Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Α. ΠΡΟΒΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ

Topos Real Estate

Topos Real Estate

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΣΠΟΡΑΔΕΣ | facebook.com | youtube

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2021

Ο υπέροχος βυθός της Σκοπέλου με τον φακό της Μαριέτας

[ Η Σκόπελος είναι ένα πανέμορφο νησί και έχει φωτογραφηθεί από πολύ κόσμο στην επιφάνεια της, αλλά αξίζει να της δοθεί η ευκαιρία να παρουσιάσει το υποβρύχιο πρόσωπο της και να εντυπωσιάσει τους απανταχού δύτες ]

Sabella spalanzanii - σκουλήκι ξεσκονιστήρι
Φίλη της Σκοπέλου και λάτρης του σκοπελίτικου βυθού δηλώνει η ερασιτέχνης φωτογράφος Μαριέτα Συνάτικα, η οποία από το 1999 επισκέπτεται κάθε χρόνο το νησί για τις καλοκαιρινές διακοπές της.

Aidablennius sphynx - η γνωστή σε όλους μας Σαλιάρα
Όπως μας διηγείται «η ενασχόληση μου με τη φωτογραφία έχει ξεκινήσει από πολύ μικρή, όταν ταξιδεύοντας με τον παππού και τη γιαγιά μου τόσο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, είχαμε πάντα μαζί μας φωτογραφικές μηχανές και βίντεο κάμερες για να καταγράψουμε τα μέρη που επισκεπτόμασταν, αλλά και να διατηρήσουμε τις υπέροχες αναμνήσεις μας στο φωτογραφικό χαρτί. 

Calcinus Tubularis - κάβουρας ερημίτης
Μεγαλώνοντας αναθέρμανα τη σχέση μου με τη φωτογραφία σε πιο σοβαρό επίπεδο πρώτα παρακολουθώντας μαθήματα φωτογραφίας αλλά και συνεχίζοντας την εκπαίδευση μου διαβάζοντας ό,τι μπορούσα να βρώ στο διαδίκτυο. 

Dactylopterus volitans - δακτυλόπτερος ή καρακούκος

Η έλευση της ψηφιακής εποχής ήταν το καλύτερο πράγμα που συνέβη ποτέ. Ξαφνικά η φωτογραφία έγινε προσιτή σε πολλούς και η τεχνολογία εξελίχτηκε ραγδαία. Έτσι λοιπόν η μετάβαση στην υποβρύχια φωτογραφία ήταν απλά θέμα χρόνου. Ποτέ δεν ήμουν άνθρωπος της ξαπλώστρας. Βαριόμουν αφάνταστα να κάθομαι άπραγη στην παραλία. Έπαιρνα τη μάσκα μου και έφευγα χαζεύοντας για ώρες το βυθό. Έβλεπα πράγματα γνωστά αλλά και άγνωστα και ήθελα να τα καταγράψω ώστε να τα μοιραστώ με την οικογένεια μου αλλά και με τους φίλους μου. Ταυτόχρονα ήθελα να μάθω τι ήταν όλα αυτά τα άγνωστα πράγματα που μου φανερώνονταν. Έτσι λοιπόν πριν λίγα χρόνια αγόρασα την πρώτη μου υποβρύχια μηχανή και άρχισα την έρευνα στο διαδίκτυο για την αναγνώριση των ειδών που συναντούσα. Κάθε χρόνο περιμένω με αγωνία την έναρξη της θερινής περιόδου και τα πρώτα μπάνια. Αναρωτιέμαι τι θα μου προσφέρει η θάλασσα για άλλη μια χρονιά. 

Eriphia verrucosa - κάβουρας
Η Σκόπελος είναι ένα πανέμορφο νησί και έχει φωτογραφηθεί από πολύ κόσμο στην επιφάνεια της, αλλά αξίζει να της δοθεί η ευκαιρία να παρουσιάσει το υποβρύχιο πρόσωπο της και να εντυπωσιάσει τους απανταχού δύτες.»

Hermodice carunculata - Σκολοπαντρία (τριχωτό σκουλήκι)

Spirastella cunctatrix - σπόγγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ ΓΡΑΦΗ greeklish ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ
H efimerida-sporades.blogspot.gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από τo blog. Παρακαλούμε τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην συκοφαντούν και να μην γράφονται σε greeklish. Οι διαχειριστές φέρουν ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.
Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.