Από
την αρμόδια Διεύθυνση Θαλασσίων
Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ανάπτυξης,
Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας,
ανακοινώθηκε η γνωμοδότηση του Συμβουλίου
Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), για
τα θέματα που συζητήθηκαν στη συνεδρίαση
της Παρασκευής 10-02-2012 που πραγματοποιήθηκε
στην Μυτιλήνη.
Για
τις Βόρειες Σποράδες:
Δρομολόγηση
Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΞΠΡΕΣ
ΠΗΓΑΣΟΣ» Ν.Π. 11415 στη γραμμή...
ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑΣ – Β.ΣΠΟΡΑΔΩΝ από 15-06-12 έως 09-09-12
ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑΣ – Β.ΣΠΟΡΑΔΩΝ από 15-06-12 έως 09-09-12
ΚΑΤΑ
ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ
ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ
Δρομολόγηση
Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΑΙΟΛΟΣ
ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ» στη γραμμή
ΑΓ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ – Β. ΣΠΟΡΑΔΩΝ από
29-06-12 έως 02-09-12
ΚΑΤΑ
ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΗ
Α)
Ανάκληση ανακοίνωσης δήλωσης δρομολόγησης
Ε/Γ-Ο/Γ- Τ/Χ «ΑΛΚΥΟΝΗ» από τη γραμμή
ΒΟΛΟΥ – Β. ΣΠΟΡΑΔΩΝ
Β)
Δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ «ΑΛΚΥΟΝΗ»
στις γραμμές ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - ΣΚΟΠΕΛΟΥ –
ΣΚΙΑΘΟΥ – ΒΟΛΟΥ και ΒΟΛΟΥ – ΣΚΙΑΘΟΥ –
ΣΚΟΠΕΛΟΥ από 28-06-12 έως 03-09-12
ΚΑΤΑ
ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΘΕΤΙΚΗ
Το πλοίο πρέπει να μπει οι δήμαρχοι να αντιδράσουν "χθες"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ίδιο και πολίτες ξυπνηστε ..
Όχι σε πλοίο είναι δυνατο αυτο ;;;;;;;;;
Γιατί η αρνητική αυτή απόφαση; Ποιός θα μας πληροφορήσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσπαθούμε να μάθουμε το αιτιολογικό της απόφασης του Σ.Α.Σ. Ανεπίσημα λέγεται ότι «ένα πλοίο εξυπηρετεί τις ανάγκες των νησιών». Θα επανέλθουμε...
ΔιαγραφήΕνα πλοίο που δεν θα μπει
ΑπάντησηΔιαγραφήΣημαίνει ότι 3 νησιά θα συμβιβαστούν με την πληρότητα ενός μόνο πλοίου και όχι με βάση την δυναμικότητα των νησιών
Σημαίνει διαφύγοντα κέρδη
Σημαίνει μονοπωλιακή κατάσταση στην γραμμη
Σημαίνει καθόλου ευελιξία στην οργάνωση του ταξιδιού
Σημαίνει ότι έχετε όλοι σας στα νησιά παραιτηθεί και μοιρολατρειται περιμένοντας την καταστροφή που σας έχουν όλοι πείσει ότι δεν αντιμετωπίζεται
Ο ΔΗΜΟΣ αντι να συζητάει τα εκτος έδρας ας συζητήσει και το σοβαρο αυτο θέμα για να μπορείτε να μεταβαίνετε και 'εκτος εδρασ'
το ΣΑΣ γνωμοδοτησε ο υπουργος αποφασιζει
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πλοιο και καλα το ΣΑΣ δεν το εκγρινει γιατι λεει το ενα πλοιο αρκει για την καλυψη της γραμμης επιλεγοντας τον πηγασο
ας πει καποιος στο υπουργειο
Α ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ
Β ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΠΛΟΙΟ Η ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ + 1 ΠΛΟΙΟ (ΕΙΤΕ ΤΟ ΝΤΑΛΙΑΝΑ , ΕΙΤΕ ΤΟ HIGHSPEED ΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ) + 1 ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ (SPEEDCAT) ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ενα πλοιο δεν καλυπτει την γραμμη
και επιπλεον ο ανταγωνισμος στην γραμμη δεν θα υφισταται
Σημαίνει για όσους δεν καταλαβαίνουν ότι μια εταιρεία που έχει υποχρέωση από 1/2/2012 να εκτελεί δρομολόγια από Αγ. Κων/νο με το Παναγία Πάρου δεν μπορεί να κοροϊδεύει τους πάντες ζητώντας την αποδρομολόγησή του 15 μέρες πριν την έναρξη και να ζητά την δρομολόγηση άλλου πλοίου μόνο τους μήνες που είναι παχιές οι αγελάδες...Αυτό το κάνει συστηματικά τα τελευταία χρόνια. Και όσο και αν χαιρόμαστε να βλέπουμε πολλά πλοία στα νησιά μας, θα πρέπει να καταλάβουμε ότι κινδυνεύουμε με αυτή την τακτική στο τέλος να μην μείνει κανένα πλοίο τον χειμώνα. Αυτοί λοιπόν με τα μεγάλα λόγια ας αγοράσουν πλοίο και ας το βάλουν να πηγαινοέρχεται 10 φορές την ημέρα πάνω κάτω για να καμαρώνουν. Τους μισθούς των πληρωμάτων και τα έξοδα καυσίμων θα τα πληρώνουν με τι ;
ΑπάντησηΔιαγραφήη hsw ομως επισης εχει εγκαταλειψει την γραμμη και δεν την εξυπηρετει πλεον τον χειμωνα, αρα και αυτη τι κανει βαζει πλοιο μονο οταν εχει παχιες αγγελαδες??
ΑπάντησηΔιαγραφήδεδομενου λοιπον οτι το παναγια παρου εκτελουσε περσι δρομολογια θα ειναι ασχημο για τα νησια ενα πλοιο λιγοτερο
Δεν θα γίνω υπερασπιστής κανενός , επειδή πιστεύω πως όλοι έχουν δίκιο που ζητάν την καλύτερη εξυπηρέτηση των νησιών μας , απ΄ την κάθε ακτοπλοική εταιρεία που δρομολογεί πλοία της κατά τη διάρκεια του χρόνου . Θέλω όμως να πω πως , η κάθε επιχείρηση , ο καθένας που είναι επαγγελματίας στο χώρο του , προσπαθεί να έχει τα λιγότερα λειτουργικά έξοδα , προκειμένου να επιβιώσει. Γιατί αυτοί λοιπόν να κάνουν κάτι το διαφορετικό? Και έρχομαι να ρωτήσω ξανά - και αν κάποιοι απ΄ την NEL LINES διαβάζουν αυτά τα άρθρα ας μας απαντήσουν - γιατί πήραν το πλοίο τους τον Σεπτέμβριο του 2011 ( και ασχέτως το λόγο που δήλωσαν ) και δεν το αντικατέστησαν με κάποιο άλλο , ενώ είχαν ετήσια δρομολόγηση? Η HELLENIC SEAWAYS μπορεί να μας γδέρνει όπως πολλοί σωστά λένε , όμως προσπαθεί τουλάχιστον να στέκεται - να εξυπηρετεί καθ΄ όλη την διάρκεια του χρόνου , με τον οποιοδήποτε τρόπο μπορεί. Αυτό δεν μας λέει τίποτα? Πιθανόν σε κάποιους όχι , σε άλλους ναι. Και όπως σωστά γράφει ο φίλος 18.02 06.08 am , το όλο κόστος αυτών των κινήσεων ( περισσότερα πλοίο , μεγάλα λειτουργικά έξοδα ) , ποιός θα το πληρώσει? Έχουμε ακούσει πολλές φορές το ΄΄ας τα πάρουν κι ας φύγουν αν δεν τους συμφέρει΄΄. Εύκολο στην πράξη αυτό. Δεν νομίζετε? Και αύριο τι? Θα έρθει κάποια άλλη εταιρεία με τιμές κάτω του αναμενομένου , για να κάνει τον μεσσία και να λυθούν άραγε όλα τα προβλήματα? Ας μην γελιόμαστε , αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ! Και όποιος το ονειρεύεται , ας κατέβει απ΄ τα ροζ συννεφάκια. Η γενική άσχημη κατάσταση δυστυχώς , μας οδηγεί στο απροχώρητο. Οι αντοχές μας , έχουν φτάσει στα όριά τους και για πολλούς τα έχουν ξεπεράσει . Η κάθε αρνητική ενέργεια απέναντι στην κάθε εταιρεία που προσφέρει , πιστεύω πως μπούμερανγκ μπορεί να μας έρθει , παρά θετική κατάληξη να έχει. Το ψάρι βρωμάει απ΄ το κεφάλι και άλλοι είναι υπεύθυνοι των καταστάσεων που βιώνουμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΟΠΕΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΟΝΝΗΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΜΙΚΡΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΠΛΟΙΟΥ Η ΕΣΤΩ ΔΕΛΦΙΝΙΟΥ , ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΚΛΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΜΗ -ΑΓ. ΚΩΝΣ/ ΝΟ - ΚΥΜΗ , ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΒΟΛΟ ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ . ΕΤΣΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΗΣΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΗ .
ΒΟΛΟΣ σποραδες κυμη αυτο το δρομολόγιο με ένα πλοίο στην αρχη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυκλικό