… ή
να ΄χουμε να λέμε
Εφημερίδα «ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ» // Μάρτιος 2004 |
«Πρώτα
απ' όλα βιώσιμη και μετά από δύο χρόνια
κερδοφόρα προβλέπεται ότι θα είναι
η ναυτιλιακή εταιρεία που συνέστησαν
οι Δήμοι Aλοννήσου, Σκιάθου και Σκοπέλου
σύμφωνα με το τεύχος της οικονομοτεχνικής
μελέτης που έφτασε στα χέρια μας. Σύμφωνα
με την NIVASCO Investments η ναυτιλιακή εταιρεία
θα ισοσκελίσει τα έξοδα με τα έσοδα
το πρώτο μόλις έτος της λειτουργίας της
μεταφέροντας περίπου 110 χιλιάδες επιβάτες
και 22 χιλιάδες οχήματα.
Για
τα παραπάνω η NIVASCO έλαβε υπόψη της εκτός
από...
τη δική της έρευνα και τα στοιχεία που της παρέθεσαν τα κατά τόπους λιμεναρχεία και οι δημοτικές αρχές των τριών νησιών.
τη δική της έρευνα και τα στοιχεία που της παρέθεσαν τα κατά τόπους λιμεναρχεία και οι δημοτικές αρχές των τριών νησιών.
Επιλογή
κατάλληλου πλοίου
Τα
κύρια χαρακτηριστικά του σκάφους, κατά
τους εκπροσώπους των συμμετεχόντων,
που θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες
των δρομολογίων είναι:
O
χρόνος φόρτωσης και εκφόρτωσης να είναι
λιγότερος των 30 λεπτών συμπεριλαμβανομένης
και της επιβίβασης μέχρι 1200 επιβατών.
Προσόρμιση
στο λιμάνι σε λιγότερο των 10 λεπτών με
χρόνα αναχώρισης λιγότερο των 5 λεπτών.
Το
σκάφος να εκτελεί ταχύτητα 18 κόμβων με
μέση κατανάλωση 800 λίτρων την ώρα.
Το
σκάφος να λειτουργεί την 1η Απριλίου
2004.
H
επένδυση να είναι της τάξης των 12.000.000
ευρώ.»
Σε
άλλο δίστηλο η εφημερίδα έγραφε:
Σύμφωνα με τις τότε δηλώσεις δρομολόγησης πλοίων στο ΥΕΝ, που κατατέθηκαν από ενδιαφερόμενες εταιρίες, την περίοδο 1-11-2004 εως 31-10-2005 οι Σποράδες θα είχαν 14 δρομολογημένα πλοία! |
«Έως
τις 20 Μαρτίου (σ.σ. 2004) πρέπει να έχει
κατατεθεί η αγορά πλοίου της Ναυτιλιακής
Εταιρείας των τριών Δήμων των Βορείων
Σποράδων στο Υπουργείο Εμπορικής
Ναυτιλίας για να μπορεί να δρομολογηθεί
το πλοίο.
Οι
Δήμοι βρίσκονται σε έντονη κινητικότητα
και θα πρέπει να καταλήξουν στην αγορά
ενός από τα δύο πλοία που αξιολογούν
έως αυτή τη στιγμή. Το ένα πλοίο θα
στοιχίσει 8.000.000 ευρώ και το δεύτερο
5.000.000 δολάρια ενώ θα χρειαστεί πολλές
επισκευές προκειμένου να ναυτολογηθεί.»
Από
το 2004 που εκδίδεται η εφημερίδα «Βόρειες
Σποράδες» έχει δημοσιεύσει εκατοντάδες
ερωτήσεις και επερωτήσεις των κατά
καιρούς βουλευτών μας, παραστάσεις και
διαμαρτυρίες δημάρχων στον ΥΕΝ,
κινητοποιήσεις κατοίκων στα νησιά, στον
Β'ολο και στην Αθήνα για τα ελλειπή
δρομολόγια και τα ακριβά εισιτήρια...
Αποτέλεσμα
ΜΗΔΕΝ!
Υ.Γ.:
οι υπογραμμίσεις στο κείμενο σημερινές.
Μπράβο στην εφημερίδα. Η μελέτη λοιπόν υπάρχει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μπουν μπροστά άνθρωποι που ξέρουν και εμείς να βάλουμε ότι χρήματα μπορούμε για αγορά ή μίσθωση έστω για δοκιμή κάποιου πλοίου ίσως και σωθούμε
Και πάλι μπράβο στην εφημερίδα για τη δημοσίευση
πιο εύστοχος ειναι ο τίτλος "να 'χουμε να λέμε" !
ΑπάντησηΔιαγραφή