχολείων την προηγούμενη τετραετία άλλαξαν πορεία, αυτό βέβαια δεν το γνωρίζω. Ας φροντίσει ο κ.Ραμαντάνης που είναι και δημοτικός σύμβουλος να δεί εν πάσει περιπτώσει, από τις 400.000 Ε περίπου πόσα δόθηκαν στις σχολικές μονάδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 12:34, δεν λέω κάτι αντιφατικό, μαζί σας συμφωνώ, ότι τα ελληνόπουλα τα έχουν φορτώσει στον κόκορα όπως λέτε και αυτός που προσπαθεί πραγματικά αμοίβεται, βλέπε αλβανούς. Απλά αναρωτιέμαι γιατί ένας καθηγητής είναι καλύτερος στα ιδιαίτερα και όχι μέσα στην τάξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί είναι στη μέση η "κονόμα" Από τη μια ένας σίγουρος μισθός βρέχει χιονίσει και δε βαριέσαι λοιπόν κι από την άλλη στην παραπαιδεία τον καλύτερο εαυτό για φήμη προκειμένου να προσέλθουν κι άλλα ευρώ.
ΑπάντησηΔιαγραφή