Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Σκοπέλου τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου

Η συνεδρίαση θα μεταδοθεί ζωντανά από
το blog efimerida-sporades.blogspot.com
Σε τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σκοπέλου καλεί τους Δημοτικούς Συμβούλους ο πρόεδρος Κων. Σκούρας στην αίθουσα συνεδριάσεων, την Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου στις 6 μ.μ. για συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:
1ο. Διατύπωση γνώμης για το έργο με τίτλο «Τοποθέτηση πλωτής εξέδρας στον θαλάσσιο χώρο, για εποχική χρήση ως σημείο εκκίνησης θαλασσίων μέσων αναψυχής, στην περιοχή Αντρίνα - Πάνορμος». (Σχετ. έγγραφο αριθμ. πρωτ. 106/12.01.2012 της Κτηματικής Υπηρεσίας Ν. Μαγνησίας) (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 924/06.02.2012 του Γραφείου Δημάρχου, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
2ο. Έγκριση της υπ’ αριθμ. 103/2011 απόφασης της ΔΕΥΑ...
Σκοπέλου με θέμα: «Σύναψη προγραμματικής σύμβασης με την ΤΥ του Δήμου Σκοπέλου». (Διαβιβαστικό υπ’ αριθμ. πρωτ. 54/25.01.2012 της ΔΕΥΑΣ)
Εισηγητής: Αθανάσιος Φαδάκης, Πρόεδρος ΔΕΥΑΣ
3ο. Ορισμός εκπροσώπου του δήμου (με τον αναπληρωτή του) ως μέλος της τριμελούς Επιτροπής Εκτίμησης της Μοναδιαίας Αξίας ανά Ζώο ή Προϊόν, της υπ’ αριθμ. 733/2011 ΚΥΑ. (Σχετ. έγγραφο αριθμ. πρωτ. 265/10.01.2012 Δ/νσης Αγροτικής Οικονομίας & Κτηνιατρικής Περιφερ. Ενοτήτων Μαγνησίας & Σποράδων) (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 701/27.01.2012 του Γραφείου Δημάρχου, Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
4ο. Ορισμός δημοτικού συμβούλου με αναπληρωτή αυτού για την κατάρτιση των Μητρώων Αρρένων έτους 2011 (άρθρο 18 Ν. 2119/93). (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 877/03.02.2012 της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
5ο. Ορισμός δημοτικού συμβούλου ως μέλος για τη συγκρότηση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του ν.2881/2001. (Σχετ. έγγραφο υπ’ αριθμ. πρωτ. [2114.4/02/2011] 05/12/2011 Υπολιμεναρχείου Σκοπέλου) (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 880/03.02.2012 της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
6ο. Ορισμός Επιτροπών σύμφωνα με τα άρθρα 28 και 46 του ΕΚΠΟΤΑ και των άρθρων 67 & 70 του Π.Δ. 28/80 για το έτος 2012. (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 893/03.02.2012 της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
7ο. Οδοιπορικά έξοδα εκτός έδρας Δημάρχου. (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 896/06.02.2012 του Οικονομικού Τμήματος)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
8ο. Ορισμός Δημοτικών Συμβούλων – μελών επιτροπής παραλαβής έργων πρ/σμού έως 5.869,41 € καθώς και 10.271,46 € πλέον ΦΠΑ χωρίς τεχνική μελέτη». (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 1087/10.02.2012 της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
9ο.Ορισμός Δημοτικού Συμβούλου – μέλους για να συμμετάσχει στην επιτροπή παραλαβής έργων άνω των 5.869,41 € πλέον ΦΠΑ (άρθρο 1 του Π.Δ. 229/99) με τεχνική μελέτη
(Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 1136/14.02.2012 της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
10ο. Ορισμός Δημοτικών Συμβούλων - μελών της επιτροπής του άρθρου 7 του Π.Δ. 270/81 για το έτος 2012. (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 1135/14.02.2012 της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
11ο. Οδοιπορικά έξοδα εκτός έδρας Αντιδημάρχου. (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 897/06.02.2012 του Οικονομικού Τμήματος)
Εισηγητής: Αντιδήμαρχος Γεώργιος Φύβγας
12ο. Συγκρότηση Επιτροπής Επίλυσης Φορολογικών Διαφορών με Συμβιβασμό και ορισμός Γραμματέα για το έτος 2012. (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 921/06.02.2012 της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
13ο. Αναμόρφωση του πρ/σμού οικον. έτους 2012 και ενίσχυση Κ.Α. για δαπάνες που αφορούν για την «Παροχή γάλακτος» στους δικαιούχους εργαζομένους του Δήμου. (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 922/06.02.2012 της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
14ο. Αναμόρφωση του προϋπολογισμού του Δήμου οικον. έτους 2012,ως προς την τελική διαμόρφωση του Χρηματικού Υπολοίπου προερχόμενου από έκτακτα ανειδίκευτα έσοδα υπό ΚΑΕ-5121. (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 1125/13.02.2012 του Αναπληρωτή Προϊσταμένου του Οικονομικού Τμήματος)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
15ο. Αναμόρφωση του πρ/σμού του Δήμου οικον. έτους 2012 και ενίσχυση του Κ.Α. με τίτλο «Δαπάνες εκθέσεων στο εσωτερικό και εξωτερικό». (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 923/06.02.2012 της Δ/νσης Διοικητικών & Οικονομικών Υπηρεσιών)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
16ο.Έγκριση συμμετοχής του Δήμου Σκοπέλου σε Τουριστική Έκθεση του Εξωτερικού «REISE FOR ALLE» στο Hering Δανίας. (Εισήγηση υπ’ αριθμ. πρωτ. 1086/10.02.2012 του Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου)
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής
17ο. Συμμετοχή του Δήμου Σκοπέλου στα Τοπικά Ολοκληρωμένα Προγράμματα για την Απασχόληση (ΤΟΠΣΑ) και στις Τοπικές Δράσεις Κοινωνικής Ένταξης για Ευάλωτες Ομάδες (ΤΟ/ΕΚΟ) στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς για την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013, καθώς και τη συμμετοχή σε υπό ίδρυση για τον σκοπό αυτό Αναπτυξιακών Συμπράξεων σύμφωνα με το άρθρο 18 του Ν. 4019/2011 (ΦΕΚ 216-Α’-30-09-2011).
Εισηγητής: Δήμαρχος Γεώργιος Μιχελής

17 σχόλια:

  1. Θα θέλαμε να μας ενημερώσει κάποιος, αν είναι δυνατόν, γιατί δεν έγινε η καθιερωμένη εκδήλωση της Τσικνοπέμπτης στη Γλώσσα από τους αρμόδιους φορείς, δήμο ή πολιτιστικό σύλλογο, καθώς και αν πρόκειται να γίνει το παραδοσιακό καρναβάλι την άλλη Κυριακή της αποκριάς. 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτόν τον καιρό ειδικά που έχουμε σήμερα!!! 10 μποφώρ αυτήν την ώρα... τι να σου πω άνθρωπέ μου, ντύσου μουτσούνα και βγες στους δρόμους να σε πάρει ο αέρας.

      Διαγραφή
  2. Αααααααααααα καλά εσύ ζείς σε άλλο κόσμο.... ¨Εχεις καταλάβει οτι έχουμε κρίση. Για γλέντια και για πανηγύρια είμαστε; πάνε οι εποχές που αγοράζανε τα σουβλάκια με τα κιλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε για τις απαντήσεις εσάς που τρέξατε να ειρωνευτείτε μια καλοπροαίρετη ερώτηση. Όσο για την κρίση... κανείς δεν μίλησε για σπατάλες, μια απλή οργάνωση χρειάζεται. μετά να μην κατακρίνουμε τα παιδιά ότι είναι όλη μέρα κολλημένα στον υπολογιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν η ερώτησή σου ήταν καλοπροαίρετη θα έπρεπε να την γράψεις και σε αντίστοιχη ανάρτηση για τις απόκριες, όχι σε ανάρτηση για τα θέματα του δ.σ.

      Διαγραφή
    2. Σημασία έχει ότι δεν έγινε η γιορτή στο Λούκι την Πέμπτη που μας πέρασε και όχι σε ποια ανάρτηση γράφτηκε το σχόλιο.
      Οι «Καλές» στη Σκόπελο θα γίνουν;

      Διαγραφή
  4. ΣΩΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΧΕΣ ΓΙΑ ΕΞΟΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥ ΝΟΗΜΑ. Η ΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ. ΣΩΣΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να δουν και το θέμα της μη δρομολόγησης του κεντερης απο Άγιο να πιέσουν να μπει και αυτο το πλοίο το υπουργείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λενε στο χωριο μου, εδω καραβια χανεστε ψαροβαρκες που πατε.Ψωμι τυρι δεν ειχαμε, ρεπανακια για την ορεξη,κτλ.Δεν καταλαβαινω το ρηχο σκεπτικο οτι στην ΑΝΤΡΙΝΑ θα πρεπει να γινει πλωτη σχεδια για την εκκινηση σκαφων.Δεν υπαρχει η παραλια του ΠΑΝΟΡΜΟΥ που ειναι τεραστια για να κανουν εκει καποιο εργο βασικης σημασιας????Κι οχι τετοια χαζα πλωτες σχεδιες για το σημειο που ο σκοπος αγιαζει τα μεσα. Αν υπαρχουν χρηματα ,κατα την γνωμη μου πρεπει να γινει στη μια ακρη της ακρογιαλιας ενα μονιμο και σωστο εργο.Δηλαδη ενα κανονικο τσιμεντενιο λιμανι-ραμπα ωστε να εξυπηρετει με τον καλυτερο τροπο και ναναι για παντα διαθεσιμο. Στην ΑΝΤΡΙΝΑ γιατι πεστε μου. Επειδη την βαπτισαν ιδιωτικη παραλια και δεν αφηνουν τους Τουριστες το καλοκαιρι να κανουν το μπανιο τους?????Η γιατι καποιοι προσπαθουν παλι να βαλουν μεσο,ως συνηθως??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε, εσυ που ζεις???
      διαβασες ενα τιτλο και τον μεταφρασες οπως σε βόλευε?
      γιατι δεν ρωτας πριν γραψεις?το εργο δεν γινετει με λεφτα του δημου
      αλλα του ιδιωτη

      στο μονο που εχεις δικιο είναι οτι η αντρινα εχει μετατραπει σε ιδιωτικη παραλια
      και εδω θα δουμε τη θεση της λαικης συσπειρωσης την Δευτερα 20 φεβρουαριου…
      θα καταγειλουν δημοσια οτι κλεισανε το μονοπατι
      και δεν μπορει να κατεβει ο κοσμος στη θαλασα
      η’ θα το κανουνε παλι μοκο γιατι δε τους συμφερει…
      αναμενουμε με αγωνια γιατι θα εχει ενδιαφερον η σηζυτηση

      Διαγραφή
  7. Είναι λυπηρό να εμποδίζουν κάποιοι την πρόσβαση στις παραλίες το έχω δει πολλές φορές να δίνουν πόρτα σε έλληνες και ξένους και ακόμα χειρότερα άτομα που μιλουν ε Σπάστα ελληνικά στην είσοδο του ξενοδοχείου ...

    Είναι παράνομο αυτο και πρέπει να υποχρεωθουν οι ιδιοκτήτες να αναφέρουν ακόμη και με πινακίδες ότι υπάρχει παραλία με ελεύθερη πρόσβαση

    Επίσης να μην επιτρέπετε να χρησιμοποιούν όρους όπως ιδιωτική παραλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το προβλημα αυτο της κλειστης παραλιας δεν ειναι νεο αλλα χρονιο
    κανεις δημαρχος μεχρι τωρα δεν τολμησε να το φερει στην επιφανεια
    καμια δημοτικη παραταξη δεν εκανε λογο
    μην περιμενεις ουτε από τη λαικη συσπειρωση να πει κατι
    αν ειχε κατι να πει θα ειχε πει απο περυσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορει να γνωριζει ο καθε πολιτης αν τα εξοδα θα τα κανει ο ιδιοκτητης η ο Δημος η το Λιμεναρχειο οταν στο 1 θεμα που τιθεται προς συζητηση στο συμβουλιο δεν αναφερεται πουθενα???????Τουλαχιστον στην σελιδα που διαβασα εδω στο blog η μηπως θελετε να ξερει ο κοσμος τι λενε μεσα αυτα τα εγγραφα!!Η ουσια ειναι μια,πληρωνει ο κοσμακης συνεχεια. χτυπιεται απο παντου ανελεητα, δεν εχει να φαει κτλ, μα αυτο το θεμα για την παρανομη ιδιωτικοποιηση της παραλιας του νησιου μας κανεις δεν το εθιξε ποτε.παντα περναει απαρατηρητο,ενω σε πιο επουσιωδη θεματα πολλοι πληρωνουν αδρα τη νυφη !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσείς όλοι κακώς κατηγορείτε την λαική συσπείρωση γιατί σε παλιό δημοτικό συμβούλιο ο κ. Ραμαντάνης υποστήριξε πιο πολύ από όλους (μερικοί βέβαια δεν πήραν καν θέση γι΄αυτό το πρόβλημα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ)ότι οι παραλίες δεν πρέπει να είναι ιδιωτικές και να εξασφαλίζετε η ελεύθερη πρόσβαση για όλους.Όλες τις παραλίες πρέπει να τις χαίρονται όλοι οι τουρίστες του νησιού μας και όχι να τις χρησιμοποιούν μόνο για τους πελάτες των ξενοδοχείων τους και να λένε στον κόσμο ότι οι ξαπλώστρες είναι μόνο για τους πελάτες ενώ η παραλία είναι γεμάτη ξαπλώστρες και γιατί εκτός των άλλων αυτό είναι και αθέμιτος ανταγωνισμός να ιδιωτικοποιείς ένα κοινό αγαθό.Πρέπει φέτος να δημιουργηθούν ευδιάκριτα μονοπάτια με σήμανση που να οδηγούν σε όλες τις παραλίες για να γνωρίζουν όλοι οι τουρίστες (όχι μόνο κάποιοι επίλεκτοι) όλες τις ομορφιές του τόπου μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν δεχτω τη δικη σου σκεψη με τις "ξαπλωστρες", τοτε θα πρεπει...

      στις "πολυθρονες" απο τις καφετεριες να καθομαστε να πινουμε τον καφε που θα φερουμε απο το σπιτι
      και στα "τραπεζια" απο τις ταβερνες να καθομαστε να τρωμε φαγητο δικο μας σε ταπερακια

      και όχι οι καταστηματαρχες να τις χρησιμοποιούν μόνο για τους πελάτες των μαγαζιων τους και να λένε στον κόσμο ότι "τα τραπεζια και οι καρεκλες" είναι μόνο για τους πελάτες ενώ οι πλατειες είναι γεμάτες "τραπεζια και καρεκλες"...

      Διαγραφή
    2. Όταν ένας τουρίστας έχει την πρόθεση να κάτσει και να πληρώσει σε μια ξαπλώστρα και κάποιοι του λένε ότι είναι μόνο για τους πελάτες του ξενοδοχείου τότε έχει διαφορά.Επίσης όταν η παράλία είναι γεμάτη ξαπλώστρες και δεν υπάρχει χώρος να κάτσεις εκτός ξαπλώστρας και αναγκαστικά θα πρέπει να πας σε άλλη παραλία τότε πάλι υπάρχει διαφορά.

      Διαγραφή
  11. Αν κατάλαβα καλά μερικοί υποστηρίζουν ότι οι ξαπλώστρες στις παραλίες πρέπει να είναι δωρεάν στους λουόμενους,ανεξαρτήτως αν είναι πελάτες ή όχι στα καταστήματα αυτών που τις εκμεταλλεύονται.Αυτό θα μπορούσε να έχει ισχεί σ' αυτούς που έχουν όμορες προς τον αιγιαλό ιδιοκτησίες και τους παραχωρούνται από το Δήμο προς χρήση με απ αυθείας ανάθεση.Στις άλλες παραλίες, που παραχωρούνται μετά από δημοπρασία,
    τι θα έπρεπε,να γίνει;Εγώ ο άνεργος νέος π.χ. που δεν έχω δουλειά και θέλω να κάνω ένα επάγγελμα.Να πάω στο Δήμο να συμμετάσχω στην δημοπρασία, να πάρω την ακτή κατ επέκταση να πληρώσω το μίσθωμα.Να αγοράσω τον εξοπλισμό.Να δουλεύω για να εξυπηρετώ τους λουομένους και σε πολλές περιπτώσεις να πληρώνω και υπάλληλο,γιατί οι ώρες είναι πολλές και δεν μπορώ να ανταποκριθώ μόνος μου.Και εν κατακλείδι να μην εισπράττω μίσθωμα;
    θα τους παραδεχτώ όλους στο Δημοτικό Συμβούλιο,αν έχουν την δύναμη να πουν.Καμμία ξαπλώστρα στις ακτές,ελεύθερες οι παραλίες,οι λουόμενοι θα έχουν δικές τους ξαπλώστρες.
    Οι παραλίες δεν ανήκουν στους Δήμους,ανήκουν στο Δημόσιο.Ας τις εκμεταλλευτεί λοιπόν αυτό.Ας πληρώσει ναυαγοσώστες,ας φτάσει τα μισθώματα στο ζενίθ.Ο Δήμος Σκοπέλου όπως πολύ καλά γνωρίζουν οι κ. Σύμβουλοι δεν έχει κανένα κέρδος από τις ακτές.Πάνω από 40.000 ευρώ πάνε στους ναυαγοσώστες και το 20% στο Δημόσιο.Ας κάνουν επιτέλους μια σοβαρή συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο για να ενημερωθεί ο κόσμος.
    Συμφωνώ όμως απόλυτα ότι οι παραλίες πρέπει να είναι ανοικτές προς τους πολίτες κανένας δεν έχει δικαίωμα να κλείνει την πρόσβασή τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.