Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Παιδεία και παραπαιδεία κάτω από τη βάση

ΣΚΟΠΕΛΟΣ:
Απογοητευτικά τα αποτελέσματα των πανελληνίων εξετάσεων
με θύματα τους μαθητές και τις τσέπες των γονέων τους.
Κουράγιο...

10 σχόλια:

  1. Δεν μασάμε η κολεκτίβα θέλει και χεριά ψημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι κολεκτίβα και χαζομάρες, όταν οι περισσότεροι ντόπιοι διοριζόμενοι φέρνουν παιδιά και γονείς στο σημείο να τα κάνουν ιδιωτικό φροντιστήριο, διαφορετικά δεν τα περνάνε τι περιμένετε; Και τι φροντιστήριο νομίζετε ότι κάνουν, δίνοντας έτοιμες λύσεις και ψεύτικες ελπίδες φτάνει μόνο να τα παίρνουν; Όλα αυτά τα λέω επειδή τα έχω δει να συμβαίνουν όχι τα άκουσα. Μπορεί να σας φαίνονται γραφικά όλα αυτά, αλλά είναι η αλήθεια που όλοι ξέρουμε αλλά εθελοτυφλούμε.Τέλος για να παρηγορήσουμε και λίγο τα παιδιά,μη στενοχωριέστε, ας μη γίνουμε όλοι επιστήμονες, υπάρχουν πολλές δουλειές που μπορείτε να κάνετε, χωρίς να έχετε πάει πανεπιστήμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. marinaleda θα γινει η σκοπελαρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι έχετε δίκιο, πάντα φταίνε οι καθηγητές και μόνο αυτοί!
    Ποτέ οι γονείς που φουσκώνουν τα μυαλά των παιδιών για να ικανοποιήσουν δικές τους φιλοδοξίες και μόνο ...
    Ούτε το εντελώς λάθος και παρωχημένο σύστημα εισόδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ...

    Ανοίξτε τα ματάκια σας μερικοί καθηγητές και δώστε το κάτι παραπάνω που μπορείτε στα παιδιά!
    Ανοίξτε τα ματάκια σας μερικοί γονείς και δεχθείτε το γεγονός ότι κάποια παιδιά έχουν άλλες κλίσεις και όχι το διάβασμα για το σχολείο!
    Ανοίξτε τα ματάκια σας παιδιά και δείτε ότι αυτή η δοκιμασία ΔΕΝ θα καθορίσει τη ζωή σας!

    Ένας καθηγητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απογοητευτικά δεν ήταν μόνο τα αποτελέσματα των πανελληνίων. Σε όλες τις τάξεις τα περισσόταρα παιδιά δεν πήγαν καλά. Φταίνε οι καθηγητές; οι γονείς; τα παιδιά; ο Θεός; η κοινωνία; η μοίρα;
    Άποψή μου είναι ότι θέριεψε η παραπαιδεία γιατί η παιδεία μας όχι απλώς κουτσαίνει-δεν έχει καθόλου πόδια.
    Θυμάται κάποιος, σε ποιο μέρος δούλεψαν συλλογικά καθηγητές και παιδιά πρωί και απόγευμα (εθελοντικά)και όλοι οι μαθητές πέτυχαν τους στόχους τους; Νομίζετε ότι αυτοί οι καθηγητές είχαν περισσότερες γνώσεις; Μήπως ότι τα παιδιά εκείνα ήταν πιό έξυπνα; Όχι, απλώς η καλή συνεργασία, ο κοινός στόχος έδωσε άριστα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η έννοια της συλλογικότητας στη διαδικασία της μάθησης αφορά και τους γονείς.
      Αυτό δείχνει να μην το έχει κατανοήσει η κοινωνία από τη στιγμή που οι περισσότεροι γονείς εμφανίζονται στο σχολείο μόνο για την "είσπραξη" (βαθμοί).
      Άλλοι πάλι καθόλου, οπότε οι έννοιες συλλογικότητα και εμπιστοσύνη είναι μακριά από τη Σκόπελο.
      Τρανό παράδειγμα του ενδιαφέροντος των γονέων η δυσκολία στην εκλογή νέου Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

      Διαγραφή
    2. Για την εκλογή νέου ΔΣ υπάρχει πρόβλημα, γιατί γίνεται κομματικοποίηση των πάντων. Οι απλοί και συνειδητοποιημένοι γονείς, θέλουν να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα των παιδιών τους, πέρα από κάθε πολιτική τοποθέτηση. Για αυτό αδιαφορούν και απομακρύνονται απ΄αυτή τη διαδικασία.

      Διαγραφή
  6. Μήπως οι καθηγητάδες δίνουν περισσότερη βαρύτητα και ενδιαφέρων στους κάλους μαθητές και αγνοούν τους πιο αδύνατους . πιστεύω ότι πρέπει να εστιάζουν κυρίως στους αδύνατους μαθητές ώστε να συμμετέχουν και αυτοί και να μην απομονώνονται από το σύνολο . διότι ο κάλος ο μαθητής χρειάζεται λιγότερη βοήθεια για να βελτιωθεί
    Παραδειγματιστείτε από το χωριό Φουρφουρά της Κρήτης
    http://news247.gr/eidiseis/koinonia/paideia/o_daskalos_ypodeigma_apo_ton_foyrfoyra_ths_krhths.1831547.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο πράγμα η διδασκαλία στην τάξη, να είστε σίγουρος/η για αυτό!
      Το ζητούμενο δεν είναι η πριμοδότηση των "δυνατών", ούτε η συνεχιζόμενη επιμονή στους "αδύναμους".
      Το ζητούμενο είναι η ισορροπία.

      Διαγραφή
  7. Δύσκολο πράγμα η διδασκαλία όταν δεν την κατέχεις κάποιος και δεν δίνει το έναυσμα ότι εδώ γίνετε κάτι ,με μεθόδους παπαγαλίας και βαθμολόγηση τέτοια ώστε το δείγμα μας να μην έχει μεγάλη διασπορά και εκτεθούμε σαν καθηγητές δεν γίνετε τίποτα. Φανταστείτε να είχαν το ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα οι αρχαίοι ? ακόμη θα προσπαθούσαν να καταλάβουν πως γίνετε ο βράχος, άγαλμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.