Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Πρόθεση για συνεργασία των Δημάρχων Θεσσαλονίκης και Σκοπέλου

Στην υποστήριξη του Γιάννη Μπουτάρη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις βόρειες Σποράδες και την παροχή τεχνικής βοήθειας ελπίζει ο δήμαρχος Σκοπέλου Γιώργος Μιχελής.

Της Άννης Καρολίδου
Σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας και συνεργασίας, είναι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, με τον δήμαρχο Σκοπέλου Γιώργο Μιχελή, με βασικό θέμα την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Βόρειες Σποράδες αλλά και την παροχή τεχνικής βοήθειας στον νησιωτικό ΟΤΑ.

Άμεσο και παραγωγικό τρόπο επικοινωνίας έχουν οι δύο άνδρες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με ρίζες και εμπειρία δεκαετιών στο χώρο της ιδιωτικής οικονομίας και της αγοράς.

«Ελπίζουμε στην υποστήριξη του Γιάννη Μπουτάρη και του δήμου Θεσσαλονίκης. Η οικονομία της Σκοπέλου περίμενε να λειτουργήσει η απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση με Θεσσαλονίκη, κάτι που τελικά δεν έγινε, επιδεινώνοντας τη μεγάλη πτώση στη τουριστική κίνηση, που φέτος καταγράφει μείωση της...

τάξης του 40% σε σχέση με πέρυσι, όταν και το 2011 τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα, αφού η πτώση ήταν κοντά στο 30% σε σύγκριση με το 2010», δήλωσε στη Voria.gr ο νυν δήμαρχος Σκοπέλου και πρώην τραπεζίτης.

Ο Γιάννης Μπουτάρης, δηλώνει στη Voria.gr, έτοιμος, στο επόμενο διάστημα, από κοινού με το δήμαρχο Σκοπέλου, να διαμορφώσουν μία κοινή ατζέντα συνεργασίας, ενώ τονίζει ετοιμότητα για την παροχή τεχνογνωσίας για την καλύτερη οργάνωση των υπηρεσιών του δήμου Σκοπέλου.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Γιάννη Μπουτάρη, o Γιώργος Μιχελής τόνισε ότι ήδη διερευνήθηκε η δυνατότητα εξασφάλισης χρηματοδότησης για την προμήθεια πλοίου γραμμής που θα συνδέει τη Σκόπελο με λιμάνια της ηπειρωτικής Ελλάδας.

«Μας χρηματοδοτούν για την κατασκευή πάρκινγκ, όταν ο κρίσιμος παράγοντας για την οικονομία του νησιού είναι ο τουρισμός. Ο δήμος, με τις περικοπές στις χρηματοδοτήσεις που έχουν γίνει, ίσα που μπορεί να καλύπτει τη μισθοδοσία και, με κάποιες καθυστερήσεις, τις δαπάνες για βασικές προμήθειες. Η Θεσσαλονίκη, με δεδομένο το ενδιαφέρον του Γιάννη Μπουτάρη και των εκεί τοπικών φορέων για την τόνωση της τουριστικής κίνησης, μπορεί να ασκήσει πίεση για την σύνδεση Θεσσαλονίκης – βορείων Σποράδων αλλά, πιθανώς για την ένταξη της Σκοπέλου στα προγράμματα κρουαζιέρας των ξένων εταιρειών που πιάνουν και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης», προσθέτει ο κ. Μιχελής.

Σε μία πολύ δύσκολη χρονιά για τον τουρισμό, ισχυρό πλήγμα δέχθηκαν οι μικρομεσαίες σκοπελίτικες επιχειρήσεις, από την κατάργηση του κοινωνικού τουρισμού που ήρθε σαν συνέπεια της κατάργησης του Οργανισμού Εργατικής Εστίας. Το μέγεθος του πλήγματος είναι πολύ μεγάλο, αφού περίπου το 60% της τουριστικής κίνησης στο νησί, καλυπτόταν από τον κοινωνικό τουρισμό.

«Υποστήριζα και υποστηρίζω τη θέσπιση του πόρου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, για να μπορέσουμε να έχουμε αυτόνομη οικονομική διαχείριση. Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, ένας μικρός δήμος, όπως της Σκοπέλου, δεν έχει υποδομές για να προσελκύσει ιδιωτικά κεφάλαια, με την παραχώρησή τους. Αντιμετωπίζουμε οικονομική ασφυξία και πρέπει τουλάχιστον να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε, στο πλαίσιο συνεργασιών μεταξύ των ΟΤΑ, κάποια προοπτική για τις τοπικές κοινωνίες», καταλήγει ο δήμαρχος Σκοπέλου.

4 σχόλια:

  1. ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ; ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πλοιο ναι με οικονομικο εισιτηριο.

    τι ανταλλαγμα θα ζητησουν οι χρηματοδοτεσ του
    μπουταρη ?

    Μακεδονια Ξακουστη φωναζε το λυκειο σκοπελου
    στην παρελαση την 25 ΜΑΡΤΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ αργά για φέτος, το παιχνίδι έχει χαθεί οριστικά. Το λέμε και το φωνάζουμε εδώ και καιρό το θέμα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση. Επιμένω ότι -τουλαχιστον φανερά- δεν είδα να ασκούνται κάποιες ιδιαίτερες πιέσεις. Δυστυχώς το 2012 «μας την έφερε» η ΝΕΛ με τον τρόπο που όλοι ξέρουμε. Τις προηγούμενες χρονιές υπήρχε το πλοίο αλλά σε ώρες που δεν βόλευαν καθόλου και για πολύ σύντομη περίοδο κατά τη γνώμη μου.

    Μακάρι να γίνει κάτι προς την κατεύθυνση της δημιουργίας εταιρείας λαϊκής βάσης ώστε να αποκτηθεί και να υπάρχει πλοίο όλο το χρόνο Θεσσαλονίκη - Σποράδες - Βόλος με φυσιολογική τιμή εισιτηρίου και να μην έχουμε ανάγκη να παρακαλάμε και να εξαρτώμαστε από καμία ΝΕΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΑΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΛΛΟΙ. ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΞΑΝΑΒΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΖΥΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΑ 95000 ΕΥΡΩ ΤΑ ΣΤΑΞΑΜΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ;
    Ζ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.