Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Επιστολή για τα μεγάφωνα...

Γεια σας και από μένα,
Πρέπει να καταλάβετε όλοι σας ότι η κατάσταση στην Παπαμελετίου είναι ΤΡΑΓΙΚΗ!.. Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να δημιουργεί τέτοια ηχορύπανση μέσα στα σοκάκια τα οποία από μόνα τους δημιουργούν αντίλαλο. Εμένα το σπίτι μου είναι, όπως όλοι ξέρετε, το πιο κοντινό σπίτι στην εκκλησία και είμαι ο πρώτος που ξεκίνησε να διαμαρτύρεται γι’ αυτή την κατάσταση εδώ και 2 χρόνια. Αυτό που βιώνω κάθε φορά που ανοίγουν τα μεγάφωνα δεν περιγράφεται!
Το πρόβλημα αγαπητοί αναγνώστες δεν είναι θρησκευτικό, όλοι Χριστιανοί είμαστε και κανένας δεν τα βάζει με την Εκκλησία. (...)
Το πρόβλημα είναι αυτός που ηγείται της Παπαμελετίου... Δεν εξηγούνται αλλιώς οι τεράστιες δαπάνες που έχει κάνει για την αγορά μικροφώνων, ενισχυτών και μεγαφώνων. Αυτός ήταν και ο λόγος που πέρυσι παραιτήθηκαν ταυτόχρονα και οι 3 επίτροποι...

Σε ερώτηση που του έκανα «Ποιος είναι ο λόγος να παίζουν τέρμα τα εξωτερικά μεγάφωνα τις ημέρες που δεν υπάρχει ούτε ένα άτομο στο προαύλιο της εκκλησίας» η απάντηση που έλαβα, μετά από μια δίλεπτη σκέψη που έκανε, είναι «ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ» και ρωτάω τώρα εγώ εσάς, έχει κάποιος άλλος καμία καλύτερη απάντηση;
Η άποψη μου είναι ότι ο ρασοφόρος βγάζει τα απωθημένα του σε όσους δεν πάνε να πληρώσουν για κεράκι (γιατί εκεί πονάει το θέμα) και τους επιβάλλει με απολυταρχικό τρόπο να ακούσουν τη λειτουργία. Εγώ από ένα σημείο και μετά άρχισα να βάζω μουσική στο σπίτι μου για να μην ακούω την άθλια και φάλτσα φωνή του. Εκεί λοιπόν βρήκε πάτημα ο «απεσταλμένος του κυρίου» και με διασύρει κάθε Κυριακή από τα μεγάφωνα λέγοντας ότι κάνω αντίποινα, ότι είμαι τεμπέλης και θα έπρεπε να δούλευα κάπου, ώστε να μην είμαι σπίτι και ενοχλούμαι… και πολλά άλλα. Και αναρωτιέμαι, είναι παπάς αυτός;
Θέλοντας να απαντήσω σε αυτούς που πιστεύουν ότι είμαστε υπερβολικοί εμείς που διαμαρτυρόμαστε, σας προσκαλώ στο σπίτι μου την Κυριακή το πρωί να ακούσετε μόνοι σας αυτό που ζω. Το πρόβλημα δυστυχώς δεν είναι μόνο τις Κυριακές, αυτός ο ρασοφόρος επινοείται 1000 εκδηλώσεις, κατηχητικό, ποιήματα και ό,τι άλλο προκειμένου να τον ακούμε καθημερινά. Πολλές φορές κάνει πρόβες 3-4 τα μεσάνυχτα με αποτέλεσμα να μην μπορούμε ούτε το βράδυ να ηρεμίσουμε. Το καλοκαίρι στις 3 τα ξημερώματα ένα βράδυ, του έπεσε το μικρόφωνο από τα χέρια και ακούστηκε σαν έκρηξη με αποτέλεσμα να βγει όλη η γειτονιά έξω.
Πέρα απ’ όλα αυτά εγώ ρωτάω και κάτι άλλο. Πρέπει πάντα να έχω διάθεση να ακούσω τη λειτουργία; Δεν έχω το δικαίωμα να ξενυχτίσω το Σαββατόβραδο; Αν κάποιος έχει πονοκέφαλο τι πρέπει να κάνει; Ο Χριστός είχε ντουντούκες, χρυσαφικά και προσπαθούσε να προκαλέσει ή ήταν ταπεινός, ήσυχος και προσπαθούσε να περνάει απαρατήρητος; Ο νόμος της ανεξιθρησκίας δεν ισχύει εδώ; Υπάρχει και κόσμος που δεν πιστεύει πλέον μετά τις αποκαλύψεις τύπου «Εφραίμ, Παντελεήμων ο Άττικα κ.α.». Έχω απελπιστεί και νομίζω ότι σύντομα η υπόθεση θα πάει στα ελληνικά δικαστήρια.
Θα παρακαλέσω τους υπευθύνους του blog να μην αναρτήσουν ανώνυμα σχόλια που θα αναφέρονται στο κείμενό μου. Όπως εγώ δηλώνω ποιός είμαι, έτσι θα ήθελα επώνυμες απαντήσεις … Ευχαριστώ
ΑΚΗΣ ΨΑΡΡΗΣ
Κάτοικος Σκοπέλου (Παπαμελετίου)

16 σχόλια:

  1. Είναι θλιβερό στις μέρες μας η Εκκλησία να μετέρχεται παρόμοιες ξεπερασμένες, αναχρονιστικές αλλα και εξώφθαλμα παράνομες μεθόδους για να κάνει ορατή την παρουσία της.Βέβαια δεν πιστεύω ότι παρόμοιες συμπεριφορές εκφράζουν το σύνολο της Εκκλησίας αλλά στην προκείμενη περίπτωση οι πολίτες έχουν κάθε δίκαιο να διαμαρτύρονται. Το ζητούμενο είναι πώς και πού θα το βρούν. Θα περίμενα κι εγώ όπως και πολλοί άλλοι φαντάζομαι, μία πολύ ουσιαστικότερη, ταπεινότερη και σεμνότερη παρέμβαση των πατέρων στους δύσκολους απο κάθε άποψη καιρούς που διάγουμε.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία
    Ε. Κοσμίδης (απο θεσσαλονίκη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλοξενήθηκα σε φιλικό σπίτι το καλοκαίρι σ’ αυτή την περιοχή. Πραγματικά η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου. Θεωρώ ότι είμαι πολύ τυχερός που δεν μένω εκεί μόνιμα. Δυο Κυριακές το έζησα και κόντεψα να πάθω νευρικό κλονισμό! Ας του πει κάποιος ότι με το ζόρι δε γίνεται κανένας Χριστιανός, όποιος θέλει να πάει εκκλησία θα πάει, εμείς που πήγαμε για να ξεφύγουμε από τη βοή της Αθήνας τη φταίμε να αντιμετωπίζουμε αυτή τη φασαρία;
    Γιώργος Μπιστιτζάνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια τρανή απόδειξη των όσων λέγονται για τη συγκεκριμένη εκκλησία είναι και το βίντεο που υπάρχει πλέον στο youtube με τίτλο “Skopelos – Panagia Papameletiou” και που μπορείτε να το βρείτε πιο εύκολα ακλουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο.

    http://efimerida-sporades.blogspot.com/2011/03/blog-post_7971.html

    Ευχαριστώ, Cot Diroul κάτοικος περιοχής Παναγία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγνώμη νωρίτερα σας έδωσα λάθος σύνδεσμο για το βίντεο. Ο σωστός σύνδεσμος είναι αυτός:

    http://www.youtube.com/watch?v=QAguOZHtDbs&feature=feedlik

    Ευχαριστώ, Cot Diroul κάτοικος περιοχής Παναγία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΕΝΩ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΚΟΠΕΛΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΟΤΕ.
    ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΙ Κ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
    `Ο ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ ΛΟΓΩ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ.
    ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΜΙΣΗ Κ ΑΡΧΙΣΤΕ .......ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ.
    ΛΕΜΟΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΗΣΙΑ .
    ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ.
    ΜΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΑΙΖΩ ΤΟ ΑΚΟΡΝΤΕΟΝ ΜΟΥ Κ ΤΟ ΞΕΠΕΡΝΑΩ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΜΩΣ ΣΟΒΑΡΟ.ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 2011 μχ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ Κ ΛΙΘΑΔΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πάρα πολλοί αυτοί μου με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε μπράβο για την επιστολή μου, όμως δυστυχώς ο φόβος του να μην τους κατακρίνει η κλειστεί κοινωνία μας τους αναγκάζει να μην γράφουν δημόσια την άποψη τους για το θέμα.
    Σύντομα σχεδιάζω να μαζέψω υπογραφές από τη γειτονιά μας και να διαμαρτυρηθώ στο δήμο. Εκτός από τα μεγάφωνα της τελευταίες μέρες βρήκαμε καινούριο «παιχνίδι» … τοποθετήθηκε συναγερμός ο οποίος χτυπάει κάθε τρείς και λίγο ότι ώρα και να ‘ναι … Αυτά είναι ηχοσύστημα & συναγερμός, θα νομίζει κανείς ότι αναφερόμαστε σε αυτοκίνητο!!! Σας ευχαριστώ για τη συμπαράστασή σας,
    Άκης Ψάρρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mε το να κανεις θεμα κατι το οποιο μπορει να λυθει με συζητηση απο κοινου, απο μονος δειχνεις οτι δεν θελεις να λυσεις το θεμα αλλα να το κανεις ακομα χειροτερο.ο θεος μας διδαξε αγαπη και κατανοηση.ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ που μπηκες στη διαδικασια να ασχοληθεις με κατι τετοιο εσυ που μηνες τωρα προκαλεις τεραστια ζημια στη γειτονια σου με το καυσαεριο που βγαζει η θερμανση που χρεισιμοποιεις.Μην κρινεις για να μην κριθεις λοιπον. Γιαννουλη Ελενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δε νομίζω κυρία «Ελένη Γιαννούλη» ότι πρέπει να ντρέπομαι για κάτι. Ο καυστήρας μου καίει πετρέλαιο όπως όλοι οι υπόλοιποι καυστήρες της γειτονιάς. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν ποια είναι η τεράστια ζημιά που προκαλεί μόνο ο δικός μου καυστήρας στη γειτονιά και που δεν προκαλούν οι υπόλοιποι καυστήρες;;; Αλλά ακόμα και αν είναι έτσι όπως τα λέτε οι μόνοι που θα μπορούσαν να πουν κάτι (αλλά δεν έχουν κανένα πρόβλημα) είναι τα 2 σπίτια που είναι απέναντί μου… αλήθεια που είπαμε ότι μένετε εσείς κυρία «Ελένη Γιαννούλη» και σας ενοχλεί ο καυστήρας μου;;;;; Μένετε στη γειτονιά μας; Το όνομά σας μου είναι τελείως άγνωστο!!! Νομίζω ότι το μόνο που προσπαθείτε να κάνετε, είναι αποπροσανατολίσετε τη συζήτηση πηγαίνοντάς την σε άσχετα θέματα.
    Και για να γυρίσουμε στο θέμα μας. Αν προσέξατε στην επιστολή μου γράφω ότι 2 ΧΡΟΝΙΑ διαμαρτύρομαι για τα μεγάφωνα … που σημαίνει ότι δεν έβγαλα άκρη και γι’ αυτό έφτασα και σ’ αυτό το είδος διαμαρτυρίας. Σας προσκαλώ να πάμε μαζί να κάνουμε διάλογο με τον παπά αφού είσαστε τόσο αισιόδοξη ότι μπορεί να λυθεί το πρόβλημα με διάλογο. Εγώ είμαι ο πρώτος που το θέλει και το εύχεται. Όλο αυτό γίνεται για την χαμένη ηρεμία της γειτονιάς μου. Σας περιμένω για διάλογο όποτε θέλετε. Ευχαριστώ,
    ΑΚΗΣ ΨΑΡΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητοί μου
    Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην χάνετε την ψυχραιμία σας . Είναι αδιαμφισβήτητο ότι υπάρχει πρόβλημα και οι κάτοικοι έχετε δίκιο να παραπονιέστε . Όμως ας μην αφήσουμε να πάρει έκταση ένα θέμα τέτοιο , γιατί κατά την ταπεινή μου άποψη μόνο κακό θα μπορούσε να κάνει στη μικρή μας κοινωνία αλλά και στην εκκλησία. Βεβαία για αυτό θα πρέπει να ενδιαφερθούν οι ίδιοι οι κληρικοί πρωτίστως . Μην αρχίσουμε να κατηγορούμε ο ένας τον άλλον για διάφορα ! Και κυρίως να προσέξουμε παρακαλώ να μην στιγματίζουμε την εκκλησία στο σύνολο της για τέτοια θέματα .
    Πιστεύω ότι δεν είναι λάθος η δημοσιοποίηση του θέματος , δεχόμενος ότι έγιναν προσπάθειες για ειρηνική διευθέτηση του θέματος , αλλά προς θεού ήρεμα !
    Θα πρέπει να καταλάβει και ο πατήρ Χρηστός ότι υπερβάλει και θα πρέπει να τα βρει με τους γειτόνους του που ασφαλώς είναι και ενορίτες του . Να το δει το θέμα με αγάπη , άλλωστε αυτό είναι ορθοδοξία αγάπη και θυσία . Αλλά και οι παραπονούμενοι με αγάπη να κάνουν και αυτοί μια νέα προσπάθεια . Και η αγάπη είμαι σίγουρος ότι θα απόδοση καρπούς .
    Ίσως να ήταν καλή ιδέα να μεσολάβηση κάποιος ουδέτερος και αγαπητός και από τις δυο πλευρές ! Παντός ας μην βιαστεί κάνεις να φτάσει στα άκρα .
    Με σεβασμό και αγάπη και στις δυο πλευρές ……………

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eτσι για να ευθυμησουμε και λιγο.... Η αστυνομια, τι κανει για το θεμα;:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εάν κάποιος θέλει να ακούσει τις ψαλμωδίες και το κατηχητικό της εκκλησίας από το σπίτι του, μπορεί να το κάνει πολύ απλά πατώντας το κουμπί της τηλεόρασης (ελευθερία επιλογής), όπου υπάρχουν αρκετά κανάλια για να καλύψουν τις ανάγκες του, για αυτό δεν χρειάζονται τα μεγάφωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΠΗΚΕ Η ΚΑΜΙΝΑΔΑ.
    ΡΙΞΤΕ ΤΑ ΜΠΑΣΣΑ ΟΛΛΟΙ
    ΚΑΛΟ ΣΟΥΒΛΙΣΜΑ
    ΗΣΥΧΙΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.....
    ΜΑΡΕΣΕ Η ΠΕΡΣΙΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ

    ΣΤΑΦΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω έτοιμη την απάντηση μου προς τον Παπά αλλά σεβόμενος τη μεγάλη βδομάδα θα την αναρτήσω αμέσως μετά το Πάσχα.

    Καλό Πάσχα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διακοπες ειχα ερθει και ο ανθρωπος που εβαλε αυτο το δημοσιευμα εχει απολυτο δικιο!Ο ηχος που ακουγεται δεν ειναι καθολου ευχαριστος,+οτι εγω πχ που ειμαι αθεος ενοχληθηκα και πηγα στην εκκλησια να διαμαρτυρηθω και ηταν κλειδωμενα!
    Στελιος Βλαστος Απο αθηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γιατι να μην ακουγονται οι ψαλμωδιες;;εδω ειναι ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ. αμα δεν σας αρεσει να πατε εις τας ευρωπας. εγω λεω αυτο να γινεται σε ολες τις Εκκλησιες της Ελλαδος ναι μαλιστα με τερμα τα μεγαφωνα οποιος δεν σεβεται την Εκκλησια ΔΕΝ ειναι Ελληνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.