Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

Μάγδα Θεοκτίστου: Μετά από 19 χρόνια υπηρεσίας και προσφοράς ο Δήμος Σκοπέλου μου κάνει έξωση από το Μοναστήρι

Υπηρετεί το Μοναστήρι της Αγίας Βαρβάρας εδώ και 19 ολόκληρα χρόνια χωρίς να έχει παράπονο κανένας επισκέπτης όλο αυτό το διάστημα, αφού η Μάγδα φρόντιζε το Μοναστήρι σαν το σπίτι της και ήταν ιδιαίτερα φιλόξενη και περιποιητική με όλους όσους επισκέπτονταν το Μοναστήρι.
Εδώ και λίγες ημέρες η νέα δημοτική αρχή, ζήτησε από την κα Θεοκτίστου να εγκαταλείψει το Μοναστήρι και  να αδειάσει άμεσα το κελί στο οποίο έμενε, παίρνοντας και όλα τα αντικείμενα και οικοσκευές τα οποία της ανήκουν, πιθανόν γιατί θέλει να την αντικαταστήσει, έχοντας το δικαίωμα αυτό, αφού ως γνωστόν το Μοναστήρι ανήκει στον Δήμο Σκοπέλου…

Σήμερα το πρωί η κα Θεοκτίστου μας πληροφόρησε ότι δέχθηκε, από άνθρωπο του Δημάρχου, νέο τηλεφώνημα, για να αδειάσει "εδώ και τώρα" το κελί της "με το καλό", όπως της τόνισε και μετά από αυτό επικοινώνησε με την εφημερίδα “Βόρειες Σποράδες” και μας είπε:
«Μετά από 19 χρόνια με διώχνουν από το Μοναστήρι αναίτια, μου κάνουν έξωση ζητώντας να αδειάσω το κελί σήμερα… Σωματικά, αλλά το κυριότερο συναισθηματικά, αισθάνομαι αδύναμη και δεν μπορώ να το κάνω αυτό και επιπλέον δεν έχω τον χώρο για να τοποθετήσω τα πράγματά μου… Μου ζήτησαν να τα βγάλω έξω από το Μοναστήρι και να τα σκεπάσω με νάυλον..! Ευλαβικά ζητώ βοήθεια από τους συμπολίτες μου, όσοι μπορούν να έρθουν στο Μοναστήρι να με βοηθήσουν και αν κάποιος έχει χώρο να βάλω τα πράγματά μου…

Όποιος, όποια θέλει και μπορεί ας επικοινωνήσει μαζί στο τηλ. 6973456028.
Την βοήθεια του Θεού να έχουν όσοι μπορούν να βοηθήσουν…

Μάγδα Θεοκτίστου»

4 σχόλια:

  1. Καλοκαίρι 2012 είχα επισκεφτεί το παραπάνω μοναστήρι και -λογικά- μας υποδέχτηκε η παραπάνω κυρία. Πράγματι ο χώρος ήταν περιποιημένος και η κυρία ευγενέστατη. Αν θυμάμαι καλά, μας είπε ότι είχε παραχωρηθεί ο χώρος στην οικογένειά της για να μένουν εκεί και το βρήκαμε θαυμάσιο μιας και βοηθιέται μια οικογένεια αλλά και το μοναστήρι διατηρείται. Λάθος το να την πετάνε έξω έτσι και μάλιστα να της λένε να βγάλει έξω τα πράγματά της σε νάιλον. Εϊναι απάνθρωπο. Ό,τι είναι νόμιμο, δεν είναι και ηθικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποια είναι η αιτία αυτής της έξωσης; Θεωρώ οτι κάποιος λόγος θα υπάρχει από τη μεριά του Δήμου. Υπάρχει κάποιο σχετικό έγγραφο ή απόφαση του δημοτικού συμβουλίου;
    Για να κρίνουμε όσο γίνεται πιο αντικειμενικά θα πρέπει να εξετάσουμε και τις δύο πλευρές.
    Ίσως να ήταν παράνομη η διαμονή της κυρίας στο συγκεκριμένο χώρο (και ας υπήρχε η καλή θέληση της εκάστοτε δημοτικής αρχής ώστε φιλοξενηθεί εκεί), ίσως να είχαν προηγηθεί ειδοποιήσεις (πόσες και από πότε). Για αυτό απαιτείται πάντα, να ακούγονται όλες οι πλευρές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας πω μια προσοπικη ιστορία με βάση την συγκεκριμένη γυναίκα και οφειλω να τις πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί ήταν ο μόνος άνθρωπος που βοήθησε την μητέρα μου στην δυσκολότερη στιγμή της ζωής της!!
    Η μητέρα μου τότε πάλευε με τον καρκίνο του μαστού στο νοσοκομείο της Λαρίσης οπου και η κυρία Μάγδα είχε τον άντρα της από καρκίνο!!
    Μια μέρα είχαν γνωριστεί στο νοσοκομείο και από τότε έγιναν αχωριστες φιλενάδες και προσφερε στην μητέρα μου απεριόριστη συμπαράσταση και αγάπη μέχρι και σήμερα!!
    Εγώ προσωπικά εύχομαι μια μερα να συναντήσω εκείνη την γυναίκα γιατί της είμαι ευγνώμων!!
    Πρωσοπικα το βρισκω μεγάλη αδικία για έναν άνθρωπο σαν εκείνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.